Mä oon kans syöny tota multivitan raskaus ja imetys- tablettia ja öljykapseleita. Katotaan ens pe neuvolassa hemoglobiini, on kyllä jo rautakapseleita kaapissa,jos tarvii joku kuuri vetästä.
Onks teillä tästä toisesta tulokkaasta maha "enempi näkyvissä aikasemmin" :D musta tuntuu että ei tätä enää voi piilottaa tai sit kehua lihonneensa ja viikkoja 9+3..
Jep! Miten ihmeessä tuon esikon kanssa joutui vielä puolessa välissä kertomaan ihmisille, että odotan ja nyt tuntuu, että tulisi äkkiä se np, että pääsee tästä salailusta... 8+4 ja haaveilen äitiysvaatteista!
Täälläkin maha niin iso, että ihan saa töitä tehdä, että vielä salassa pysyy. Onneksi enää 2 päivää jäljellä nt-ultraan. Ensimmäinen raskaus alkoi näkyä puolen välin paikkeilla, tämä joskus viikolla 8...
Mä käytän muutenki melkeimpä collareita mut nyt alkaa neki puristaa.. yhet mammacollarit mul on ja yhet farkut mut yritän nyt viel pärjätä noil normeil..
Täälläkin maha niin iso, että ihan saa töitä tehdä, että vielä salassa pysyy. Onneksi enää 2 päivää jäljellä nt-ultraan. Ensimmäinen raskaus alkoi näkyä puolen välin paikkeilla, tämä joskus viikolla 8...
Itelläni on tulossa parit sanotaan "kosteat" juhlat hieman ennen rv11 ja olen kovasti miettinyt että joko uskaltaisin silloin paljastaa asian... Varhaisultrassa kävin ja ennen tätä ehtii olla vielä yksi neuvolassa käynti mutta ei tietenkään sitä ultraa...
Täällä legginsit käytössä koska kaikki muu ahdistaa, en vaan ymmärrä miten tuo maha on noin paisunut..
Vielä kolme viikkoa np-ultraan:-(..sitä ennen pitääs käydä verikokees ja viedä pissanäyte samalla.oliko muilla näin? Joudun myös kaks kertaa sokerirasitukseen kun bmi yli 35. Onneksi siihen vielä aikaa..eka n.rv14.