La. Elokuussa, pikkukakkosen odottajia ;)

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja krisuh
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No tää on nyt hassua alkaa valitaan tollasen rinnalla mut kysäsen silti. Onko teillä kivaa kipua alaselässä melkein niinku jo pakaroiden kohdalla..siis niin kova kipu että oikee jalka välillä hetkellisesti pois pelistä. Vihlasee jotenkin oikealle johku jalan hermoon vissii että huh!
 
No tää on nyt hassua alkaa valitaan tollasen rinnalla mut kysäsen silti. Onko teillä kivaa kipua alaselässä melkein niinku jo pakaroiden kohdalla..siis niin kova kipu että oikee jalka välillä hetkellisesti pois pelistä. Vihlasee jotenkin oikealle johku jalan hermoon vissii että huh!

Täällä on myös ollut nuita alaselkäkipuja. Välillä enemmän, välillä vähemmän. Mulla tosin tuo selkä on oireillut ennen raskauttakin... Hierojalla oon säännöllisesti käynyt ja tuolla alaselässä ja pakaroissa on aika hyvin jumiutuneita lihaksia.
 
Mul onneks töitä nyt ihan kivasti ja esikon synttäreitä pitää valmistella..eli tekemist on..
 
Pikkukakkosen la 11.8 ... Ikäeroa tulee noin 2,5 v. Miten noin pienelle selittää, että sisarus on tulossa. Kun osaa hokea vain vauva, vauva... :)
 
Mä en voi esikoiselle puhua vielä mitään,koska se sit möläyttää kaikille ja joka paikassa.. tosin kotona se on jo monta kertaa sanonu et äitin mahassa kasvaa vauva,mut ollaa vaan naurettu ja sanottu et äiti söi vähän liikaa kinkkua jouluna :P
 
Täällä valtakunnassa on kaikki hyvin! :Heartred Suuri helpotus kun lääkäri tutkittuaan ja ultrattuaan kertoi kaiken olevan hyvin ja että vuodot ovat olleet ihan normaaleja alkuraskauteen liittyviä juttuja! Nt-ultraan kaks viikkoa vielä niin sitten vois alkaa jo pikkuhiljaa rauhottuun :)
 
Helou ! Täällä selkä kipu kasvaa ja tänään 10 viikkoa täys :) ja otin kuvan mahasta ja nyt vasta tajusin että maha on jo ISO! Oisko muillakin kuvia?
 
Salaisessa ryhmässä yks kuva;-)
Cezi meillä ikäeroksi tulee 1v8kk..siinäpä vasta selittämistä;-);-);-);-)
Vielä jos syntyy ( taas ) ennen la niin sitte vielä pienempi ikäero:-D
 
Hohhoijaa.. pitäis vielä toinen yö jaksaa valvoa.. onneks se pahoinvointi on helpottanu,koska muuten en kyl pystyis noita öitä tekee,kroppa menee muutenkin sekaisin... nyt vaan häiritsee tää väsymys.. ja se ettei kuitenkaa saa nukuttua tarpeeks.. turvotuskin vähä helpottanu,onneks..
 
Minskuuu se on täälä vaussa ja ehtona vain että lähettää täälä elokuisissa 30 viestiä kuukaudessa:-D
 
Niit juttui ei nää muut ku ne ketä siel on.. ku näitä pystyy lukee vaik ei oo forumillakaa
 
Mites muilla, mulla tullu nyt kolme päivää sellasta "paineen tunnetta"kovasti ala mahaan kun liikun paljon. Siivoan siis työkseni eli todella fyysinen työ. Olo muistuttaa harkkasupistuksia esikoista odotellessa :o
 
Mul tulee autoa ajaes ihan sellast supistusmaista painetta..
 
Takaisin
Top