La marraskuu 2016

Ihmettelin minäkin, mutta kai sillä kotkalla oli hyvä tarkoitus, ettei näin aikaseks vaiheessa antanut viel aikaa, kun riskit on niin korkeat... ens viikolla uus yritys sit. :happy:
Aattelin kans olla fiksu ja soittaa heti, kun edellisestä raskaudesta on aikaa 6 vuotta, niin enhän mä enää muista koko hommasta mitään...:wink

Ihmettelin minäkin, mutta kai sillä kotkalla oli hyvä tarkoitus, ettei näin aikaseks vaiheessa antanut viel aikaa, kun riskit on niin korkeat... ens viikolla uus yritys sit. :happy:
Aattelin kans olla fiksu ja soittaa heti, kun edellisestä raskaudesta on aikaa 6 vuotta, niin enhän mä enää muista koko hommasta mitään...:wink

Ihme juttu että ei antanut aikaa ..o_O

Ihme juttu että ei antanut aikaa ..o_O

Jos olen raskaana, la olis 12.11, menkkojen alkamispäivä olisi lauantaina, joten uskallan testata vasta kun on menkat kunnolla myöhässä. En tiedä kuvittelenko, vai onko mulla oireita, vatsassa on tuntunut outoja muutaman päivän, vessassa pitää juosta tavallista useemmin, alaselkä on kipeä ja huono-olo.. Viime viikolla oli muutamana päivänä tiputtelu vuotoa.. Olen myös nähnyt parina edellisenä yönä unta tyttövauvasta.. Toivon todella, että toinen olisi nyt kyydissä <3

• Tykkään
Reaktiot: Ce
Mulla alkaa nyt 4+6 nämä kuluneen viikon oireet lieventymään. Alavattaa ei nippaile/vihlo enää niin paljoa. Heti tietty miettii onko kaikki hyvin ja ylläri heti löytää itsensä googlettamasta. Monilla kyllä näköjään oireiden voimakkuus vaihtelee hirveästi!

Hilpi, minulla on 5+? ja tuntuu myös että oireet on kadonneet jonnekin. Neuvolan ihminen varoitteli, että lähiviikkoina voi alkaa pahoinvointi, joka välillä hieman päätään nostaa, mutta ei mitään pahaa. Mahassakaan ei oikein tunnu mitään, enkä tiedä onko tavallista useammin vessahätä vai kuvittelenko vain. Pelottavaa. :sorry:

Joo pitäis vaan muistaa että noista oireista ei oikein voi tulkita mitään kun vaihtelevat ja muuttuvat paljon. Sitä vaan on niin kova tarkkailemaan kaikkia kehon toimintoja ettei muuta enää mietikään :-D

Täälläkään ei kauheesti oo oireita, tosin ois vasta 4+3 menossa.. huimaus ehkä ainoa, joka ei ole normaalia itselleni, äsken kaupungilla käppäillessä tuntui, että kohta lähtee varmaan taju.. ei onneksi lähtenyt.
Ja ÄLLÖ: valkkaria hulahtelee, joka kerta tulee pieni paniikki, että nytkö alkoikin menkat, mut ei onneks.. :nailbiting:

• Tykkään
Reaktiot: Ce
Mileim, täälläkin alkoi valkkarilla. Sitten oli rinnat niin kipeät että suihkussa käyminen oli tuskaista. Sen jälkeen mahassa möyri menkkakivut reilun viikon verran ja niiden lisäksi oli epämääräistä vihlontaa. Vessassa juokseminen alkoi jossain välissä, tosin ei ole vielä yöllä tarvinnut herätä. Nyt välillä humahtaa hieman heikko olo, mutta se ei montaa sekuntia kestä. Nenästä vuotaa verta jo toista päivää, voiko se olla oire? :hilarious:

Mulla tänään ekaa kertaa aamulla tosi paha olo, aaltoillen kylläkin. Ja koko ajan vois syödä jotain :grin

Nona Joo tuo syöminen kyllä kans, havahduin just viikko sitten kun on vaan kauhee nälkä koko ajan. Vaikka oot just syöny lautasellisen ruokaa, 15-30min ni jotain oon jääkaapilla ettimässä... :hilarious:

Ce Kai se veren tuleminen nenästä vois olla oire tavallaan, itellä ainaki herkästi vuotaa nenästä verta jos jotain äkillistä muutosta tulee sinne limakalvoille :P
Yks aamu oli tosi etova olo, kun heräsin ja käytin koirat ulkona, ja yritin käydä hetkeksi takas nukkumaan.. Silmät kun kiinni laitto niin hyi hittolainen, ja oikeen kylmät aallot meni pitkin vartaloa, että kohta tulee ylös.. Sitten se meni ohi, mut en saanu enää nukahdettua, vaan säpsyin unen rajamailta hereille jonkun 30min ja nousin sitten kokonaan :hungover:

Ja sitten vielä! En tiedä onko oire, mutta illalla jalkapohjat on ihan tulessa :arghh: ja normaalisti palelen aina .. :D

Takaisin