La Helmikuu 2016

Voi ei.. uskon että sitä pelkää aina automaattisesti pahinta.. eihän noi muutokset kuitenkaan aina mitään ns. vaarallista ole? mutta onneksi muutokset on huomattu ja JOS jotakin tulisi ilmi, niin olisit jo hyvissä käsissä. :) Toivotaan että lähtee laskuun ja pääset huokaisemaan helpotuksesta :)
Ja kyllä ne neuvolassa seurailee varmasti tilannetta jos jotakin poikkeavaa ilmenee, mutta yritä olla huoleti jookosta. Uskon että asiat menee parhain päin:Heartblue

No mulla on vähän sama tilanne. Ei oikeen oo ollu tänään oireen oiretta.. Oon jo ollu ihan huolissani että tässäkö se meni ja että tartteisko hamstrata lisää testejä aamuiksi. Ärsyttää :D Hyvä että punahilkka on pysyny poissa, täälläkin ainakin toistaseksi. Huomenna on vielä mahis alkaa jos alkaa.. Niin piinaavaa. jotenkin niin ei raskaana-olo ko voi vaan olla :/
 
Täytyy yrittää pysyä positiivisena tosiaan. Jotain positiivista tästä "lääkärissäjuoksussa" on olliu kuitenkin. Lopetin tupakoinnin viime joulukuussa ja nyt tosiaan raskauduin :) ja toivon mukaan kaikki nämäkin muutokset on hoidettavissa.. Etenkin raskaana ollessa uskoisin että niitä tosiaan tarkkaillaan. :)

Toivottavasti meidän oireettomuus johtuu vaan siitä että ollaan onnekkaita ja toivotaan ettei kovin hankalia oireita olisikaan :) ainahan testejä voi tuhlailla :wink itellä ei vaan oo yhtään enää kaapissa :D
 
Mahtavaa tuo tupakanpolton lopettaminen!! Raskaudesta puhumattakaan :)
Toivotaan. Sitä vaan pelkää ja oottelee, pelkää pahinta. Panikoin entistä enemmän tossa päivällä kun mittasin lämmön ja se dippasi 36. Onneksi äsken kun mittasin ni oli taas 36.9. :D Emmä tie voiski dippaus johtua siitä että tänään ois potentiaalinen kuukautispäivä ja kun ei kuukautiset saapuneet ni nous lämmöt takasin ylös?
Mittasitko sää sinä päivänä kun ois pitäny alkaa?


Ja onneksi niitä testejä saa kaupasta lisää :wink Rfsu:n testit jotenki epäilyttää mua, oon saanu niihin kauheesti viivanpaikkoja ihan hulluihin aikoihin kierrossa. Nyt oon testannu apteekin omalla, pregcheckillä ja predictor earlyllä :D Mulla ois yks RFSU:n testi kaapissaK. En voi jättää sitä lojumaan sinne, ni aattelin testata ylihuomenna että onko viiva tummunu entistä enemmän, haha :D
 
En oo mittaillu itse nyt lämpöjä ollenkaan sitten lauantain :) eilen ois pitäny periaatteessa menkkojen alkaa mut ei oo näkyny :) ja tissit on nyt oireillu kyllä pari päivää ihan huolella.. en aiemmin kiinnittänyt tänään niihin huomiota kun rintsikat päällä ei tunnu miltään :) mut auta armias ku suihkuin hiiviskelin ja otin pois niin aa-auuu! Nännit ihan arat ja miehelleki sanoin että älä vahingossakaan hipase. :D :S mä muistan että mulla oli jossai kp 24-25/29 aamulämpö kans sen 36 ku aiemmi oli ollu melkee se 37 ja mietin sillon että tää oli tässä ei täst tuu mtn.. mut sit samana iltana nous jonneki 37.1 ja tosiaan mulle tosi outoja lämpöjä ku koskaan oo kuumeessakaan yli 37.5 asteen lämpöö. :) siitä ekaksi aloinki uskomaan että nyt tapahtuuu! Mieski kommentoi pariin kertaan että "oot hirveen kuuma mikä sua vaivaa?" :) pitää tosiaan välillä käydä vilkuilemassa tuota clearblueta missä lukee selvästi raskaana 1-2 viikkoa :) ehkä mäki viel testaan täl viikol jos käyn pregcheckin ostaa :) ite oon testannu tosiaan vaan niillä ja sillä clearbluella. Yks kotitestit.fi:stä tilattu sofi merkkinen testi oli mut siihen sain ihan haamun esiasteen ku tein sen viimesimmän pregchekin jossa oli jo selkeesti viiva :) ite en oo noita rfsu:n testei kokeillu :)
 
Kuullostaa noi oireet kyllä hyviltä. Kattelin kanssa että hirveen isot ja tummemmat nännipihat oli ja rintakehä/rinnat täynnä verisuonia, yakk!! Joko soitit neuvolaan? :) Kyllä toi testailu on aina jännää puuhaa, aattelin just testata vielä torstaina enneko soitan sinne neuvolaan ja varaan ajan :) Ihana toi testien vilkuilu! Mullakin on ne tossa pöydällä jemmassa, että voin tarkistella että oliko siellä tosiaan kaksi viivaa :D
 
Ainiin enkö maininnut vielä siitä neuvola-ajasta :) sain ajan 16.6 :) sitä odotellessa ! :) eiköhän se testi sulle näytä hyvät viivat torstaina :wink pääset sieki neuvolaa varaamaan sit :)
 
Täältä ilmoittautuu seuraava odottaja. Plussa tuli eilen vahvana. Eli 4.2.2016 ois LA jos kaikki menee hyvin❤️
Toinen lapsi ois tuloillaan, poika täytti lauantaina vuoden. Ehkäisyä ei ole käytetty ollenkaan pojan syntymän jälkeen ja imetyksen lopetin kun poika oli 7kk. Eli melkeen puoli vuotta tehtiin tätä rakkauspakkausta:)
 
Hienoo beneathbeautiful että sait ajan enskuulle, jännät ja malttamattomat ajat eessä :wink mua jänskättää neuvola-ajassa se että kun se on nykyään ihan kaupungin keskustassa että saanko luikittua sinne salaa vai törmäänkö johki tuttuun just sillon sopivasti ja mun salassapitoyritys kaatuu siihen :D
 
Rokkimamsuli, mulla on kans kauhee salassapitoagentti olo kun tosiaan mies tietää ja paras ystävä tietää eikä kukaan muu. Ja ajateltiinki kertoa vasta joskus ehkä vk 8-12 välillä jos saa asian nyt pidettyy piilossa :) hirmu jännää ka tekis mieli möläytellä ja huutaa että "MEILLE tulee VAUVA !" Mut ei oo järkee vielä ku niin riskiaikaa vielä.. menin jo ostamaan pari bodyä eilen ja sain ystävältä mun hänen tyttärelleen ostaman sellasen hatun ja sit tosiaan aiemmi jo ennen plussaa ostin pari juttuu ni niitä on nii kiva hipeltää. :Heartred sit oon yrittäny ite neuloo mut en mä osaa :D aina saan toisen sukan tai toisen tumpun tehtyy ja sit katon sitä että ei jehna miten ruma.. xD pitää varmaan jättää osaaville käsille noi.. ps. En malta oottaa ekaa neuvolaaaaaa!!!
 
Joo, tavallaan hauskaa salata näin isoa juttua, mutta kuitenki tekis mieli huudella että MÄÄ OON RASKAANA! :D Toivotaan että ei jäädä kiinni!! Tsempit agentteiluun :wink Mekin kerrotaan siinä si kun alkaa olla varmempaa kaikki, olalan suunniteltu ostavamme tulevalle isoveljelle Isoveli-paita joka laitetaan hänen päälle kun mennään isovanhemmille kylään. :D

Eikä ihana! Vai oot sää päässyt hypistelemään jo :love7 Sitä on niin vaikea hillitä itteään! Millasia ostit? :)
Kiva että muutkin on kädettömiä neulomisessa, hah! Ei kai, ois se hieno taito oikeesti. Mutta tietty jos harjottelet sinnikkäästi niin eikös se ala luonnistumaan :) Koitin kanssa neuloa treeniksi viime raskausaikana ihan perus kaulahuiveja ym. helppoa, mutta moro. Ei tuu mittää ja hermo vaan menee :D

Mulla ei oo vielä punahilkkaa näkyny ja toivotaan että ei näykkään jotten mee paniikkiin. Aamulla oli kyllä super-menkka-olo mutta toistaseksi meni ohi. Si saa kokoaika trampata vessassa tarkistamassa että ei kai ne nyt ala.

Onko Jaajolla tuntemuksia jo paljon? :)
 
:) mä laitan joku päivä kuvaa hypistelyistä :) en nyt kehtaa kuvailla ku mies naureskelee muuten :D haha.

Pitäs tehä tännekin sellanen keskustelu mihin lisää kaikkien nuo La:t ja synnytyssairaaalat tai mitä nyt on noissa muissaki ryhmissä tehneet :) en tiiä pitääks tänneki perustaa tai perustaaks joku ylläpito tänne sen salaisen ryhmän ni saa sit noi lisäkkeet tonne nimen jatkoksi (helmikuun mammat tms.) :)


--

Viestiä muokattu ylläpidon toimesta
 
Last edited by a moderator:
:) Mää en oikeen tiiä noista jutuista mittää, tai siis oon ekaa kertaa nyt vau:ssa keskustelemassa tälleen. En tie yhtään miten toimii :D Ei oo täti tullut käymään!! Oireita ei oo juurr ollu tänäänkään, kovaa väsymystä, mutta väsyttäähän sitä muutenkin :D


--

Viestiä muokattu ylläpidon toimesta
 
Last edited by a moderator:
Perus tuntemuksia löytyy... Alavatsaa nippailee, tissejä hetkittäin kivistää ja ruokahalu on menetetty. Samat kun esikoista odottaessa! Käytettiin esikoista tänään 1v neuvolassa niin varasin samalla ajan itsellekkin :) täytyy käydä varhaisraskauden ultrassa taasen kunhan on päästy vähän eteenpäin niin uskaltaa asian uskoa todeksi ❤️
 
Mitä noi varhaisultrat kustantaa ja millä viikolla ne on? :) alko itteekki kiinnostaa :D
Millä fiiliksille uuteen odotukseen? Mua jännittää sairaasti synnytys ja vattan pohjassa vihloo jo ajatellessakin, samoin jänskättää tuleva arki vauvan ja villin taaperon kanssa :D enkä myöskään jaksais odottaa sitä aikaa että ipanat leikkii yhessä
 
Muistaakseni viikolla 6 voi aikaisintaan mennä. Meillä maksoi jotain 70€ tietämillä. Lähinnä sen takia olen käynyt kun ensimmäinen raskaus oli aikoinaan kohdunulkoinen, niin siellä näkee sen että on käveri oikeessa paikassa ja että sydän lyö :) voi sitten hyvillä mielin jatkaa odotusta!

Mua ei oikeastaan synnytys jännitä, en oo vielä uhrannut ajatustakaan moiseen :D
Johtuu varmaan siitä että tuo eka tuli niin helposti, ni elän uskossa että toinenkin tulee !
 
Mä plussasin äsken ja la olis laskurin mukaan 5.2.
En kyllä voi uskoa että oikeesti ekasta kunnon yk tärppäs! Aivan ihanaa!! :) ♡
 

Liitteet

  • 2015-05-28 08.46.33.png
    2015-05-28 08.46.33.png
    306.7 KB · Katsottu: 91
Rokkimamsuli, tänne ylläpito perustaa salaisen ryhmän jossain vaiheessa ja sinne pääsee aktiivisimmat kirjoittelijat ja saa sen helmikuunmammat lätkän nimen perään :) voi käydä lukee vaikka tuolta La tammikuussa 2016 puolelta :)

Jaajo, :) mukava kuulla että tuntemuksia löytyy, toivotaan että kaikki menee oikein hyvin silläkin!
Itsekin haaveilen tuosta ar-ultrasta mut ajattelin ekan neuvolan jälkeen käydä :) sillon oon seiska viikolla jo menossa :) hyvä että synnytys ei jännitä mukavaa että edellisen kanssa mennyt helposti ! Sitä toivoisi itsekin sitten :)

Minä tässä koska olen vainoharhainen niin menin sit apteekista ostamaan nyt viimeisen testitikun :D nyt alan itsekin uskoa että kyllä tämä totta on oltava jo. xD

dd1cb050fadadda7ea3f7e9217a9261c
 
Takaisin
Top