La marraskuu 2016

Joudun poistumaan ryhmästä, tänään starttas vuoto... Kova oli yritys,mut siksi se nyt tällä kertaa jäi. Tsemppiä kaikille muille ja toivon todellakin että muilla pysyy mukana <3
Ikävä kuulla, voimia uuteen yritykseen! Olitko jo ehtinyt tekemään testin?

Onnea uusille plussalaisille :) ja tervetuloa mukaan. Harmi yellowmellow ja tsemiä yritykseen <3 meillä ei kuulu alku-ultra ekaan neuvola kertaan (Pirkanmaa) mutta minä pääsen kun on ollut 2 peräkkäistä km niin tarkistavat tilanteen:) hyvä niin.. Vaikkakin kiva päästä sinne mutta se ei takaa että on kaikki hyvin sit myöhemmin .. Kokemuksesta voin sanoa että molemmilla kerroilla kun menin rvk12 ultraan niin todettiin sikiö kuolleeksi toinen 8+5 ja toinen 9+5 :( mutta kyllä se Varhaisultra vähän helpotti siihen tilanteeseen että alku oli hyvä.

• Tykkään
Reaktiot: Ce
Pöh, neuvolasta soitteli. Sain ajan VASTA 11.4!!! :shifty: se on rv 10+ ja siihen sitten kuuluu ultra. Miten muka jaksan oottaa sinne asti!!?? :hungover:
Just edellisellä viikolla on ollut sitten meidän ulkomaan matkakin ja mietin varmasti koko sen ajan, onko kaikki kunnossa ja onko siellä edes ketään :arghh:

Mileim rv 4+2 ..

Täällä yksi sunnuntaina plussannut. Clearblue näytti 1-2 :) Kävin tänään vielä veritestissä (keskenmeno marraskuussa ihan alussa, joten halusin varmistua) ja se oli selvä positiivinen. Nyt vain toivotaan että kaikki menisi hyvin ja pikkuinen jaksaisi hengailla mukana.
Tilasin ultran joka on 22.3 ja neuvola sitten siitä tasan viikon päästä. On ihan uskomaton olo ja tunne. Ei oikein usko tätä todeksi. Jos ja kun tämä raskaus jatkuu, se lyö varmasti vielä kovemmin kun tajuaa, että sieltä on joku tulossa :)

Joo, kerkesin. Haalee haamu tuli mut ei sit tosiaan vahvistunut siitä ja nythän se sit selvisi... Viimeinen viikko oli kyllä kropassa kova myllerrys päällä, ei ollut normaali kierron tuntemuksia vaan selkeät samat merkit kuin esikoista aloin odottaa. No mut hyvä et näin alussa nyt kävi ettei sitten myöhemmin, pettymys olisi ollut suurempi... Uuteen yritykseen uudella innolla vaan :)

Joo, kerkesin. Haalee haamu tuli mut ei sit tosiaan vahvistunut siitä ja nythän se sit selvisi... Viimeinen viikko oli kyllä kropassa kova myllerrys päällä, ei ollut normaali kierron tuntemuksia vaan selkeät samat merkit kuin esikoista aloin odottaa. No mut hyvä et näin alussa nyt kävi ettei sitten myöhemmin, pettymys olisi ollut suurempi... Uuteen yritykseen uudella innolla vaan :)

Soittelin eilen lääkärille ja ensimmäinen tarkastus ja ultra olis sitten 23.3. Pääsen kyllä jo km-taustani takia verikokeisiin tällä viikolla, toivottavasti näyttävät hyviltä tulokset...

En malta olla testailematta, viivat onneksi vahvistuvat koko ajan. Positiivisin mielin olen!

piipaa, rv4+6(?)

Ihan kauhee olo tänään.... vatsassa velloo ja nipistelee, yököttää ja tissit vihloo.

Mä en saanu neuvolaa viel varata tänään... oli puheluun vastanneen tädin mielestä liian aikaista, ku vasta 4+1. Pyysi soittamaan viikon parin päästä uudestaan.... :bored:

Ihan kauhee olo tänään.... vatsassa velloo ja nipistelee, yököttää ja tissit vihloo.

Mä en saanu neuvolaa viel varata tänään... oli puheluun vastanneen tädin mielestä liian aikaista, ku vasta 4+1. Pyysi soittamaan viikon parin päästä uudestaan.... :bored:

No olipas tietävä kotka mulle ne kyl anto ajan (mut tosiaan vasta 12.4) ku soitin pe 26.2 jolloin oli kp 26 eli 3+5. Soittelet jo ens viikolla uudelleen :cool14

No olipas tietävä kotka mulle ne kyl anto ajan (mut tosiaan vasta 12.4) ku soitin pe 26.2 jolloin oli kp 26 eli 3+5. Soittelet jo ens viikolla uudelleen :cool14

Ompa tosiaan outoa, ettei saa varata aikaa :D Meidän kaupungin neuvolaan kun soitin( sanoin että en tiennyt milloin soittaa joten soitin nyt) sanoi ihana täti, että hyvä kun soitin heti :) tylsää kun niin eritavalla eri paikoissa.

Mä kävin verikokeessa eilen rv 3+5 ja hcg oli 72,2. Tuntuu hirmu pieneltä lukemalta kun kuopuksen hcg oli rv 4+3 462. Käyn vielä parinviikon päästä uudestaan. Raastavaa aikaa tämä alkuraskaus.

Mä kävin verikokeessa eilen rv 3+5 ja hcg oli 72,2. Tuntuu hirmu pieneltä lukemalta kun kuopuksen hcg oli rv 4+3 462. Käyn vielä parinviikon päästä uudestaan. Raastavaa aikaa tämä alkuraskaus.

Eikös sitä sanota et se arvo tuplaantuu 2-3 pv välein alussa. Eg jos laskis et 4+0 ois 144-145 nii 4+2 vois olla jo 288 ja sit taas 4+4 ehkä jo 570 :rolleyes: kun on optimistinen :grin

Eikös sitä sanota et se arvo tuplaantuu 2-3 pv välein alussa. Eg jos laskis et 4+0 ois 144-145 nii 4+2 vois olla jo 288 ja sit taas 4+4 ehkä jo 570 :rolleyes: kun on optimistinen :grin

Ihmettelin minäkin, mutta kai sillä kotkalla oli hyvä tarkoitus, ettei näin aikaseks vaiheessa antanut viel aikaa, kun riskit on niin korkeat... ens viikolla uus yritys sit. :happy:
Aattelin kans olla fiksu ja soittaa heti, kun edellisestä raskaudesta on aikaa 6 vuotta, niin enhän mä enää muista koko hommasta mitään...:wink

Takaisin