La. Elokuussa, pikkukakkosen odottajia ;)

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja krisuh
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
muakin vähä jännittää kyl kertoo pomolle.. koska meil on työpaikal kevääl/alkukesäst tulos isot muutokset ni voi olla et ei kovastikaa ilahdu.. ja aion viel pitää kesälomankin ennen äippälomaa.. jos nyt siis kaikki menee hyvin :)
 
Juu sama homma että jäisin jo kesäkuun ihan vika päivä hai heinäkuun alkupäivinä jo pois :D ja mua siis naurattaa koska jännittää kertoa esimiehelle tästä. Hormoni pyörteessä voi olla etten haluakaan niellä kaikkea sen valittamista o Oy!
 
Meillä on laskettu aika 5.8. Esikoinen täytti juuri sunnuntaina 2. Uusi raskaus käynnistyi yllättävän nopeasti, joten ei olisi haitannut, vaikka olisi vähän enemmänkin ikäeroa. Tällä nyt mennään :D. Raskaudet on olleet kyllä keskenään aivan erilaiset. Tässä jälkimmäisessä on pahoinvointia, ja melkein kaikki raskaampi liikunta on jäänyt pois. Kauhulla odotan raskauden etenemistä.. Huomenna alkuraskauden ultra.
 
Mul on ylihuomenna eka neuvola ja toivottavasti myös ultraa.. :)
 
Ultrataanko teillä neuvolassa? Mulla pe neuvola ja antaisin toisen käteni jos ultrattas :D mutta ei meidän neuvoloissa ole niitä laitteita edes..
 
Ainaki aikaa varatessa sano että pitää olla pissaamatta 4h et pystyy kattoo sykkeen ultralla..
 
Siis mitä! Voi juma! Vai siis kun kuunteleehan se sydän äänet sillä ihme laitteella vaikkei se siis ultra ookkaa! Eli äänet kuuluu mut mitään ei näy! Höh! Oon vähän kade :D
 
No mä repäsin ja kerroin esimiehelle. Hyvin meni. Huomenna taidan kertoa koko väelle. Jotenkin nyt vaan tuli sellanen fiilis.. Jos jotain ikävää sattuu, tietävät sitten, miks oon allapäin.
 
Mut doppleril ei välttämättä kuulu viel sydänäänet ennen rv 12.. mein neuvolaan vast vuos sitte vissii tuli ultralaite :D
 
Täällä kanssa JohannaJosefina huomenna alkuraskauden ultra ja hieman jo tärisyttää jännityksestä....
 
Huh huh. Tänään on kyllä ollut taas hirvittävän huono olo koko päivän. Pahoinvointi on jatkuvaa mutta oksentamaan ei pysty vaikka yrittäisi. Myös jatkuva väsymys alkaa käydä henkisesti raskaaksi kun päivät pyörii vaan sen ympärillä että joko nukut tai haaveilet pääseväsi nukkumaan....

Toivotaan että tätä ei enää montaa viikkoa jatkuisi....
 
Ensimmäinen neuvolakäynti takana. Täällä annettaan aika varhaisultraan ekan neuvolakäynnin yhteydessä ja joudun sitä oottamaan helmikuun alkupuolelle saakka. Me ollaan kerrottu raskaudesta mun äidille, miehen äidille ja mä kerroin töissä pomolle. Pomo otti hyvin, vaikka olikin yllättynyt. Mutta on tosi hyvin ottanut asian ja kyselee vointia joka päivä.
Mulla etova olo jatkuu edelleen ja välillä on tosiaan olo ihan kamala. Töistä olen joutunut nyt olemaan muutamia päiviä pois, kun ei kertakaikkiaan ole kyennyt olemaan yhtään pystyssä ja turvotus aiheuttaa kauhean ahdistuksen, kun vaatteet puristaa. Mulla oloon ei auta yhtään mitään. Eli on ihan sama mitä syön niin etova olo on ja pysyy. En pysty syömään juuri mitään, kun mikään ei maistu. Paino tippunut nyt 3 kiloa alkupainosta. Saapa nähdä kauanko tämä helvetti nyt kestää....
 
Muistattehan juoda riittävästi vettä, mulla ainakin auttaa etovaan oloon. Eli voi olla ihan lievää nestehukkaakin.. :rolleyes:
 
Mulla on selkeesti paha olo ja väsymyskin alkanut helpottaa. Nyt rv 11+3 ja välillä enää iltaisin iskee huono olo ja sekin vaan väsymyksestä. Ihanaa kun jaksaa taas vähän liikkua ja alkaa elää. Tää alku on kyllä kaikinpuolin ihanaa aikaa, or not :D
 
Takaisin
Top