La Helmikuu 2016

Onnea jl86! Tiedän tunteen, mutta kyllä se kai nyt niin on, että jos se on viiva, se ON viiva, olipa kuinka haalea hyvänsä.

Ai niin, mun piti kysyä, että mitä noi raskausviikot ennen ja jälkeen plussan tarkoittaa? Siis toi 4+1? Vai onko ne vikat päiviä?
 
Tervetuloa ja onnea!

4+1 on tosiaan viikot+päivät.

Mulla on tosi vähän oireita. Väsymys voi iskeä keskellä päivää, siitä arvasinkin jo ennen kuin testasin. Leukaperiin on tullut tulehtuneita finnejä, jotka kiusasivat viimeksi melkein koko raskausajan. Mahassa juilii välillä ja rintoja on pakottanut vähän, mutta näitä olisi vaikea erottaa pms-oireista. Pääasiassa on ihan normaali olo.

Toivottavasti kaikki selviätte ilman rankkoja pahoinvointeja!
 
Onnea uusille tulokkaille!
Radioboca: ootko tehnyt testit aina aamuvirtsasta vai pitkin päivää? Koska se kuinka konsetroitua (eli vahvaa) vaikuttaa noiden raskaustestien viivan vahvuuteen. Toisaalta mikäli haluat katsoa onko hcg:n määrä kasvanut ni tee vasta ensi viikon puolivälissä uusi testi aamuvirtsasta. Tällöin pitäisi ero kyllä nähdä (hcg tuplaantuu n 2-3 päivän aikana). Ja mieluusti aina samalla testillä ni ovat vertailukelpoisia (ja jos vielä hifistelee ni samasta valmistuserästä ois paras). Ite sain aiemmasta yhden negatiivisen samasta virtsasta kuin digitaalinen antoi positiivisen. Eli kyllä niissä eroja on. Noista digitaalisista lähtee tuo teksti päivän kuluttua tekemisestä eli tee sitten uusi kun miehesi kotiin tulee, mikäli semmoisen haluat miehelle antaa pakettiin :)
Täällä myöskään ei ole oikeasta oireita. Mutta oireita voi tulla ajankanssa lisää, et pitää kai yrittää nauttia tästä oireettomuudesta.
 
Radioboca, onnea hirmuisesti! Viiva kun viiva ja digitaalinen testi sen jo varmistaa :) osalla ihmisistä hormonien nousu tapahtuu todella hitaasti ja toisilla nopeammin siksi testien tuhlailu parinkin päivän säteellä voi olla turhauttavaa :) itsekin tosin syyllistyin tähän testien hukutteluun joista löytyykin kuvat tuolta aiempaa :) viimeisimmän testin tein päiväpissasta 2 tunnin pidätyksellä ja siinä jo oli sit leffaviivat. Ihan ihmettelin jo itsekin kun oireet niin mitättömän olemattomat :eek:. Tämänhetkiset oireet tosiaankin ei lainkaan huomattavat, ainoastaan nännien arkuus on sellainen mikä pysyy. Mahaa nippailee välillä mutta niin harvoin että jos ei tietäisi niin edes varmaan kiinnittäisi huomiota liiemmin. Yöllinen pissahätä eli kerran pari yössä pitää käydä pissalla ja unettomuutta myös seuraa tästä kun yleensä myös janottaa tuolloin kamalasti. Tässäpä suurimmat.

4+6 menossa nyt eli huomenna siirryn 5+0 :) jos haluaa paremmin seurailla niin puhelimeen saan myös noita sovelluksia esim vau.fi johon voi "ilmoittaa" raskauden ja se kertoo ajan tasalla sinulle mitä tapahtuu kyseisillä viikoilla ja hetkillä :) minusta tosi kiva seurata.

Onnea myös jl86 :)
 
Varhaisultra on nyt varattu. Aika ois 26.6 ja tuolloin ois 8+1, katsotaan olenko laskenut oikein viikot. Nyt sitten vaan odotellaan. Onneksi tässä välissä on loma ni toivottavasti aika ei tunnu niin pitkältä.
Tuota vessassa ravaamista on kyl mut toisaalta pyrin juomaan paljon päivän aikana. Unettomuutta on myös vai onko sitä vaan niin täpinöissään ettei malta nukkua. Tänäkin aamuna heräsin klo 4 ja yhtään ei väsyttänyt enää. Menin sitten aamupalalle ja palasin sitten jatkaa unia. Onneksi on iltavuoroa nyt töissä. Katsotaan sit huomenna ku pitäis mennä aamuvuoroon. Muuten onko täällä porukka mitenkä töissä? Vuorotyötä? Ite teen kolmivuorotyötä, katsotaan kuin pitkään noita yövuoroja jaksaa tehdä.
 
Heipat :) jokohan uskaltaisi joukkoon...

Eka (oikeasti selkeä) plussa 27.5. pissitty ja kyllä se vain siltä näyttää että kovasti vahvistuu :) nyt olis menossa rv 4+2 ja LA osuis tuonne 4.2. Riippuen kyllä millä laskurilla katsoo, toiset näyttää vasta 8.2. mutta mennään nyt näin kun neuvolakin laskee..

Minä siis 25v ja mies kohta 35. Miehellä 7v tytär edellisestä suhteesta mutta mulle tää olis esikoinen. Takana on vuosi yritystä ja kolme keskenmenoa, joten vähän on pelko persiissä vielä. Testit kuitenkin vahvistuu koko ajan, mitä ei km kierroissa tapahtunut..

Muoks. Kuvaa piti vielä lisäillä mut sama pää kesät talvet :D
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    789.7 KB · Katsottu: 61
Muokattu viimeksi:
Siis mies tulee tänään jo kotiin, tein ton testin tänään aamulla eli kyllä se kestää. Hyvä, tulee ees jotain käyttöä kun maksoi melkein 15 EUROA mokoma värkki! Niitä muita testejä kerkesin tehdä niin aamulla, päivällä kuin illalla. Himpun verran ehkä voimakkaammin kuin muihin tuli viiva näkyviin sellaseen jonka herkkyys oli se 10, ne muut oli herkkyydeltään 25. Vuorokaudenaika ei merkittävästi mun mielestä lopulta vaikuttanut viivoihin. RFSU:n testi oli kaikkein huonoin noista neljästä mitä nyt tuli kokeiltua. Jos se olisi ollut ainoa minkä olisin tehnyt, olisin tulkinnut sen varmaan negaksi. Valokuvissa siitä ei näkynyt yhtään mitään.

Mulla on sit kai 4+4. :) Ja joo, lataankin jonkun appin heti, kattelin niitä jo valmiiksi joskus. :)

Hiiiii, jännittävää!!!
 
Onnea Silv! Peukkuja että kaikki menee hyvin. Mua pelottaa myös, ensimmäinen raskaus ikinä ja niin paljon voi mennä pieleen... Hyvä että testit ennakoi erilaista raskautta. Mä en uskalla tehdä niitä enää kun vihdoin sain digillä varmistuksen.
 
Mä oon nyt aivan hysteerinen näitten testejen kanssa. Aamusen testin jälkeen tein vielä toisen, mikä on heikompi viiva. Virtsa ollut tietty rakossa vaan hetken. Mutta näkeekö muut saman kuin mäkin, vai kuvittelenko vana että se on iha oikeesti plussaa? Joku vois myös tulla vaikka nipistämään..
 

Liitteet

  • DSC_0532[1].JPG
    DSC_0532[1].JPG
    225.2 KB · Katsottu: 86
JL86: kyllä siinä selkeästi on kaksi viivaa molemmissa :) :gen054
Tää joutuu työksensä joskus tuijottelee noita viivoja ja pähkäillä onko siinä viiva vai ei.

muoks. kyl sitä itekin on noita testejä tehnyt ihan liian monta, mut ku ei meinaa uskoa ei. Mulla vielä yksi digitaalinen odottaa kaapissa, teen sit viikon parin päästä.
 
Jl86 Näkyy siellä :) se pissan vahvuus vaikuttaa kyllä asiaan kun mennään niin pienillä viikoilla :) sit ku on jo hormoonit noussu niin sillon kai oo enää väliä onko miten pitkään pidätellyt :)

Hki00550 pitääpä tulla kertomaan tietoja :)

Ja Silv! Ehdottomasti mahtavaa kun tälle puolelle tulit! Ja toivotaan että viivan hahvistuminen siellä enteilee pysyvää tapausta tällä kertaa!! Paljon vauvaliimaa sinne ! :Heartred!
 
Radioboca mulla lähti clearbluen testistä parin päivän päästä teksti veke. Kalliita kyllä ovat niinki lyhyen hetken ajan iloksi tavallaan.. viivatesteistä ei viivat häviä :)
 
Totta, ei niin, mutta liuskatestithän muuttuu ihan epäluotettaviksi roskiksessa. Eli siis viivat vaan vahvistuu. (Ainakin siinä RFSU:ssa näin kävi.)
 
Noo mun liuskatestit näyttää lähinnä kuivuneelta :D tulos ei oo muuttunu miksikään siitä mitä oli jo testiajalla. Ainoastaan väri on menny tummaksi punaisen sävyn sijaan :)
 
Sama juttu mulla liuskojen kanssa. Kai se on siinä kohtaa epäluotettava, jollei saa kuin negan/viivanpaikan siihen testiajalla. Lähinnä ehkä haaleammalta (??) näyttää kuivuneena, kun se kirkkaus kerran lähtee..
 
Ai jaa, outoa. Mä en ole koskaan aiemmin harrastanut mitään roskisbongailua, mutta nyt KERRAN katsoin siitä yhdestä RFSU:n testistä mitä sille oli parissa tunnissa tapahtunut. Molemmat viivat oli suunnilleen yhtä vahvat eli tosi paljon tummui se tulosviiva. Eli se testi on varmaan oikeesti epäluotettava, tai sitten se roskistummuminen ennakoi kuin ennakoikin kunnon plussaa vaikka testiajan sisään viiva oli melkein olematon.
 
Takaisin
Top