La marraskuu 2016

Mun puolesta tää on varmasti vaan toiveajattelua, minun tuurilla menee joulukuulle ennenku vaavi päättää ulostautua :D

Yö vietetty synnärillä nukkuen, meni supistukset niin koviks ettei kotona olosta tullut mitään, oli niin harvoja kuitenkin että ei ollut synnytys käynnissä eikä kohdunsuulla mitään edistymistä. Sain supistuksia vähentävää lääkettä ja kipupiikin millä sain nyt pari tuntia kunnolla unta. Olo on ku uudestisyntynyt! :D hetki vielä käyrillä ja sit aamupalaa naamariin ja kotiin seurailemaan, muutama supistus tullut nyt aamulla, ei niin kipeitä. Kuulemma ensisynnyttäjillä tosi yleistä tällanen pitkä latenssivaihe, voi vielä loppua supistelu kokonaankin :O nyt siis 50 tuntia ekoista supistuksista.. :S

39+1

Menikö sulla jo vedet aiemmin? Tosiaan voimia koitokseen.

En sit yhtään ajatellu, et viikolla 38 jalkapallon pelaaminen saattaa näkyä ja kuulua pelin jälkeen. Pelasin tossa aamupäivällä ja huhhei mikä olo ollu sen jälkee. Alapää kipuilee kovasti. Ei supistele tavallista enempää, muta käveleminen ja istuminen aijai...

Toivotaan, että myös jotaki edistymistä tapahtuis, ku saa nyt kärsiä kivuista. Aivan ku olis hakattu koko alapää vasaralla tohjoksi. Onneks maatessa ei satu ja pystyn kävelemään.

No mutta oli hupaisat ja hauskat pelit! :D ei oikee käskyt menny ihan jalkoihin asti ja oma liikkuminen ei ollu kovinkaan ketterää..

Isot onnittelut kaikille synnyttäneille (jälleen kimppaonnittelu kun on nii huono muisti ettei enää tässä kirjoitusvaiheessa muista ketkä ne synnyttäneet olivatkaan :shy: ) :Heartred:love7

Rv 39+5

Ei tullu synttäri lahjaa eilen :( ja nyt on kaikki supistelutkin loppu..höh :( viime yön nukuin pitkään aikaan hyvin...odottavan aika on niiiiiiin piiiitkääää..
Onnea jo nyyttinsä saaneille :)
39+3

Pilvisydän:Miulla viime lauantaina supisteli melkosen kipeesti.Loppuivat viimein ja yön nukuin pitkästä aikaa tosi hyvin!Seuraava yö sit menikin synnytyksen takia valvoes... :-D

Pilvisydän:Miulla viime lauantaina supisteli melkosen kipeesti.Loppuivat viimein ja yön nukuin pitkästä aikaa tosi hyvin!Seuraava yö sit menikin synnytyksen takia valvoes... :-D
Voi minä niin toivoisin että pääsisin jo synnyttään :) toivotaan toivotaan :)

Hertsyyggel mikä migreenikohtaus mulla on tässä ollut!

Heräsin yöllä neljän jälkeen tunteeseen, että joku kiskoo multa hampaita suusta. Kuola valui suupielistä kuin raivotautisella ja silmissä välähteli salamavalot.

En uskaltanut edes lähteä hakemaan särkylääkettä, vaan piti miestä pyytää hakemaan. Otin lääkkeen (myöhäistähän se toki jo oli) ja odotin tunnin että nukahdin jyskyttävään pääsärkyyn.

Ja se jatkuu edelleen. Varmaan huomisenkin. Aivan kamalaa! :(

Mulla tossa tunti sitten lorahti housuun ajaessani autoa :D tuntuu kuin pissa olisi tullut hosuun yhtäkkiä :D tultiin kotiin ja soitin synnärille, sanoivat että luultavasti tosiaan lapsivettä ja aamulla klo.8 näytille paitsi jos supistukset kovenevat niin sitten soitto synnärille uusiksi ja ottavat luultavasti silloin sinne. Jännää! :D nyt vaan tarkkailen :)

rv 38+6

ErykahB jaksamisia! Mä niin tiedän millaista helvettiä on elää migreenin kanssa :(

Kaitsu_ iiiik jännää!! :)

Jännää! Tsemppiä kaikille jotka tuskailee synnytyksen kanssa :)
Onko kellään ollu mitään ennakoivia oireita mistä ois voinu aavistaa, että lähtö tulee?

Kääk. Mulla oli just äsken eka kipeä supistus. Koko päivän ollutkin aivan karsea olo. Sektio on laitettu 7.11. päivään, mutta mitä mitä mitä jos... Ei mulla ole mitään edes pakattuna vielä!

Ja mulla on ollut menkkajomotuksia ja pientä vihlontaa?? Mutta ne on sen verran lieviä että tuskin enteilee mitään.. Vadelmanlehtiteetä silti uskollisesti juon :D

Rv 37+0

Hohhoijaa... täällä on nyt viimeset 5 tuntia oltu päivystyksessä. Päivällä yhden aikaan alko helvetillinen kylkikipu joka oikeesti pisti huutamaan ja ehdin toivoa moneen otteeseen että kuolen vaikka kunhan kipu vaan loppuis. Näitä kipuaaltoja kestin muutaman tunnin ennenkun sain soitettua synnärille. Sieltä käskettiin näytille, käyrillä makoilin ja annoin pissa ja verinäytteet jotka oli kaikki ok. Sain lääkettä 1g panadolia ja pari litalginia jotka vei kivulta pahimman terän pois, nyt on jäljellä enää poltetta ja särkyä kyljessä. Vauva ultrattiin ja ottivat mittojakin samalla, kokoarvio nyt 3068g :) mun kivuiksi epäilivät munuais- tai sappikiviä, mutta eihän ne siellä synnärillä tämmösiä vaivoja osaa tutkia joten mut passitettiin toiseen sairaalaan. Täällä mut otettiin osastolle sisään odottamaan tutkimuksia ja mies käskettiin kotiin :( kauheen kurja olo ja itkettää vaan koko ajan, en tosiaan olis halunnut päätyä tämmöseen tilanteeseen näin viimesilläni raskaana :(

rv 39+2

Tsemppiä Maje555!!! On kyllä niin väärin, että tollaset vaivat tulee just raskaana ja vieläpä noilla viikoilla :sad001

Maje555, täältäkin tsemppiä! Kuulostaa kauhealta kivulta :( toivottavasti saat yöllä nukuttua ja asia selviää mahdollisimman pian. Varmasti huolestuttaa ja on kurja olla :( inhottavaa, että joudut olemaan yksin sairaalasssa viimeisillään raskaana.

Levollista yötä sinne, jos se vaan on mitenkään mahdollista <3

Hohhoijaa... täällä on nyt viimeset 5 tuntia oltu päivystyksessä. Päivällä yhden aikaan alko helvetillinen kylkikipu joka oikeesti pisti huutamaan ja ehdin toivoa moneen otteeseen että kuolen vaikka kunhan kipu vaan loppuis. Näitä kipuaaltoja kestin muutaman tunnin ennenkun sain soitettua synnärille. Sieltä käskettiin näytille, käyrillä makoilin ja annoin pissa ja verinäytteet jotka oli kaikki ok. Sain lääkettä 1g panadolia ja pari litalginia jotka vei kivulta pahimman terän pois, nyt on jäljellä enää poltetta ja särkyä kyljessä. Vauva ultrattiin ja ottivat mittojakin samalla, kokoarvio nyt 3068g :) mun kivuiksi epäilivät munuais- tai sappikiviä, mutta eihän ne siellä synnärillä tämmösiä vaivoja osaa tutkia joten mut passitettiin toiseen sairaalaan. Täällä mut otettiin osastolle sisään odottamaan tutkimuksia ja mies käskettiin kotiin :( kauheen kurja olo ja itkettää vaan koko ajan, en tosiaan olis halunnut päätyä tämmöseen tilanteeseen näin viimesilläni raskaana :(

rv 39+2

Kuulostaa tutulta! Mulla oli to-pe yönä ihan järjetön kipu selässä, vatsassa ja kyljessä. Mikään asento ei ollu hyvä kun kipu vaan paheni. Ikinä en ole kokenu vastaavaa kipua! Sillon soitin synnärillekin et mitä pitää tehdä. Jotenkin kummasti se helpotti enkä yöllä lähteny minnekään. Aamulla menin päivystykseen, missä veikkas kanssa virtsakiviä. Sieltä mut ohjattii kättärille, missä tänään vietin 4 tuntia. Mitään ei varsinaisesti löytyny, mut virtsakiviä sielläkin epäiltiin kun kaikki oireet täsmäs. Lähtiessä otettiin vielä munuaisarvot. Nyt odotellaan, että menikö oireet kokonaan ohi vai tuleeko vastaava parin tunnin kipukohtaus uudestaan. Todella toivon, ettei tule! Ihan painajainen :(

Vauvalla onneks oli kaikki hyvin ja kokoarvio oli 2440g :)

35+6

Mun puolesta tää on varmasti vaan toiveajattelua, minun tuurilla menee joulukuulle ennenku vaavi päättää ulostautua :D

Millon sulla on la?

Mulla on ollu sellanen tunne, että tää syntyy etuajassa, mut varmaan menee joulukuulle :/ Mulla la 28.11.

Takaisin