La Helmikuu 2016

:) niijh. Onhan se varmasti testistäkin riippuvaa. Etenkin kun testin valmistajatkin sanoo että on mahdollista saada väärä tulos testiajan ulkopuolella :) mut mä oon säilyttäny kaikki testit :D oon säälittävä! Tiedän.. pitää vaan välillä kattoo että kyllä siellä oli tosiaan viiva.. itelle on vieläkin kauheen hankala ymmärtää että tämä on totista totta. :eek: viimestään varmaan ultrassa jos siellä jtn näkyy oikeassa paikassa niin uskon..
 
Paljon onnea uusilke! Kamalan pitkiä yrityksiä teillä takana. Toivottavasti nyt pysyy pieni matkassa ♡
Tein tänään elämäni ekan digin. Näytti raskaana 2-3 :) aika epätodellista vieläkin. Mutta silti niin ihanaa ♡
 
Eiköhän mies ole ihan yhtä innoissaan kun sinä Radioboca, kuhan alkushokista selviää :)
Mie niin jännään täällä sun puolesta, et kertoilehan sit kuin kävi..
 
Moikka. Voisin uskaltautua mukaan vaikka vasta alussa raskaus onkin. La 2.2 ainakin tuon laskurin mukaan. Toinen muksu tulossa. Olisiko hyvä jos tuonne aloittaisi uusia keskusteluja aiheittain. Laitoinkin tuonne tuon oireet ryhmän. Ettei täällä yhdessä keskustelussa ole valtava sekamelska??? Olisiko hyvä aloittaa esim ryhmä missä jokainen voisi esitellä itseään ja taustojaan jos halua on?
 
Ensimäinen ystävä jolle saa selitellä ettei nyt passaa terassille lähtee siiderille.. :D tää tulee olee hankalaa kun kesä on ja terassikelit ja mökkikelit ja yleensä jos oon alkoo käyttäny ni se on juuri nuo terassit ja mökillä olo.. on se nyt hitto :D
 
Beneathbeautiful: mitäs jos kerrotte, että koitatte sitä 3 kk tipatonta (mikä alkuvuodesta oli). Ja juuri kesällä, kun se on haastavinta aikaa sulle/teille. Tätä voit oikein korostaa päivittämällä facebookkiin, että 3 kk tipaton edessä, kehon puhdistus jne. Eipähän tartte sit selitellä joka kerta erikseen. :) Ite en oikeastaan koskaan juo, ni eipähän tartte selitellä. Ei oo mitenkään outoa. Oudompaa ois ihmisistä, että joisin :wacky:
Tervetuloa Lara88 ja onnea plussasta! Kai me ollaan niin sekaisin, että höpistää vaan tänne yhteen ketjuun :wink
 
Zoria, siis todella harvoin minäkin juon. Tän vuoden sisällä tainnut ottaa pari lasia viiniä ja ehkä yhden/kaksi siideriä.. mut kesä tulee ja alkaa ystävät liikkumaan terasseille :) sit joutuu keksimään mitä kummallisimpii selityksiä miksi ei voi lähteä :P noooh.. eipä mulla oo mitään syytä tätä salailla sit ku alkaa olemaan paremmilla viikoilla :) enemmän varmaan herättäisi ihmetystä tuollainen tipattoman mainostus kun mua harvemmin missään näkee. :)

Olispa jo se eka neuvola :Heartred en malttaisi odottaa.. jotenkin kaikki infopläjäys pitäisi kaikesta saada..
 
Hyvä sitten, että en ole ainoa miehen lisäks , joka noi viivat näkee :P

Mä en kyllä kans tajua tätä ollenkaan. Montakohan kertaa tänää oon käynytkään katsomassa noita myös säilytettyjä testejä, että varmasti ovat positiivisia.
Ajattelin myös hakea tällä viikolla sen digitaalisen ja raskausajan vitamiineja apteekista :D
Kamalasti vaan pelottaa, et mitäs jos tää ei ookkaa totta, tai mitä jos se meneekin kesken tms.
Valmiiksi oon kans noita selitselittelyjä alkoholittomasta miettinyt bileitä, ja juhannus tulossa. Tänään myös tuli jo eka tilanne vastaan, kun valmistujaisissa tarjottiin skumppaa. Maistoin pienen siemauksen, ja totesin, et nyt ei kyllä maistu, ja annoin sen miehelle :P
Eilen kyllä join saunaoluen, kun en tiennyt edes olevani raskaana.
 
Joo kyllä mies oli ihan innoissaan eikä nyt vaikuttanut varsinaisesti edes olevan shokissa. Se sanoi tienneensä että tää kyllä vielä tapahtuu, vaikka mä olenkin ollut välillä epätoivoinen ja miettinyt tulenko koskaan raskaaksi. On tää outoa, nyt vaan hymyilyttää koko ajan. :)

Kesä on kyllä vaikeeta, mietin myös jo etukäteen näitä juttuja. Onneksi tänä vuonna päätettiin viettää juhannusta mun vanhempien kanssa eikä ole niitä perinteisiä ryyppybileitä, joten se menee helpommin. Tiedän kyllä että tulee muutamia tilanteita joissa pitäisi juoda ennen kuin ollaan turvarajan yli ja voi kertoa totuuden. Mietinkin että kunhan vaan järkkään itseni aina yksin tiskille niin voin tilata alkoholittoman oluen tai siiderin. Sitten joku kerta voisi sanoa että pitää mennä johonkin labrakokeeseen eikä saa juoda vuorokauteen ennen sitä. Mä kärähdän kyllä helposti koska en ole varmaan koskaan kieltäytynyt juomasta. Mutta alkoholistithan on mestareita piilottelemaan juomistaan, joten mä voin nyt alkaa mestariksi sen piilottelussa että en juo! :D Meillä oli perjantaina pyjamabileet muutaman tyttökaverin kanssa meillä kun mies tosiaan oli matkoilla. Sitä varten ostin rypälemehua, kaadoin sen tyhjään viinipulloon ja join sitä viinilasista koko illan. Nerokasta vaikka itse sanonkin. Kukaan ei huomannut mitään, koska musta ei yleensäkään juuri näe että olen jotain juonut. Hehee, ketku oon.

Joo, ehkä aiheen mukaiset ketjut on jees sitten kun alkaa tää tilanne kaikille selkiytyä ja väkimäärä kasvaa. Nyt ei vielä keksi mitään tiettyä aihetta josta haluais keskustella, pää on ihan pyörällä eikä tiedä mistä kulmasta alkais tätä kokonaisuutta käsitellä. Wiiiiuuu! Ding ding!
 
Hei!
Ilmoittaudun joukkoon.. eilen tein haamutestin ja tänä aamuna digitestin ja raskaana ollaan kolmatta odotellaan, meillä 2 poikaa, kohta 8v. Ja 5v. Ja niin outoa muka olla raskaana kun viime kerrasta kuitenkin on jo 5 vuotta
Jätin pitkäperjantaina pillerit ja ekat normaalit menkat tuli kuun alusta.. en olis ikinä kuvitellut että tärppää näin pian.. poikia ollaan "tehty" 3kk ja 7kk..
 
Tervetuloa ninniii :)

Tää on ihan ihmeellistä, viiva on vahvistunut entisestään :) normaalisti (lue: km-kierroissa) tässä kohtaa viiva on jo lähtenyt haalistumaan tai jopa kadonnut vallan. Ja ihan testimielessä kokeilin ovistestinkin tehdä ja tadaa, siinäkin testiviiva kontrollia vahvempi :) ehkä se nyt pitää alkaa uskoa :) jännittää vaan et montako siellä oikein myllää kun miettii tän pahan olon määrää ja noita vahvoja viivoja jo ennen menkkojen poisjäämistä....
 
Onnea ninniii! :) ja tervetuloa joukkoon ! :P

Silv, ihanaa että viivaa vahvistuu!! Mulla oli ihan plussauksen aikaan enemmän oireita, nyt jokseenkin tuntuu tosi normaalilta. Pelottaa että onko kaikki kunnossa kun ei oo kuvotusta ja ainoa oire toi tissien arkana olo :eek: aavistuksen jtn menkkajomo-tyylistä tunnetta välillä mutta siinä kaikki. Onko muilla millaisia oireita?

Beneathbeautiful 5+0
 
Olikohan se lara kun teki sen oireet -pinon tonne, sinne oli muutama listaillut :) mut mulla vatsan polttelu muuttui ilmeisesti ihan sairaan huonoksi oloksi... Oksentaa ei vielä oo tarvinnu mut pala kurkussa koko ajan.. Ja nyt ne surullisen kuuluisat finnit erikoisiin paikkoihinkin on ilmestyny... Kainalon alla kyljissä, sisäreisissä, rinnassa..........
 
Me asutaan koko kesä yhdessä ystäväpariskunnan kanssa. (Meidän Helsingin-koti on putkiremontissa ja vuokrattiin ihana iso puutalokämppä paikkakunnalta, jolle saatetaan muuttaa pysyvästi.) Haluaisin pitää raskauden salassa vielä ainakin kuukauden, mutta missä mä esim. säilytän raskausvitamiineja niin ettei ne hypi kämppisten silmille? Enhän mä muista ottaa niitä, jos ne on jossain kaapin perukoilla!
 
Takaisin
Top