La. Elokuussa, pikkukakkosen odottajia ;)

krisuh

Oman äänensä löytänyt
Elikkäs ne jotka odottaa toista lastaan, kaipaisin teiltä seuraa ja vertaistukea.. :)
 
Multa löytyy vuoden ikäinen kotosalta ja jos tämä syntyy niin ikäeroksi tulisi n 1v10kk :Heartred se alkaa olla jo sopiva, eikä enää liian pieni ero! :D

Minkäs ikäinen löytyy Krisuh sulta? :)
 
Mulla on 9kk ikänen ja ikäeroks tulis joku 1.5v :) silleen ihan kiva ikäero, miten oot jaksellut? :) Koska sul olikaa laskettu? :)
 
6.8 :)
toi isompi vie kyllä niin kivasti aikaa ettei ole ihan koko ajan aikaa ajatella raskautta niinkuin ensimäisessä raskaudessa. Onneksi nukkuu hirmu hyvin ja on muutenki niin kiltti lapsi, että saan otettua rauhassa jos siltä tuntuu :) eipä tässä vielä ole kovasti oloja ollut, repäsykipuja ja pientä etomista. Väsyttää ja paleltaa koko ajan :D

Kuinka sulla? Jännittääkö kun jää kuitenki tosi pieni ero? Ei meillä kauheesti suurempi oo, mutta mä luulen et tässä iässä sellainen neljä viisi kk on jo aikamoinen ero siinä onko edellinen kuinka vauva vielä itsekin :) meillä ainakin on aika tissiposki toi joten luulen siitä tulevan vähän opettelemista jos pikkusisarus saadaan tosiaan :)
 
Täältä _toivottavasti_ päästäisiin tähän ketjuun kans mukaan! Niin mielelläni tulisin teidän kanssa jakamaan kokemuksia raskausajasta kun on pieni kotona! Meillä tulee ensi viikolla esikoiselle ikää 1v ja 5kk! Loppuviikosta pääsee testaamaan että tuleeko musta teille tänne kakkosen odottaja kaveri:))
 
Minä myös toista odotan, esikoinen täytti juuri pari viikkoa sitten 3v. Alunperin toivoin lapsia pienellä ikäerolla, mutta kun ei kaikki mene niinkuin on suunnitellut, venyi ikäero näinkin suureksi. Eli mikäli tämä loppuun asti pysyy kyydissä, ikäeroa tulee 3v8kk. Toisaalta onpa esikoinen ainakin saanut olla rauhassa vauva ja alkaa olla jo niin iso ja omatoiminen, eikä tarvitse enää joka hetki silmiä selkäänkin.
 
!! no tein sitten kuitenkin ne testit, eka haalea plussa tikkuun ja sitten digillä 1-2vko raskaana!! :Heartred33 oon niin onnellinen :Heartred multa silti jännittää että ilakoinko tästä nyt liian aikaisin kun ei edes kierto viellä täynnä?! No tässä siis ehkä myös yksi kakkosen odottaja mukaan jengiin :Heartred
 
Meille on tulossa toinen ipana talouteen elokuussa. Ikäeroa tulee hieman alle 3 vuotta. Ihan sopivalta ikäerolta tuntuu tässä vaiheessa, mutta toivottavasti ei ole kovat uhmameiningit vauvan syntyessä...

Tähän toiseen raskauteen muutenkin suhteutuu eri tavalla. Ihan niin kuin Laurushkakin sanoi, esikoinen pitää niin kiireisenä, ettei hirveästi kerkeä raskautta edes ajattelemaan. Vielä ei ole oireitakaan, niin ihan unohtaa välillä olevansa taas raskaana. :)

Mutta kyllä tämä jännittää silti.
 
Lauruska: kyl vähän jännittää kun on sillee pien ikäero mut enköhän mä selviä tästä :D tyttö on kuitenki tosi kiltti, itkee yöl vaan jos hampaita tulee.:)
Moniin onnea hemma! Siitä se lähtee :)
 
Kiitos krisuh! :Heartred Onhan niitä paljonkin pienillä ikäeroilla vauvoja että kyllä siitä kai selviää krisuh! :) Meille tulee sitten reilu 2v ikäeroa:)
 
Hih, meidän esikoinen sai tänään käteensä sen mun eilisen digin ja sitä ihmetteli niin sanoin että siinä lukee että äitin masussa on vauva tulossa ja siitäpä hän innostui sitten juoksemaan tikku kädessä vauvaa hokien. Sitten yritin näyttää hänelle että "täällä äidin masussa on se vauva tulossa" ja taputin mahaa niin siihen hän kumliaan kurtisti ja heilutti sitten tikkua hokien "vauva vauva"! No oli sitten isälleen nyt illalla tullut näyttämään omaa masuaan taputellen "vauva, vauva" :DD
 
Onkohan turhan aikaista miettiä että miten rattaat/vaunut sit kun toinen tulee.. Esikoinen on silloin kuitenkin vasta 2 niin voisi uskoa että sekin mielellään välillä rattaissa istuisi kuin että jaksaisi vielä seisoa laudalla. Tuli vaan mieleen tämä mutta ehkä pitäisi vielä malttaa olla miettimästä mitään tälläsiä:D
 
Hei, täällä myös yksi kakkosen odottaja:) Esikoinen nyt 9kk, laskettu aika (itse arvioituna) 6.8., eli ikäeroa tulisi noin 1v 5kk. Fiilikset on tällä hetkellä hieman ilon ja pelon sekaiset. Onnellinen olen ja innolla odotamme uutta perheen lisäystä, mutta silti pelottaa, miten esikoinen reagoi tulokkaaseen ja miten arki lähtee rullaamaan kahden pienen kanssa.
 
Vaikka raskaus on vasta niiiin aluillaan, olen ehtinyt myös miettiä vaunu-asiat yms. muut mahdolliset hankinnat ja käytännön järjestelyt :D. Meillä nykyisetkin yhdistelmät ovat aika vähäisellä käytöllä, joten mietin, että hommaisinko vauvalle kantoliinan alkuun ja kulettaisin esikoista edelleen nykyisissä rattaissaan.. hmm..

Mutta onneksi on aikaa näitä vielä miettiä! Ja toivotaan nyt, että tulokas pysyy edes matkassa elokuuhun :)
 
Onnea Niinanna hurjasti plussasta!! :Heartred ja tervetuloa tänne joukkoon mahtavaan!:) Uskon että jännittää nuo miten esikoinen reagoi yms, mutta monet ovat pienestä ikäerosta selvinneet!:) Minä jo katselin sellaisia tuplarattaita missä voivat kulkea päällekkäin :P
 
Teille tosiaan Diku tulee ihana iltatähti :Heartred Sitten onkin esikoisesta jo hoitoapuja :wink
 
Takaisin
Top