La marraskuu 2016

Miä varasin nyt neuvolan 22.3 ja varhaisultran 23.3. Nyt vaan ku jaksais odotella sinne asti.

Viime raskaudessa söin minisun mama vitamiineja, mutta niiden valmistus kuulemma lopetettu, joten nyt hain apteekista multivita raskaus ja Imetys vitamiineja.

Mulla kanssa vatsa turpoo iltaa kohden, onneks kaapissa äitiys leggingsejä valmiiks, nii heti auttaa ku ei purista mistään :)

Minä kans soittelin tänään neuvolaan ja sain soittoajan terveydenhoitajalle huomiselle päivälle. Sitten varmaan varaillaan aikaa paikan päälle, ja neuvolasta lähettää kotiin kaikki tarvittavat paperit meille täytettäviksi valmiiksi neuvolakäyntiä varten.
Yritän saada neuvola-aikaa viikolle 12 tai 13 (eli ois viikot 7+ tai 8+..)

Voi kun meillä on jo hyvin porukkaa täällä. Toivottavasti päästään kaikki loppuun asti ja saadaan nyytit syliimme. Tää alku varsinkin on vähän hermoja riistävää kun ei tiedä onko kaikki hyvin ja onko se pikkunen siellä vai ei jne...

Heippa!

Mulla oli pe kp 40/37-40 ja tein testin. Plussaa näytti ❤️ Nyt siis kai rv 4+1. mennään ja LA olisi 5.11

Ollaan nyt just miehen kanssa ulkomailla lomalla. Tullaan sunnuntaina ja pelottaa, että sitten ei enään testissä näykään kahta viivaa.

Ollaan reilu vuosi yritetty esikoista joten tää tuntuu vielä todella epätodelliselta.

Täällä pärähti tänään kaks viivaa testiin... laskettu aika siis marraskuussa ja vitsi mikä fiilis. :happy093Tätä on vuoden päivät veivattu ja toivottavasti pysyy nyt matkassa. Toinen tulossa siis ja esikoinen åkesällä jo 6 täyttää eli isolla ikäerolla. :)

Muoks. 4+0 menossa.

Onnea munki puolesta uusille plussanneille ☺

Mulla on koko ajan nälkä ja huono olo huomauttaa kyllä olemassaolostaan jos ei syö. Ei oo ruokahalu hävinnytmihinkään ☺ ja makeaakin menee jos on mistä syödä:wink

Mulla nyt siis rv4+1. Ja aamulla vielä ku viimeisen testin kaapista tein nii pärähti heti selkeä viiva tikkuun.

Vitamiineja nyt siis ihan b vitamiini+foolihappolisä ja d vitamiini. Pitäis käydä apteekista ostaa kai niitä raskaana oleville tarkoitettuja vitamiinilisänappeja

• Tykkään
Reaktiot: Ce
Tänään soitettu neuvolaan ja ajan sain 31.3, siellä oli sitä mieltä että La olisi 9.11 mutta itse epäilen että aikaisemmin on, noh selvinnee ultrassa sitten :) Oireita mulla ilmaantu jo ennen plussaa ja nyt viikonloppuna kärsin jäätävästä päänsärystä, siihen päälle huonovointisuutta ja armotonta väsymystä, mukava yhtälö 4kk ikäisen kanssa :bored: Saas nähdä kuinka kauan tissi neidille vielä kelpaa, voin jatkaa imetystä niin kauan kuin vauva sitä huolii.

No höh... kaikki saanu neuvolan aiemmaksi ku mää :shifty:

Kysymys kaikille: kuluuko teillä päin eka neuvolakäyntiin myös alkuraskauden ultra? Täällä ny ei ainakaa kuulu.

• Tykkään
Täällä kans plussattu jo ekan kerran kp26/28 ja tänään sitten 30/28 clearbluen digitaalilla saatu ruutuun "raskaana 2-3". Joulukuussa todettiin tuulimuna eli nyt jännityksellä odotellaan et pääsis ultraan katteleen et sieltä joku löytyis :)

*muoks* LA olis siis 6.11

Mä ajattelin varata neuvolan kunhan päästään sunnuntaina takaisin Suomeen. Ja haluan kyllä vielä tehdä Digitestin ennen soittoa. Noihin tikkutesteihin on niin helppoa kuvitella se toinen viiva
Oon ymmärtänyt että täälä (pk-seutu) ei varhaisultra kuulu palveluihin.
Ajattelinkin käydä sitten yksityisellä. Olen niin kärsimätön luonne etten malta odotella sinne oikeeseen ultraan

• Tykkään
Sadetuuli,
Minä olen sitten vissiin ainoa jolla ultra kuuluu ekaan neuvolakäyntiin, ja Pohjois-Karjalassa olen. Vielä pitää kaksi viikkoa odottaa..
:nailbiting:

:happy:Mäkin kyllä meen yksityiselle heti vaan kun jotain on mahollista edes nähä siellä ja mikäli pysyy vaan matkassa sinne saakka:happy:

Joudun poistumaan ryhmästä, tänään starttas vuoto... Kova oli yritys,mut siksi se nyt tällä kertaa jäi. Tsemppiä kaikille muille ja toivon todellakin että muilla pysyy mukana <3

Yellowmellow, ikävä kuulla :sad001 onnea seuraavaan yritykseen!

Viime viikolla plussasin ja tänään ois 5+2. La todennäköisesti ihan lokakuun lopussa, mutta tunnen kuuluvani tänne ryhmään ennemmin ku lokakuisiin. Esikoinen kyseessä ja kaikki on uutta ja jännää. Mitä enemmän foorumia lukee, sitä enemmän alkaa pelkäämään et pysyykö matkassa... Tsemppiä kaikille! :love017

Takaisin