Mulla oli Aventin käsikäyttöinen rintapumppu kanssa ja se oli mielestäni oikein hyvä. Vaipoista suosin pampersia, kokeilin muitakin, mutta noi pampersit vaan istui ja piti parhaiten. Nyt aattelin, et vois kokeilla Lidlin omia, kun nykyään lähinnä vaan Lidlissä käydään. Kestoilun ajattelin aloittaa vauvan siirtyessä kiinteisiin ruokiin, kun kakan koostumuskin muuttuu kiinteämmäksi ja helpompi pestä pois. Aattelin siis tossa kohdin päästää itteni helpommalla.
Mä olen sellanen naturelli elli, meikkaan lähinnä hiukan jos jotkut juhlat, näin kesällä "meikiksi" riittää ulkoa saatu rusketus (rusketun helposti ja koko naama täynnä pisamia), talvisin jos käyn töissä niin usein laitan jonkun bb-voiteen, ehkä hipaisu poskipunaa ja sävytetty huulirasva. En jotenkin jaksa sitä meikkien putsailua, niin tälleen meikittä usein riittää ihan vesipesu ja vähintään jokatoinen päivä saunan yhteydessä jollain miedolla puhdistusaineella pesu. Naaman ihon kunto on tällä tyylillä oikein hyvä. Hiuksia värjäilin ennen enempi, nyt en ole aikoihin värjännyt ja en taida aikoihin värjätäkään, olen todennut näin lähes 25 vuoden värjäilyjen jälkeen, et tää oma väri sopii parhaiten (suklaanruskea). Kampaajalla en käy juuri koskaan. Muutaman kerran kyllästynyt omaan kuontaloon ja käynyt ottamassa jotain raitoja ja leikkaamassa reippaasti lyhyemmäksi, mut koskaan en ole tykännyt lopputuloksesta, joten todennut et pidetään tää sama vanha, joskus äitini tai itse leikkaan latvoja hiukan. Mulla tukka aina ponnarilla, joten eipä toi harjaaminenkaan aina ole välttämättömyys, sormin saa suittua hiukset tarpeeksi siitisti ponnarille. Kynnet pidän lyhyinä enkä juurikaan niitä lakkaile. Joskus miettinyt, että pitäiskö sitä jotenkin satsata enemmän omaan ulkonäköönsä (kun kaikki muutkin), mutta sitten todennut, et se ei vaan ole tärkeää mulle, mieluummin käytän ne rahat vaikka johonkin yhdessä tekemiseen siipan tai perheen kanssa tai ostan kissalle yli 100e:n kiipeilypuun.

Ja tää siis ei ole kritiikiksi kellekään, joka tykkää enempi satsata itseensä eikä se tietenkään sulje sitä pois, etteikö silti satsaisi myös muihin juttuihin. Mulle vaan oma ulkonäkö ei ole kovin tärkeä ja etenkin näin iän myötä itsensä hyväksyminen tän näköisenä on aina vaan helpompaa ja helpompaa ja tuntuu, ettei ole meikeillä enää pakko yrittää piilottaa tai parannella mitään.