La. Elokuussa, pikkukakkosen odottajia ;)

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja krisuh
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiva ku on paljon kuitenki mahdollisuuksia joissa pääsee höpöttelemään ja löytyy sit kaikille mieluinen paikka! :) Ite kans tykästyin kyllä tähän ja ekassa raskaudessa seurailin ja lueskelin vain juttuja kun en uskaltautunut kirjoittamaan. Harmi Katariina86 ku tuollaista on sattunut. :confused:
 
Ootteko te äidit mistä päin? :) että Mahtaakohan ketkään olla menossa samaan paikkaan synnyttään :)
Itse olen Tampereelta eli tayssiin mennään :)
 
Seinäjoelle ja kolme muutakin muistaakseni on seinäjoelle menossa synnyttämään:-D
Ja senäjoella asustelen..
 
Itse olen menossa synnyttämään oulaskankaalle. Ei oo ainakaan mun mielestä ketään muuta täältä menossa sinne tai ainakaan en ole hoksannut. :)
 
Lahen suunnalt olen eli PHKS:aan synnyttää.. esikoinen syntyny Koksissa..
 
Minskuuu, täällä kans tamperelainen ja TAYSiin sitte aikanaan synnyttään. Toivottavasti on potilashotellissa tilaa, oon kuullu siitä hyvää. :)
 
Mä en ajatellu viihtyä tayssissa täälläkään kertaan niin kauaa että potilashotelliin menisin :) kyllä kotiin mahd äkkiä lapsen syntymän jälkeen! Jos tilanne sellanen että viipyä tarttee ni sit ehdottomasti ois kiva sinne hotelliin päästä :) onko sulla hugemama missä vaiheessa laskettu? :)
 
La 22.8., mutta viimeks meni 10 päivää yli. Saas nähä... Me oltiin viimeks kaks yötä osastolla, ja ihan mielelläni oisin sen pari päivää nytkin. Jos siis pääsee sinne hotelliin. Pääsis isovelikin vierailulle kunnolla. Jos ei päästä hotelliin, niin toivoisin mäkin pikaista kotiutusta. :)
 
:) ootko mistä päin Tamperetta? Hassua kun samassa kaupungissa ollaan :D mulla laskettu omien laskujen mukaan 19.8. :)
 
Vimeksi esikosta käynnistettiin 37+0 ( 17.12.13) & kotia päästiin 23.12.12 tuli siinä kiva reissu:-D nyt en kyllä halua niin pitkää aikaa olla sairaalas..
 
Mulla esikoinen synty 42+0,samana päivänä mille oli käynnistys varattu mut ei tarvinu käynnistellä.. :) eivät meinannu päästää kotii ku ne luuli et oon yksin ku mies ei pystyny olee sairaalas joka päivä töiden takia :D
 
Jouduin tänää kertoo isoveljelleni raskaudesta ku ollaa suunniteltu häitä ens kesälle ni päätettii et ei pidetä isoa juhlaa heinäkuussa koska tuskin jaksan juhlia.. veljen bändin oli tarkoitus tulla soittaa sinne ni piti perua.. mut naimisii ehkä mennää silti :D
 
Minskuuu, just pari viikkoa sitten muutettiin Lamminpäähän. Aika lähellä nuo meidän LA:t, saa nähä ollaanko samaan aikaan tositoimissa! :D
 
Mä oon kertonu raskaudesta heti kavereille ja sukulaisille. Töissä en oo vielä kertonu kuin lähimmälle kollegalle. Oottelen nyt vielä tovin. Viimestään sit ultran jälkeen kerron esimiehelle ja varmaan koko porukalle. Saampa sitten vapautuneesti kirota, kun pitäs ylintä nappia olla turvotuksen tieltä avaamassa...
 
Meil ei tiiä miehen ja mun lisäks ku mun äiti ja yks hyvä kaveri ja nyt sit veli.. ootellaa sinne 12rv..
 
Meillä synty esikoinen laskettuna päivänä :) ja meidän lähipiiristä ei tie ku kaks mun ystävää, plus mun työkaveri. Esimiehelle en uskalla kertoa viel pitkiin aikoihin. Hän ei oo mikään iloisin ihminen
 
Takaisin
Top