La marraskuu 2016

Onnea Frida!

Mä en esikoista odottaessa käynyt kuin kunnalliset ultrat, mutta nyt on niin epävarma olo et taidan alkuraskauden ultran varata. Vaikka hinnat kyllä on pk-seudulla melkoisia... Mielenrauhan vuoksi lähinnä!

Mie taidan kanssa ilmoittautua tänne. LA hieman heittelee loka-marraskuun vaihteessa riippuen laskurista, mutta eikös se eka mene aika usein yliajalle..? Eka neuvola 14.3, pelottaa ja jännittää...:rolleyes:

Mä soitin tänään neuvolaan ja sain ekan neuvolan vasta 31.3 eli joudun kauan odottelee ekaa neuvolaa :/

• Tykkään
Reaktiot: Ce
Moikka! Täälläkin yksi joka on tehnyt monta (varmuuden vuoksi, en uskonut ekaa testiä) positiivista raskaustestiä! :) Ja laskettu aika tosiaan osuu marraskuun alkuun! Ensimmäinen lapsi kyseessä :)

Onnea plussasta :) toivotaan tarrasukkia

Eejs, otan osaa kun on pitkä aika odotella. Mikä viikko sulla on menossa sitten? Onko mitään oireita?

Tarrasukkia sinulle ja kaikille muillekin!

Mä mietin et kun on pääsiäistä ennen aika haipakkaa, niin paras ajankohta neuvolalle (eli et mitenkään ehtisin päiväsaikaan neuvolaan) olisi maaliskuun vika viikko. Mut onko se sit jo kovin lähellä seulontaultraa? Lähinnä pelkään et ehtiikö HUSilta saada parin viikon varoajalla seulontaultra-ajan.

Mun laskujen mukaan nyt menossa 4+2 rv mutta pääsiäinenki varmaan vaikuttaa siihen et aika meni noin pitkälle. Yritän jaksaa odotella :) ja oireita on jo, rinnat arat ja maha kipeä

Kivaa nähdä kuinka tänne on ilmestynyt jo monta plussaajaa! Onnea kaikille! täällä on kaikenlaisia oireita ja nyt on kiertopäivä 25 menossa, meinasin vkonloppuna tehdä testiä. Jos luottaa tähän omaan tilaan ja vertaa edelliseen raskauteen on aika sata varma et plussa on. Etova olo vahvistuu jos ei oo syönyt, viimeeksi aloin oksentamaan kp 32 ja siitä viikolla 17 asti! Tää enteilee ihan samaa. Sais olla syömässä kokoajan jotain ja mitään ei tee mieli.

Voi harmi, Kirppu :( Tsemppiä sinne... Menkat on kyllä niin uskomaton pettymys vauvahaaveiden keskellä. Uusi kierto on uusi mahdollisuus, josko nyt olisi se kerta viidestä kun tärppää! (eikö se raskautumisen todennäköisyys ole 20% luokkaa?)

Hei, tulin vähän ennakkoon kurkkaamaan. Ensiviikon sunnuntaina tehään testi ellei luonto anna vastausta ennen sitä. Esikoinen on nyt 6,5kk ja synnytyksestä menkat hyvinkin epäsäännölliset niin saapi nähä... edellisestä jääny ovulaatiotestejä niin käytettiin niitä apuna ja oikeeseen aikaan oltiin kyllä liikenteessä.

Ensimmäisessä raskaudessa ei ollu mitään oireita ennen rv 7 niin en nytkään odota ihmeempiä oireita. Yritystä ensimmäisen kohalla oli 13kk ja yksi km sen aikana.

Meijän kaupungissa ei saa varhaisultraa (ellei oo jotain erikoista syytä) ja eka neuvolla n. Rv9 jossa kuunnellaa sydänäänet. Nyt ajattelin JOS siis on tärpänny että ootan 7 viikolle ennenkuin varailen aikaa.

Onnea kaikille jo plussanneille ja meille muille tsemppiä jännitykseen♡!

Tiistaina plussasin. Menkat viimeksi 13.1 ja kierto 24-36 päivää niin en vielä osaa sanoa jäänkö tänne vai lokakuisiin :) itsellä nuorin pian 11kk. Taidettiin TheRoad olla yhtä aikaa tuolla huhtikuisissa 2015. Meille tämä olisi 5. Lapsi jos kyydissä vaan pysyy.

Mie taidan kanssa ilmoittautua tänne. LA hieman heittelee loka-marraskuun vaihteessa riippuen laskurista, mutta eikös se eka mene aika usein yliajalle..? Eka neuvola 14.3, pelottaa ja jännittää...:rolleyes:

Mulla tuli viikkoa aikasemmin :)

Tiistaina plussasin. Menkat viimeksi 13.1 ja kierto 24-36 päivää niin en vielä osaa sanoa jäänkö tänne vai lokakuisiin :) itsellä nuorin pian 11kk. Taidettiin TheRoad olla yhtä aikaa tuolla huhtikuisissa 2015. Meille tämä olisi 5. Lapsi jos kyydissä vaan pysyy.
Onnea plussasta vimpa

Takaisin