La marraskuu 2016

Heii, täällä ilmoittautuu kans yksi 27.2 plussannut toisen lapsen odottaja :) LA 1.11.2016. Esikoinen on nyt 2,5. Mun tekee koko ajan mieli syödä kaikkee suolaista ja rasvaista :/ Toivottavasti tää menee pian ohi. Oon kyl tosi onnellinen, melkein vuos yritettiin tätä toista. Onnittelut myös kaikille muille :) Onko mitään omaa Fb- ryhmää kukaan vielä perustanu tms.?

Muokattu viimeksi:
Hei! Vihdoin minäkin pääsen osallistumaan. Vuosien yrittämisen jälkeen PAS tärppäsi! Alkio siirrettiin kaksi viikkoa sitten eli ihan alussa ollaan vasta. Eli maanantaina tein plussan ja tänään sain virallisen vahvistuksen kun hCG arvo oli 390 :-) nyt vain toivotaan että huurrenenä ei hermostu vaan jatkaa vuokrasopimusta marraskuulle asti :-)

Heippa! Täällä viikonloppuna plussannut ilmottautuu mukaan, annettiin tästä viimesestä kierrosta kolmoselle lupa tulla ja niinhän se plussat näytti. :) Toivotaan että kaikki kohdillaan ja pysyy matkassa!

Juu mulla kans vähän vaan ollu tällä viikolla oreita. Nyt siis 4+3. Valkkari perus reilusti tulee ja märkää on. Aamulla tulee huono olo jos ei heti syö mut muuten ei ole huonoa oloa tms. Pari karseeta finnin mollukkaa oli aamulla ilmestyny kaulaan :wtf:

Tissitjän nuo tuntuu raskailta ja nännit jotenki kovilta koko ajan. Ja jos erehtyy ottaa juoksuaskelia nii ettei muista olla heiluttamatta hartioita nii voi kehveli että tuntuu tisseissä :woot: mutta muuten aika ok.

Nyt jännää ku varasin viikolle 11 alkuraskauden uä yksityiselle että kaks viikkoo pitäis malttaa viel oottaa et näkis onko oikeessa paikassa ja lnko elämää ja montako siellä ois :p

Mullakin tänään 4+3 mutta oireita ei hirveästi ole. Aamuisin pieni etominen ja välillä ehkä jotain tuntemuksia vatsassa. Niin ja tänään kun oltiin kävelyllä tuli todella voimaton olo! Ja väsymys on kyllä paljon voimakkaampaa kuin yleensä.

Mulla on ihan jäätävä paha olo ja kuvottava olo edelleen... päätä särkee, Panadol ei auta. Nivusia, alavatsaa ja tissejä vihloo... hyi. Tätäkö tää oliki. :yuck::wink

Tervetuloa uusille!

Sadetuuli itekin oon harkinnut, pitäiskö se käyttää rahaa siihen, et kävis yksityisellä kattomassa onko tuolla minkälainen meininki joskus 2-3 viikon päästä.. mut oon kyllä ihan kahden vaiheilla, mennäkö vai eikö mennä.. sais toisaalta vähän mielenrauhaa, mutta sais myös rahaa palamaan siihen ja oishan sille muutakin käyttöä :joyful:

Mileim: se on totta että rahalle ois muutaki käyttöä mutta en super kärsimättömämä ihmisenä kyllä voi oottaa 12.4 asti!!! No ou:nailbiting: mutta siis kyllä itse käyn... saa tietää "ajoissa" lnko kohdun ulkoinen vai ei. Se kai mua eniten hirvittää ja pelottaa :confused:

Sadetuuli I know the feeling, kun joutuu sinne 11.4 asti itekin odottelee.. pitää miehenkin kanssa jutustella, että mitä se on mieltä jos kävis yksityisellä. Voishan sinne soittaa ja hintaa kysästä ainakin, kun en satavarma oo paljonko se täällä maksaa. Terveystalo täällä sellanen ainut yksityinen mihin tointaa edes mennä..
Itteenikin mietityttää, että onhan oikeassa paikassa, ja se oiskin ikävää kun ollaan kalenteriviikko 14 Turkin maalla, jos jotakin komplikaatiota tulis siks, että vauveli kasvaa väärässä paikassa... :confused: Mutta mutta.. Katsellaan :happy:

Hei,
täällä yksi uusi ilmoittautuu mukaan! Täällähän on jo paljon porukkaa:) Mä tein viime viikolla jo testin, ja uudenkin jo tän viikon alussa, mutta vieläkin vähän epävarmalle tuntuu... Siitäkin huolimatta, että cb:n digitaalisessa viikot näyttää kasvavan ihan ok, viime vkolla 1-2 ja nyt 2-3. Mulla oli loppuvuonna keskeytynyt keskenmeno, mikä ei mitenkään oireillut, joten siksi on nyt ihan tosi iso pelko siitä, että toistuu sama. Tuo kkm todettiin alkuraskauden ultrassa 9 viikollla ja oli jo kolmisen viikkoa ollut kuolleena, ilman että mitään oiretta olisi ollut. Joten tällä kertaa todellakin menen taas alkuraskauden ultraan, niin ei tarvi sinne kunnan järjestämään odotella. En ollut oikein kunnolla tiennytkään, että noin voi käydä, ettei keskenmenoa edes huomaa. Kolmatta siis nyt odotellaan, ja tuon pelon lisäksi tunteet heittää laidasta laitaan...

Hei kaikille uusille!

Sain neuvola-ajan vasta 4.4, sinnehän on pieni ikuisuus :sad001 Varasin sitten törkeän kalliin varhaisraskauden ultran 23.3, pakkohan tässä on jotain mielenrauhaa koittaa saada. Parin kk takainen km on sillä tavalla säikäyttänyt että jotenkin huolettaa melko paljon tämän raskauden onnistuminen, vaikka varmaan ja toivottavasti ihan turhaan. Mulla näitä erilaisia oireita on tosiaan jo pari vkoa ollut ja kaikesta ärsyttävyydestään huolimatta ne on tosi tärkeitä, auttaa luomaan niitä sellaisia "kyllä tää onnistuu"-fiiliksiä :happy:

Mä olin kans eilen ihan onneni kukkuloilla kun voin pahoin! Että mahtavaa, mulla on edes raskausoireita, tää voi päättyä hyvinkin! Juuri tuo kun keskenmenneessä raskaudessa ei paljoa oireita ollut, niin nyt heti toivoo että sen olevan hyvä merkki kun niitä on. Että tänne vaan kaikki pahoinvoinnit ja kolotukset!:playful:

Mulla on muuten Joia ultra 24.3. ja neuvola 8.4. eli suurinpiirtein yhtä kauan päiviä laskeskelen...

Sylvia, tuttu pelko. Mulla oli viime vuonna 2 keskeytynyttä keskenmenoa ja tietysti nyt sama pelko päällä. Haluan mahdollisimman aikaisin tutkimuksiin, että siellä oikeasti joku kasvaa. Edellisillä kerroilla olen elellyt monta viikkoa luullen että olen raskaana, kaikki raskausoireet pysyi vaikka alkio ei enää kasvanutkaan.

Niinpä, saa sitten ehkä hetkeksi mielenrauhan jos kaikki on hyvin. Mun mielestä juuri se oli kauheaa kun oli vain luullut pitkään että kaikki on ok. En aiemmin tiennytkään tällaista pelkoa olevan olemassakaan... Nyt olin jo ennen testin tekemistä valmiiksi peloissani, melkein pelkäsin jo positiivista tulostakin (niin toivottu kuin se olikin) kun ajattelin että siitä se jännittäminen taas alkaa. Ja kun ei tosiaan oireistakaan voi päätellä varmaksi mitään niin tässä ei nyt auta muu kuin odotella.

Heippa, ehkä jo uskaltaudun kirjoittelemaan tänne. Plussaa jo testailt viikonpäivät ja oviksesta laskettuaika 5.11. Nyt pelottaa ihan hirveesti. Ollaan yritetty kolmatta vauvaa jo kolme vuotta ja mukaan on mahtunut kaksi kohdun ulkoista raskautta ja yksi myöhäinen keskeytys kromosomivian takia. Käytiin jo juttelemassa lapsettomuuskliniikallakin mutta näyttäisi siltä että nyt (taas) tärppäsi. Olo on kyllä selkeesti erilainen kuin noissa kohdunulkoisissa joten siinä mielessä erittäin positiivisin mielin mutta aina voi jotain muuta tapahtua... Tarttis varmaan varailla neuvolaikaa ja ultra-aikaa naisten polille (kohdun ulkoisten takia pääsen onneks suoraan sinne ultrattavaksi)... mutta siihenkin ultraan on ikuisuus

Poistun kuitenkin takavasemmalle =( Menkat alkoivat tänään vaikka tiistaina Clearbluen digitaalinen testi näytti että olisin raskaana... Muutaman hailakan haamuviivan tein pari päivää ennen. Ilmeisesti ei kiinnittynyt kunnolla. Tänään normitesti näytti negatiivista =(

Täälläkin marrasvauva tulossa Viikkoja 4+0 ja 10kk neiti roikkuu toisessa lahkeessa.. En tiiä onko jotenkin herkempi tokassa raskaudessa tuntemaan kaikkia muutoksia, mutta pahoinvointi alkoi jo. Ja väsymys
Katoin, että neuvola-aikoja on muut saanut vasta huhtikuulle! Miten niin pitkälle pitäis kärsiä odottaa. :D

• Tykkään
Reaktiot: Ce
Mistä mä muuten pääsen muokkaamaan ton mun käyttäjänimen :)

Kappas, löytyikin jo!

Muokattu viimeksi:
Takaisin