La marraskuu 2016

Tiistaina plussasin. Menkat viimeksi 13.1 ja kierto 24-36 päivää niin en vielä osaa sanoa jäänkö tänne vai lokakuisiin :) itsellä nuorin pian 11kk. Taidettiin TheRoad olla yhtä aikaa tuolla huhtikuisissa 2015. Meille tämä olisi 5. Lapsi jos kyydissä vaan pysyy.
Joo, muistankin sinut! Meidän neiti syntyi tosin jo maaliskuun puolella, melkein 3 viikkoa ennen la.ta :-) Pidetään peukkuja, että molemmilla pysyy pienet kyydissä.

Hiphei täälläkin plussa maanantaina, ensimmäistä kertaa asialla. :) Viimeiset kuukautiset olleet jo tammikuun alussa mutta kierto 28-42 päivää joten LA:sta ei voi oikein vielä tietää. Selvinnee myöhemmin mikäli kaikki hyvin menee.

Hiphei täälläkin plussa maanantaina, ensimmäistä kertaa asialla. :) Viimeiset kuukautiset olleet jo tammikuun alussa mutta kierto 28-42 päivää joten LA:sta ei voi oikein vielä tietää. Selvinnee myöhemmin mikäli kaikki hyvin menee.
Onnea plussasta ninninen :)

Heipähei, voisin minäkin liittyä joukkoonne Lasketusta ajasta ei ole täyttä varmuutta, imetän vielä meidän pikku rinsessaa joka juuri täytti 4kk. Perjantaina sain digiin tuloksen "Raskaana 1-2" Ensimmäiset menkat synnytyksen jälkeen oli 2.2. Tämä olisi nyt minulle 4 ja meidän toinen yhteinen, lisäksi miehellä entuudesta 2. Omat syntyny -01, -04, ja Lokakuussa -15, Miehen edellisestä liitosta -00 ja -03. Ikää itselle karttunut 34 ☺

Minäkin taidan ilmoittautua tänne sain viikko ditten hsilukan plussan ja nyt viikolla tummunut tuo viiva. Torstaina sitten jo hyvä plussa pysyisi vaan mukana... nyt kasassa tasan 4+0. eka neuvola vasta 12.4 joten varaan kyllä yksityiselle alkuraskauden uä (toivottavasti saadaan ennen pääsiäisviikkoa).

Oireina on mahan turpoaminen ja tissit on raskaat. Huono olo tulee melko herkästi välillä jota kyllä ihmettelen koska ei kai sen pitäis näin alussa.

Tämä Ois meijän ensimmäinen. Syyskuussa oli spontaani km rv 7+ että jännää on nii se la ois laskurin mukaa 6.11 (toivottavasti mukana pysyy)

Minäkin taidan ilmoittautua tänne sain viikko ditten hsilukan plussan ja nyt viikolla tummunut tuo viiva. Torstaina sitten jo hyvä plussa pysyisi vaan mukana... nyt kasassa tasan 4+0. eka neuvola vasta 12.4 joten varaan kyllä yksityiselle alkuraskauden uä (toivottavasti saadaan ennen pääsiäisviikkoa).

Oireina on mahan turpoaminen ja tissit on raskaat. Huono olo tulee melko herkästi välillä jota kyllä ihmettelen koska ei kai sen pitäis näin alussa.

Tämä Ois meijän ensimmäinen. Syyskuussa oli spontaani km rv 7+ että jännää on nii se la ois laskurin mukaa 6.11 (toivottavasti mukana pysyy)
Onnea sadetuuli :) tarrasukkia:)

Hei, eilen tein testin ja vahva plussa tuli. Laskettuaika on La 5.11. Ennen testiä oli kyllä vahva tuntemus että nyt on napannut. Oireet on kipeät rinnat, mahassa nipistelyä, suu todella kuiva, ristiselkää jomottaa, närästystä ja mahoton nälkä. Ollaan yritetty 8 kk. Meinas jossain vaiheessa iskeä epätoivo. Tämä olisi meidän esikoinen. Ollaan niin onnellisia.:Heartred Muille plussa onnea ja jotka on plussaneet niin ihanaa odotus aikaa!!

Onnea plussista!! Täälläkin viiva vaan vahvistuu! :joyful::Heartpink

Pohjantähti alustavasti samoilla mentäs, meilläkin jos omat laskut pitää paikkaansa ni ois LA 5.11 :joyful:
Miun on kyllä pakko saada neuvola-aika maaliskuulle, olen puoli vuotta sitten varannut ulkomaanmatkan alkamaan 2.4 ja sitä ennen todellakin haluan tietää, kuuluuko sydänäänet ja että onhan kaikki hyvin.. Vähän ärsyttävää kun reissussa mentäisiin viikoilla 9+ ja pakko äidille ja siskolle tuolloin jo raskaus paljastaa....

Mä sain haamuviivan tiistaina ja tein seuraavana aamuna vielä 2 eri testiä ja plussaahan ne näyttivät <3 Tein tänään sunnuntaina vielä yhden testin ja heti tuli vahva viiva näyttöön.
Olen 33 ja mun esikoinen, miehellä 2 lasta entuudestaan. 3. kierrosta tärppäsi, en ois ikinä uskonut että näin nopeasti! :-)
Olen tosi onnellinen ja tunteet pinnassa, pieni pelko vaan kalvaa jatkuvasti kun niin tietoinen alkuraskauden riskeistä.
Neuvola mulla jo 14.3 ja laskettu aika näillä näkymin 3.11. :-)

Menkkamaiset jomotukset on loppunu, mutta tuntuu että itken kaikesta.. Vähän niin kuin olisi viikon kestävät pms-oireet meneillään. Kenelläkään muulla samaa vaivaa?

Mäkin oon tosi herkillä :) liikutun helposti ja välillä menee asioista ihan kylmät väreet :D ehkä tää kuuluu asiaan.

Ite en taas koe olevani sen herkempi itkemään kun yleensäkään, ja ihan normaaliahan on itkeä esim. Masterchef Australiaa katsoessa.. :hilarious:
Mut mitä vitutuskohtauksia tulee ihan täysin mitättömästä.. :shifty: äskön saunassa ollessa mies läks löylyistä ekana ja sammutti sitten kylppäristä valot mennessään. Napsautti toki saman tien takas, mutta meikä kihis kiukusta hetken kiukaan kanssa kilpaa, kun sammuttaa ne valot kun olen vielä kylpemässä ja muuten polttaa kylppärin valoja yötä päivää jos ei perässä juokse sammuttamassa :hilarious:

Muita oireita: ainanälkä.. ja alavatsaa juilii.

Mulla taas koko ajan täysi olo, eikä tee mieli syödä mitään. Väsyttää myös ihan tajuttomasti.. Niinkään ei itketä, eikä suututa, vaan on kaikinpuolin yli onnellinen ja kiitollinen olo :)

• Tykkään
Reaktiot: Ce
Tuohon fridan kommenttiin kommentoiden että mullaki täys olo koko ajan mut silti syön lisää ku tekee koko ajan mieli jotai eikä voi jotekki vasustaa :sour: ja tietenki herkkuja :shy:

Jos nyt sittenkin uskaltaisin jo ilmoittautua tänne... Ensimmäinen haamuviiva näkyi tikussa torstaina dpo13/14, lauantaina tein sitten jo digin ja 1-2 viikkoahan se näytti! Nyt vaan jännätään sitten muutama viikko...

Meillä siis toista lasta yritetty n. 1,5 vuotta (esikoinen syntyi 11/11). Viime vuonna sain kaksi tuulimuna-keskenmenoa, toinen kaksoset ja toinen ihan yksi vain.

Asumme ulkomailla ja täällä ensimmäisellä lääkärikäynnillä n. viikolla 8-10 ultrataan aina, yritän nyt tuon taustani takia saada ekan ajan jo viikolle 7, että saa ainakin sen tm-asian suljettua pois mahdollisimman pian. Ahdistavinta noissa molemmissa oli se tieto, että olin kuvitellut olevani raskaana, oireineen päivineen, yli kuukauden, mutta alkioiden kasvu oli loppunut heti alkuunsa. Nyt on hommassa mukana progesteronikapselit viikolle 11 asti, siksikin tarviin nyt se varhaisultran tuon ajan määrittämiseen, kiertojen pituudet kun on olleet vähän mitä sattuu viime aikoina.

Onnea meille kaikille ja tsemppiä jatkoon! Vauvat kaikille kainaloon asti!

Täällä tuntuu että ei ole oikein mitään oireita .. Vähän on rinnat arat mutta siinä se onkin.. Pelottaa vaan että jos ei olekkaan kaikki hyvin..ja vasta 21.3 tietää onko kaikki hyvin. .
Syöttekö jotain vitamiinia? Itse syön raskausajan multitabs.

Pilvisydän Alotin syömään tuollasia vahvoja monivitamiineja muutama kuukausi ennen raskautumista. Syön ne loppuun ja vaihdan varmaan sitten raskaana olevien vitamiineihin. Vertailin noita nyt käyttämiäni ja niissä on lähestulkoon kaikkea enemmän kuin noissa mammavitamiineissa, mutta foolihappoa pikkuisen vähemmän. (400ųg nykyisissä)

Mulla on hävinny ruokahalu kokonaan. Olen aikamoinen sokerihiiri, mutta en ole koskenut suklaaseen plussauksen jälkeen. Ei varsinaisesti okseta, ei vaan tee mieli. Pilvisydän, minuakin jännittää tuo sama ja vielä pitää kaksi viikkoa jaksaa odottaa.. Samaa multitabsia syön itsekin.

Heipä hei kaikille, vahvasti vaikuttaisi että meillekin marraskuun lapsi olisi tulossa, la 7.11. Esikoinen tilauksessa, takana yksi spontaani km rv5 joulukuussa. Himpun vajaat 2vkoa on ollut erilaisia oireita, eli oikeastaan heti hedelmöittymisen jälkeen. Sydämen syke on vähän erilainen, jotenkin määrätietoisempi tai voimakkaampi. Hengästyn myös herkemmin. Rinnat on ollut ihan järkyn kipeät koko ajan, alavatsaan vihloo ja välillä on ihan menkkakipumaisia kramppeja. Alaselkä reagoi ja on kipeä. Välillä tulee myös sellaisia mietoja kuvotuksen aaltoja, menevät onneksi nopeasti ohi. Maha on turvonnut tosi paljon, iltapäivästä iltaa kohti vaan kasvaa. Yhdet raskaushousutkin kävin jo paniikissa ostamassa kun tuntuu ettei housujen ylänapin avaaminen auta enää mitään. Nyt on onneksi viikon hiihtoloma, voi rauhassa pitää vaan trikoita ja collegeja ja antaa mahan möllöttää. Ruokaa ei lähtökohtaisesti tee juurikaan mieli, mutta sitten kun alan syömään syön ja paljon! Mitään makeaa ei tee mieli, mikä on ihan tervetullut muutos aiempaan.

Käyn iltapäivällä hakemassa apteekista testin ja on kyllä melko huono vitsi jossei siihen toista viivaa piirry ;)

Muokattu viimeksi:
  • Tykkään
Reaktiot: Ce
Takaisin