Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onks kellään tietoa että saako raskausajan vitamiineja syödä näin aikaisin? Lähinnä saako sitä apteekissa olevaa raskaanaoleville tehtyä kalaöljyä ottaa vielä?
Onko oikeasti noin edullinen? Täällä Hämeenlinnassa halvin on 70€, mutta siihen tulee päälle normaalin vastaanottokäynnin hinta. Eli todellisuudessa hinta on yli 120 euroa.Kattelin Oulun alueella varhaisultraa ja hinta olis 60e. Taijanpa varata sinne ajan ku tuntuu että pää leviää jos sinne viikolle 12 oottelee :s onkos tietoa että millä viikoilla tuonne varhaisultraan ois suositeltavaa mennä?
Onko oikeasti noin edullinen? Täällä Hämeenlinnassa halvin on 70€, mutta siihen tulee päälle normaalin vastaanottokäynnin hinta. Eli todellisuudessa hinta on yli 120 euroa.
Ei tarkoita välttämättä yhtään mitään. Mulla oli esikoista odottaessa pientä vuotoa, mutta tuossa tuo neiti leikkii! Edellisessä raskaudessa samanlaista vuotoa ja se päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon.Tänään tuli paperiin todella vähän verta, mitäköhän meinaa?...
Hei, Ellukkainen! Meillä myös kaksi poikaa 2v ja 4v ja seuraavaa toivotaan maailmaan 3.11. :)
Huh hei, pahoinvointi on saapunut.. mikä aamu....
Mileim rv 5+2
Mulla vähän sama myös. Tuntuu ihan utopiselta ajatuskin, että tänne muuttaisi joku prinsessa :) vaikka olisikin kyllä enemmän kuin tervetullut.Hei! Tosi kiva! :) Meillä ei vielä kukaan minun ja mieheni lisäksi tiedä raskaudesta mutta esim appiukko on jaksanut viimeiset kaksi vuotta jauhaa että pitää vielä se tyttö tehdä. Kahden pojan jälkeen miellän itseni vain poikien äidiksi ja vaikea edes kuvitella itselleen tyttöä
Ei niissä kyllä pitäisi olla mitään rajoitusta myöskään omegoissa.Onks kellään tietoa että saako raskausajan vitamiineja syödä näin aikaisin? Lähinnä saako sitä apteekissa olevaa raskaanaoleville tehtyä kalaöljyä ottaa vielä?
Teinpä sen digitestin. 2-3 viikkoa näyttää vaikka mun laskujen mukaan 5+5 "jo"!
Miten voit?Toivotaan että kaikki hyvin vaikka vuotoo on.. Ja toivotaan että siellä ees on joku.. En oo uskaltanu testii tehä vieläkään, kun esikoisen aikaan näky haamuna rv 5+ ja nyt ois kai 4+3.. Oireet kyllä semmoset että luulis että oon raskaana.. Mut hirveesti on maha kipuillu pari päivää...
Miten voit?
Miten voit?