Jenskis, mahtavaa ihanaa! Onnea <3 ja huippua et saatte olla rauhassa. Kyllä oli tehokasta meininkiä sit vesienmenon jälkeen :)
Mä täällä valvon, ku ollaan täällä leirillä ja yritettiin jo kasin jälkeen alkaa nukkumaan koko perhe, mut oli aika mekkalaa vielä siinä vaiheessa ja vasta puol kymppi alko olee hiljaista. Olin sillo kasilta ihan kuitti ja tytöllä tuli kakka vaippaan sit siinä ku yritettiin nukahtaa. Nyt sit oon jo nälkäinen uudelleen, ku iltapalasta on se 3h :/ ikävää sinänsä, ku ei oo huoneessa muutakuin suklaata.
Jotenkin haikea olo ja huomaa, et oma mieli hakeutuu koko ajan vauvaan ja synnytykseen. Ei jaksa niin jutella eikä sosialisoida, ku käpertyy vaa itseensä. Synnytys on niin lähellä ja kaukana yhtäaikaa. Se vois olla nyt tai sit vasta joulukuussa (!!!).
On kyl ollu ihanaa tää iltaki jo siinä mielessä, että ei tarvi ite miettiä, et mitä tehää ja ruuat on vaan valmiina.. ja vieläpä niin ihania! Tää on niin hoitavaa, ku saa levätä eri tavalla ku kotona vois.
Voimia muillekkin, jos ei uni tuu ja mieli vaan ajelehtii. Jotenki sitä jo alitajunnassa stressaa sitä, et ens la jatkuu arki ja sit jos vauva ei oo ennen sitä syntyny, ni se arki tosissaan jatkuu raskaana ollessa. Se ajatus kyl masentaa tosi paljon.. on niin raskasta väsymyksen kanssa olla ja yrittää jaksaa.
Rv 37+0