La. Elokuussa, pikkukakkosen odottajia ;)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja krisuh
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
gootti88 meil poika täyttää ensviikol 6 vuotta,tänään neuvolaan sen kanssa :) Kaikki tarvikkeet ym pitää hommata vauvalle,koska oon antanu ne eteenpäin.. toisaalta ihanaa,toisaalta ärsyttäväää.. onneks vaatteita oon säästäny :)

Täällä 2. lapsen odottaja! Esikoinen nyt reilu 1v <3 Nyt masukin kanssa viikoilla 10+1 :)

Mulla on pahin pahoinvointi mennyt ohi, mut väsymys painaa edelleen.. Tänään rv 11+0, viikon päästä eka ultra. Tietääkö joku millon mun pitäis viedä toi pissanäyte ja millon pitäis käydä ottaa ne verikokeet seulontaa varten..? Olin ekassa neuvolassa, mut siel tuli hirvee kasa papereita ja täytettävää ja sit vaan pissanäytepurkki käteen.. En muista ohjeista mitään :D kai se verikoe pitäis aika samoihin aikoihin ottaa ku eka ultra..? Toivottavasti joku muistaa paremmin :)

Mulle annettiin ohjeet käydä verikokeissa rv10 kun nt ultra on rv12.

Täällä vaivaa iskias oireet. Joiden lisänä myös erittäin ikäviä vihlaisuja alavatsassa. Neuvola ei reagoi asiaan ollenkaan :( pahoinvointi alkaa ehkä helpottaa. Eilen oksensin vain kahdesti.... Yleensä pahoinvointi siis iltaisin.

Jimmi: ainakin minulle sanottiin, että rv 11+6 on viimeinen mahdollinen päivä, milloin sen seulontaverikokeen voi ottaa..

Mulle sanottiin, että viikkoa ennen, koska sen viikon vie tulosten saanti labroista. Kävin siis keskiviikkona labrassa ja kun soitin saman tien ultra-aikaa, niin tarkistivat, että varmasti käyn noissa testeissä ajoissa.

Mulla oli eka ultra eilen ja samalla mitattiin niskaturvotusta. Siellä se pikkuinen ihmisen alku touhusi. Laskettu aikakin aikaistui 16.8. --> 11.8. Kaikki tässä vaiheessa mainiosti. Oma vointikin on nyt ollut parempi muutaman päivän. Jospa tästä alkaisi päästä takaisin elävien kirjoihin. Vielä kun tämä väsymys alkaisi helpottamaan niin olis tosi jees.

Mulla eka ultra vasta ens torstaina,sydän äänet oon jo kuullu puoltoista viikkoa sitten neuvolassa!
Vaikka tää on jo toinen raskaus niin kauheen malttamaton olo ku ei oo pikkusta viellä nähnyt ollenkaan,ehkä tää helpottaa sit ku pääsee ultraan! :) Mulla vaihtelee pahoinvointi päivästä riippuen,välil on koko päivän ja välil hetkittäin..yks ikävä vaiva mikä mul on ollut on jatkuva päänsärky,joka kestää muutaman päivän aina kerrallaan :/ mitäs muiden vointi tääl? :)

Ite oon käynyt jo kahdessa ultrassa. Varhaisultra oli rv 7 ja rv10 tarkistivat onko kaikki hyvin kun oli pahoja vatsakramppeja joille ei löytynyt selitystä.

Oksentelu on ehkä hieman asettunut, tai ainakin eilen tarvitsi halaille pönttöä vaan kolme kertaa :D

Tässä raskaudessa uutena ongelmana ilmennyt iskias jonka kivut ei todellakaan pysy aisoissa pelkällä panadolilla....

Mulla on pahoinvointi ollut nyt vähän sivummalla. Ruoka ei tahdo vieläkään oikein maistua ja vähissä on ne ruoat mitä voin syödä. Sama oli esikoisenkin kanssa. Ja painoa loppujen lopuksi tuli lisää vajaa 3 kiloa. Minä itse sitten laihduin senkin edestä. Onneksi oli vähän ylimääräistä :)
Mulla oli esikoisesta levottomat jalat ja näyttää olevan tässäkin raskaudessa. Inhottava vaiva, johon ei auta oikein mikään. Olen yrittänyt hieroa pohkeita ja mies on saanut joka ilta toimia jalkojen hierojana, joka onneksi vie sen verran levottomuutta pois, että saa unen päästä kiinni illalla.

Oletko Sadepäivä kokeillut magnesiumia? Minulla ainakin auttoi edellisessä raskaudessa.

Takaisin