Pikkumyy93
Vauhtiin päässyt keskustelija
Mulla tais tulla eka selkeästi nähtävä viiva sofin raskaustesti liuskaan 4+2 ja aikasemmin en ollu testannu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ce tulisitko sitte kertomaan mitä lääkäri anto ohjeeksi? En ole ajatellut käydä asian takia lääkärissä mut toki jos tää kestää pitkään niin pakko kai se on. Viime yön sain onneks nukuttua ja nyt ääriasennot enää sattuu. Aattelin hilipasta jumppaan kuitenki tänään vertyis siinä vähä toivottavasti
Mulla on vasta 21.3 .. Odottavan aika on niiiiin pitkäää..Joo, mie kyselen siltä buranat ja kaikki mahdolliset voiteet ja ilmoittelen jos se antaa johonkin lupaa. Tosin ilmeisesti näissäkin asioissa on lääkäreissä eroa.
Viikon päästä eka ultra, iiks! Onko muilla samoihin aikoihin?
Kaisuli90 : varmasti Terveystalolle pääsee sekä Mehiläiseen alkuraskauden uä:n. Ja jos googletat esim gynekologiset palvelut espoo niin saat varmaan ko kaupungin tarjoamia lääkäriasemia listalle :)
Onpas Oulussa halpa varhaisultra! Tampereella 120e halvin minkä löysin ite ajattelin mennä siinä vko 7+, jostain luin et silloin pitäs sydänäänien kuulua jos on kuuluakseen :)
Moi avokado79! Minä sain 5+3 digiin 3+..Löytyykö täältä clearbluen viikkonäytöllisen testin tehneitä? (ilmeisesti ainakin muutama). Ootteko jo saaneet näkymän 3+ / Millä viikoilla ootte tuon saaneet?
Itsellä tänään rv 5+3. Viime viikolla 4+ jotain tein testin ja sain vastaukseksi 2-3. Tänään aamulla jo kokeilin uutta testiä ja anto 2-3. Mietin, oisko jo pitänyt tulla 3+ vai voiko tää olla ihan normivastaus? 3 keskenmenoa takana, joista viimeisin marraskuussa. Marraskuussa kokeilin myös näitä testejä. Anto silloin vastauksen 1-2, joka silloin tuntui alhaiselta. Odottelin viikon ja kokeilin uudestaan, sama tulos tuli (silloin olisi jo viimeistään pitänyt näkyä 2-3). Silloin jo tiesin, että jotain on vialla. En päässyt tuolloin rv 6 saakka.