La marraskuu 2016

Onks kellään tietoa että saako raskausajan vitamiineja syödä näin aikaisin? Lähinnä saako sitä apteekissa olevaa raskaanaoleville tehtyä kalaöljyä ottaa vielä?

Onks kellään tietoa että saako raskausajan vitamiineja syödä näin aikaisin? Lähinnä saako sitä apteekissa olevaa raskaanaoleville tehtyä kalaöljyä ottaa vielä?

En kyllä just siitä tiiä, mutta kyllä mää aloin heti ku sain tietää veteleen raskausajan monivitamiini valmistetta!

Tiiu91 kyllä minä oon ainaki vedelly raskaus omegaa, luulis että purkissa lukis jos sais alottaa vasta myöhemmin? Apteekissa ainakin osaavat varmaan kertoa.

Kattelin Oulun alueella varhaisultraa ja hinta olis 60e. Taijanpa varata sinne ajan ku tuntuu että pää leviää jos sinne viikolle 12 oottelee :s onkos tietoa että millä viikoilla tuonne varhaisultraan ois suositeltavaa mennä?
Onko oikeasti noin edullinen? Täällä Hämeenlinnassa halvin on 70€, mutta siihen tulee päälle normaalin vastaanottokäynnin hinta. Eli todellisuudessa hinta on yli 120 euroa.

Onko oikeasti noin edullinen? Täällä Hämeenlinnassa halvin on 70€, mutta siihen tulee päälle normaalin vastaanottokäynnin hinta. Eli todellisuudessa hinta on yli 120 euroa.

Juu, niin se tosiaan on. En itekkään meinannut uskoa netin hinnastoa, mutta varatessa aikaa varmistin asian ja näin se tosiaan on :)

Tänään tuli paperiin todella vähän verta, mitäköhän meinaa?...
Ei tarkoita välttämättä yhtään mitään. Mulla oli esikoista odottaessa pientä vuotoa, mutta tuossa tuo neiti leikkii! Edellisessä raskaudessa samanlaista vuotoa ja se päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon.

Toivotaan että kaikki hyvin vaikka vuotoo on.. Ja toivotaan että siellä ees on joku.. En oo uskaltanu testii tehä vieläkään, kun esikoisen aikaan näky haamuna rv 5+ ja nyt ois kai 4+3.. Oireet kyllä semmoset että luulis että oon raskaana.. Mut hirveesti on maha kipuillu pari päivää...

Hei, Ellukkainen! Meillä myös kaksi poikaa 2v ja 4v ja seuraavaa toivotaan maailmaan 3.11. :)

Hei! Tosi kiva! :) Meillä ei vielä kukaan minun ja mieheni lisäksi tiedä raskaudesta mutta esim appiukko on jaksanut viimeiset kaksi vuotta jauhaa että pitää vielä se tyttö tehdä. Kahden pojan jälkeen miellän itseni vain poikien äidiksi ja vaikea edes kuvitella itselleen tyttöä :laughing002

Huh hei, pahoinvointi on saapunut.. mikä aamu.... :hungover:

Mileim rv 5+2

Tiiäkkö Mileim... mulla rv:t aika tasan samat (uudelleen kun laskin laskurilla oikeella kierron pituudella nii ois ny 5+3/5+4) ja ihan sama fiilis aamulla! :puke

Ja se väsymys

Sadetuuli joo mikä väsymyskin.. aamulla selätin pahoinvoinnin nukkumalla ja nyt onkin ollut sitten loppupäivän karsee päänsärky ja hetkittäin etoo.. Mitään ei tekis mieli syödä, silti nälkä..

Hei! Tosi kiva! :) Meillä ei vielä kukaan minun ja mieheni lisäksi tiedä raskaudesta mutta esim appiukko on jaksanut viimeiset kaksi vuotta jauhaa että pitää vielä se tyttö tehdä. Kahden pojan jälkeen miellän itseni vain poikien äidiksi ja vaikea edes kuvitella itselleen tyttöä :laughing002
Mulla vähän sama myös. Tuntuu ihan utopiselta ajatuskin, että tänne muuttaisi joku prinsessa :) vaikka olisikin kyllä enemmän kuin tervetullut.

Ei niissä kyllä pitäisi olla mitään rajoitusta myöskään omegoissa.

Teinpä sen digitestin. 2-3 viikkoa näyttää vaikka mun laskujen mukaan 5+5 "jo"!

Mä tein kans tänään sen digin vihdoin! Näytti mullaki 2-3 vaikka mun laskujen mukaan tänään olis 5+2. En kyllä oikeen luota mun laskuihin kun suht pitkä kierto (40 pv) enkä tosiaan tässä kierrossa huomannut ovista.

Toivotaan että kaikki hyvin vaikka vuotoo on.. Ja toivotaan että siellä ees on joku.. En oo uskaltanu testii tehä vieläkään, kun esikoisen aikaan näky haamuna rv 5+ ja nyt ois kai 4+3.. Oireet kyllä semmoset että luulis että oon raskaana.. Mut hirveesti on maha kipuillu pari päivää...
Miten voit?

Miten voit?

Sekavat tunteet, en ole varma enää mistään. Kivut hellittäneet, vuotoa hieman tullut paperiin, ei siteeseen, hieman oransihtavaa ja rusehtavaa vuotoa..? Maha kuitenkin on turvoksissa, ja jatkuvasti täytyy vessassa käydä, ja pahoinvointiakin on.. Toivon että tämä on vain jotain välivuotoa, ja siellä joku olisi..

Mulla oli nyt maanantaina eka neuvola. 22.4 varasin ekan ultran ja sit seuraava neuvolakäynti vasta toukokuus,,et aika harvoin on kun taas sulla Nasupossu jo lääkärikin noin pian? Niin ja rv nyt 5+6.

Calendula olipas sulla aikasin neuvola! Mulle annettiin viimeksi vasta viikolle 9 tai 10 ja nyt en ole vielä edes ehtinyt varaamaan (4+5)

Pikkumyyxx voisithan kuitenkin testata, ajatuksena että nega ei vielä oo nega mutta tuurilla vois näkyä plussa :)

Multa ainakin neuvolaan aikaa varatessa kysyttiin, että joko olet ostanut raskausajan monivitaamiinin ja muistutti foolihapon tärkeydestä heti ekoista viikoista lähtien. Omega3 menee mulla muutenkin, enkä oo nähny syytä jättää pois...

Takaisin