La. Elokuussa, pikkukakkosen odottajia ;)

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja krisuh
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
klo 8 eka neuvola ja oon heränny jo puol 5 tänää :O ai mitennii jännittää? :D toivottavasti saan otettuu pienet torkut aamupäiväl,pitäis viel iltavuoro jaksaa töissä..
 
Kerro miten meni!:) mä jäin pois töistä meillä esikoinen kipeenä. ... no huomenna aamusta kans neuvola ni saa esikoinen tulla mukaan
 
Hienosti meni :) Käytii terveydenhoitajaopiskelijan kanssa ultralla kurkkaamassa ja hyvin vahva syke näkyi ja kuului <3 Nyt vaan toivotaan,että pysyy matkassa mukana :) Hb oli yllättävän matala, 127.. ku esikoisest oli rv 12 hb yli 140.. :O
 
En tiiä :D tai sit ikä tekee tehtävänsä,sillon olin vielä niin nuori :D
 
Hei! Nyt kun päästiin noihin arvoihin niin mitäs monivitamiineja syötte? Itse aloitin minisunin mam vitskut :)
 
Mä syön Reformin Monivita Raskaus ja Imetys-vitamiineja..
 
Mun pitäis kans aloittaa vitamiinit. Lihaa kun en pysty syömään juuri nimeksikään niin pitäis alkaa syömään jotain proteiinipitoista, että sais kaikkea riittäväksi. Mies oli ostanut tosi hyvännäköisiä pihvejä ihan mua ajatellen ja paistoi ne sit eilen illalla. Ja miten kävikään, ei mennyt yhtään alas. Pelkkä pihviin päin vilkaisu sai mut voimaan pahoin.....
 
Mä söisin melkei pelkästää raejuustoo ja salaattei,mut välil pitää tehä jotai lämmintäkin ruokaa.. nytkin vedin nugettei ja makaronisalaattia,töihin on evääks broilerikiusausta..
 
Mulla käytössä monivita raskaus&imetys ja eilisessä neuvolassa sovittiin että aloitan myös kalaöljyn. Hb oli vain 118, mutta se kuulema pitäisi korjata vain ruokavaliolla... :wideyed:
 
Ja mulle puhu jo anemian rajoista tuolla arvolla, onpa outoo.. :wideyed: Pitää varmaan ottaa ite selvää noista arvoista... :grin
 
Mulla ku laski alle 120 edellises raskaudes ni jouduin ruveta syömää obsidania..
 
Mulla viel on aina ollu tosi alhaiset noi ja anemian mitoissa ollaa menty koko ajan. Nyt syystä tai toisesta oli hyvät arvot :)
 
Katoin tuolta terveyskirjaston sivuilta niin ok arvo ois 117-155. Luulin kyllä että itekin joutuisin rautaa nyt syömään, mut sain vaan ohjeita mitä syödä enemmän ja mitä välttää..
 
Takaisin
Top