La Helmikuu 2016

Jl86 aika jännää että kaikille ei kuulu toi ar-ultra :eek: ja toisille sitten kuuluu. Noh itsekin tosissaan oon menossa kahen viikon päästä jo sinne neuvolaan ja se täti puhui puhelimessa että siellä jutellaan noista sikiöseulonnoista jne. tarkemmin.. ehkä mä odottelen nyt sinne asti kun mulla on sit kuitenki menossa vasta 7+ viikot :)
 
Mulla on 24 pv ja ensi käynti neuvolassa 25.6. Viikkoja tonne ultraan tulee sitten 7+4. Tuleekin astetta jännempi loma viikko tuolloin. Noi molemmat reissut, koiran pennun haku, ja sitten vielä synttäritki samalle viikolle :)
Tosin mä pelkään kokoajan, et tarviiko tonne neuvolaan mennä ollenkaan... :/ Koskakohan tän pelkäämisen osaa lopettaa.
 
Mulla alkaa tolla samalla viikolla sit loma juhannukselta :) tosiaan nyt ku laskin ni on sit viikot 7+1 ku on toi neuvola.
Eiköhän sullakin hyvin mee kaikki sinne asti! :) paljon sinne vauvaliimaa että pysyy pikkunen mukana vauhdissa !
Jotenki nyt on hieman ilmeentynyt tänään pahoinvointia näin illasta.. tiiä sit alkaaks tää enteilemään jtn.. ja väsyttää myös ihan tautisen paljon.. aamullakaan meinannu jaksaa nousta ylös millään.
 
Mulla olis ultra 8+0 ja neuvola 9+3..

Ihan puhki vaikkei mitään oo tehny tänään... Yhdeltä istumalta luin anna-Leena Härkösen heikosti positiivinen. Äsken pääs itku kun öljy haisi lettupannulla ihan järkyttävälle. Mutta letut oli paistettava!
 
Onko kukaan käynyt hakemassa apteekista tota odotusopasta jota täällä sivulla mainostetaan? Pitääköhän se pyytää jostain tiskiltä vai onkohan niitä pino jossain..? Yliopiston apteekit ei vissiin kuuluneet niihin jotka niitä jakaa, joten en uskaltanut vielä mennä kun pitäisi könytä ihan vieraaseen apteekkiin! Iiik.

Höh, mulla ei oikein oo mitään oireita. Haluan oireita! Paitsi että eilen ja tänään on tullut enemmän valkovuotoa, oikein semmosta ällöä tahmaista ja mähmäistä.

Mulla ois ultra sit 7+5 ja 8+2 välillä.

Jotain uusiakin oli tässä välissä, onnea plussasta! :)
 
Mä asun niin pienellä paikkakunnalla, että en halua edes mennä tällä hetkellä apteekkiin. Ollaan menossa isompaan cityyn torstaina käymään, niin haen sieltä digitaalinäyttö-testin (ihan pakko), ja raskausvitamiineja. Vois sitä opasta samalla katsooa, mut saa niitä neuvolastakin. Tänään oli myös kiva hiippailla työmaalla neuvolassa käymään "salaa", kun missasin puhelinajan. Mun neuvola sijaitsee siis melkeimpä mun omassa työpisteessä. Kaikki siis työkavereita neuvolan tädit, lääkärit jne.
 
Ou nou jl86, kuulostaa hankalalta mestalta salailla raskautta. :wink

Käsitin että noiden oppaiden jakelu olisi siirtynyt kokonaan neuvoloista apteekkeihin, mut ehkä sä tiedät paremmin. :)
 
Juu vähän hankalaa on, kun neuvola on viereisellä käytävällä. Mut pysyis nyt edes jokusen viikon salassa.
Ihan täysin varmaa tietoa ei ole, kun mun viime käynti neuvolassa on opiskeluajoilta , mutta hatara mielikuva olis, että meidän neuvolan aulassa olis ainakin niitä. :)
 
Heippa! Oon kohta 29-vuotias avioliitossa elävä nainen. Esikoinen on syntynyt 9/12. Pikkukaverin yritys aloitettu 8/13. Minulla oli kohdunulkoinen raskaus 11/13, sen jälkeen ei mitään. En oo onnistunut tikuttamaan edes ovulaatiota. Kierto on ollut todella pitkä ja epäsäännöllinen, 54-70 päivää. Nyt edelliset menkat on ollu huhtikuun alussa.

Viime keskiviikkona tein maailman haaleimman plussan. Sen näki vain kirkasta valoa vasten. "Viivanpaikka" siis. Lauantaina tein uuden testin, ja se oli jo selkeästi positiivinen! :) sunnuntai aamuna digi, josta tulokseksi 1-2viikkoa raskaana ♥

Kohdunulkoisesta johtuen eka neuvola jo ensi maanantaina 8.6 ja tiistaina on neuvolaläälärin ultra josaa katsovat onko vauva oikeassa paikassa. Jännittää!
 
Onnea Pikkukalhu! Pitkä yritys sullakin takana. Mäkään en oikein onnistunut koskaan tikuttamaan ovulaatiota, en edes silloin kun se todistetusti labratesteillä oli ollut. Sehän se vasta stressaavaa olikin kun koko ajan panikoi onko ovulaatiota ylipäänsä koskaan. Ja raskaustestejä tein 7 kappaletta niin haaleilla viivoilla etten uskonut tulosta ennen kuin ostin digin. Kokemus ovulaatio- ja raskaustesteistä on nyt "jälkikäteen" siis se että ei ne varmaan kyllä oo ihan niin luotettavia kuin uskotaan.
 
Täällä varovaisesti huutelee 21naisen alku. Taustaa voisin kertoa vähän. Eli asutaan omakotitalossa maalla, koirien ja hevosteb kanssa. Molemmat meistä on tienny heti ku ollaan ruvettu olee yhdessä, että lapset saa tulla aika nopeaa jos on tullakseen. 2vuotta vierähtänyt, yks alkanut raskaus, joka meni kesken sitten myöhemmin. Hirvee shokki oli molemmille, elin aivan toisessa maailmassa huhtikuuhun asti, jolloin sain tietää että päästään muuttaa ja tekemään remonttia, joka vei myös ajatukset muualle. Nyt eilen sitten tein plussan ku menkat oli myöhässä ja nännit oli tosi arat. Tein testin siinä mielessä, et nyt kun teen se näyttää negaa ja elämä jatkuu. Eipä ollukkaa niin:) la nettilaskurin mukaan olis 3.2.. muuten. En osannu käyttää tätä sovellusta vielä niin hyvin että olisin saanut vaihdettua nimen, mutta yritän !:-) onnea kaikille ja toivottavasti päästään loppuun asti !
 
Onnea plussasta! :) Silloin kun sulla on tää foorumi tässä auki niin klikkaa tuolla oikeella ylhäällä sun nimimerkkiä ja valitse siitä listasta yhteystiedot. Sieltä pääset vaihtamaan. Oli kyllä hämärä systeemi kun pitää nimenomaan olla foorumin puolella, itsekin jonkin aikaa etsiskelin.

Meillä sama laskettu aika laskurin mukaan. :wink
 
Heissan! Itekin ajattelin liittyä ryhmään, kun eilen tein clearbluen digitaalisen testin ja näytti 2-3 viikkoa raskaana! :) LA olis 2.2.2016 :) Jos kerron myös hiukan omasta taustastani. Minulla oli 2013 keväällä kohdunulkoinen raskaus ja silloin jouduttiin vasen munajohdin leikkaamaan kokonaan pois, joten oli aika raskauttavaa, kun ei tiennyt miten tulla enää raskaaksi, vaikka lääkärit sanoivat ettei sen pitäisi mitenkään vaikuttaa, mutta kyllä se silti vain mietitytti. Nooh nyt on 1,5 vuotta yritystä takana huolimatta siitä että kierto on niin säännöllinen, kun vaan voi olla sen 28-30pv, mutta vihdoinkin tää tapahtu!! Että kyllä siinä vaan aikaa meni. Soitin neuvolaan ja sain varhaisultran 16.6, silloin viikkoja olisi 7. Pelottaa vaan kovasti, että kohdunulkoinen on jälleen, mut ei kai sitä niin huono tuuri voi olla...? On toinen lapsi, esikoinen on 3-vuotias. :)
Menkat ehti olla viikon myöhässä ja rinnat on niin kipeät, että mikään asento ei tunnu hyvältä ja öisinki pitää ravata vessassa. :D Toivon vaan suuresti, että kaikki menis hyvin! :)

Ja Onnea muillekin plussanneille! :Heartred
 
Ei mulla näkyny ku tuo et pääsen profiiliin ja sit ne tiedot mut siitä ei pystyny ainakaa :/ pitää vissiin räplätä tätä koko päivä :"D
 
Takaisin
Top