Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En varsinaisesti osaa tuohon testiasiaan sanoa, kun en ole tehnyt niin pitkällä noita testejä että olisi pitänyt 3+ viikkoa vielä näkyä. Itse pyysin neuvolasta verikokeen tuota hcg:ta varten, keskenmeno taustalla ja suostuivat kai siksi ottamaan sen kokeen. No, sain tuloksen mutta uusi koe vielä pitää ottaa, th ei vielä tuloksesta (rv 6, hcg 3660) muuta sanonut kuin että nouusuthan se on, mutta pitää seurata nouseeko normaalisti. Käsitin että arvot on aika yksilöllisiä. Saisitkohan sä neuvolan kautta sitä mitattua, kun on kerran ollut keskenmenoja? Tsemppiä! Tää epätietoisuus ja odottelu on raastavaa...Löytyykö täältä clearbluen viikkonäytöllisen testin tehneitä? (ilmeisesti ainakin muutama). Ootteko jo saaneet näkymän 3+ / Millä viikoilla ootte tuon saaneet?
Itsellä tänään rv 5+3. Viime viikolla 4+ jotain tein testin ja sain vastaukseksi 2-3. Tänään aamulla jo kokeilin uutta testiä ja anto 2-3. Mietin, oisko jo pitänyt tulla 3+ vai voiko tää olla ihan normivastaus? 3 keskenmenoa takana, joista viimeisin marraskuussa. Marraskuussa kokeilin myös näitä testejä. Anto silloin vastauksen 1-2, joka silloin tuntui alhaiselta. Odottelin viikon ja kokeilin uudestaan, sama tulos tuli (silloin olisi jo viimeistään pitänyt näkyä 2-3). Silloin jo tiesin, että jotain on vialla. En päässyt tuolloin rv 6 saakka.
Täällä ollaan oltu kurjissa ja surullisissa tunnelmissa, mun isoisäni kuoli eilen. Tunteet on muutenkin myllertäneet raskauden vuoksi joten onhan tässä vähän hommaa koittaa selviytyä... Viime yö menikin itkiessä ja valvoessa, tk:ssa onneksi ymmärsivät ja sain sairaslomaa tämän päivän. Rytmihäiriöitäkin oli yöllä, mutta kuulunee asiaan, sydänkäyrän ottivat varmuuden vuoksi ja se oli ok.
Tänään alkaa uusi viikko, 5+0.

Mulla samana päivänä Varhaisultra :) mulla silloin 7+5Tänään varasin neuvolan, vasta 5.4, jolloin viikkoja 9+3 , ei malta odottaa! Varasin myös varhaisultran, joka on 21.3 eli parin viikon päästä! Silloin viikkoja 7+3! Jännittävää ☺
Mulla samana päivänä Varhaisultra :) mulla silloin 7+5
No niin. Kävin lääkärissä. Buranaa ei kuulema saa syödä yhtään koko raskauden aikana eikä mitään kipurasvoja saa käyttää. Parasetamolia saa ottaa max. 3g/vrk, harmi vaan että saan saman avun sokeripaloja syömällä.

Heippa! Minäkin uskaltauduin tänne kirjoittelemaan. Testiin ilmeistyi tänään haamu (ihan kuitenkin selkeästi nähtävillä) ja laskujeni mukaan LA olisi 13.11 :) olen juuri liittynyt foorumille ja ihan pihalla vielä miten tätä oikein käytetään mutta ehkä se siitä pikkuhiljaa alkaa sujua. Olen juuri vajaa viikko sitten täyttänyt 21 ja tämä on toinen raskauteni (jos siis vaan pysyy kyydissä). Esikoiseni täyttää tämän kuun lopussa vuoden eli aika pienellä ikäerolla on seuraava tulossa. Tosin tämä oli kyllä ihan suunniteltu ja toivottu tapaus mutta suureksi yllätykseksi tärppi kävi heti :)

Kiiros Ce vastauksesta. Onhan se kyllä kumma kun toinen sanol näkn ja toinen noin. Loppu vuodesta synnyttäneelle kaverilleni neuvolatätit llivat sanlneet ettei se burana ketään "tapa". Jos se auttaa niin ota (tiivistettynä). No mutta näillä neuvoilla mennää ja kuvitellaan panadolin oton jälkeen rttä kipu hävis![]()
Minä olen menossa neuvolaan 14.3, pitää siellä vielä mielenkiinnista kysyä tuota buranan käytöstä.