La. Elokuussa, pikkukakkosen odottajia ;)

Mie en oo oksentanu viel kertaakaan :) ja nyt on etova olokin helpottanu vähä.. eikä olis ku reilu 7h valvottava viel potilaiden unta....
 
Minäkään en ole vielä oksentanut kertaakaan. Ellottava olo on ehkä myös hieman vähentynyt. Esikoista odottaessa oli ihan sama juttu, ällötys oli kokopäiväistä, mutta en oksentanut.
 
vähä jotenki outoo,ku melkei kaikki oireet hävinny.. rinnat nyt on vähä arat,mut turvotuskin helpottanu.. :O torstaina olis neuvola,et sit tietää et onks kaikki ok.. väsymys on hirvee,en oikein saanu nukuttuu ku naapuris koira haukkunu monta tuntia.. :sad001
 
Sun oireet on tullu mulle ;D mulla pahoinvointi tullu takas pahana ja töissä taukohuoneessa luin kirjaa ja säpsähdin kun silmät painu kiinni :D ja tää turvotus! Huh! Välillä tulee mieleen kasvaisko mun sisällä sittenkin kaksi pientä :eek:
 
Mies täällä kans heittelee, että jos nyt tulis ne kaksoset ku itse kauhistelen tätä jäätävää turvotusta! :p
 
Kahdeksannen viikon alussa täälläkin kuvotus ja muuten oksettava olo katosi täysin. Tänään löysin keinon saada sen takaisin ja kunnolla!
Tarvitaan yksi yö viiden tunnin yöunilla, jotka nekin katkonaisia ja kevyitä. Aamu aloitetaan klo 5 ja lähdetään ajamaan 250km ihan vaan muuten vaan. Kun 150km ajon jälkeen huoltiksella huomaa aamupalan jääneen väliin ja menee katselemaan sämpylätarjontaa tulee kaikki viikon kuvotukset kerralla niskaan ja poistuminen tapahtuu WC-tilojen kautta... En suosittele!
 
Joo meillä ainakin löytyy kummankin suvuista kaksosia ja ihan lähisuvusta. Mulle on ihan sama onko yksi vai kaksi kuhan on terve niin muulla ei ole väliä. :)
 
Meil taitaa poika valvoo tänää pitkää ku oli nukkunu päiväkodis päiväunet :O
 
Eikö teillä nukuta enää päikkyjä? Minkä ikänen poika sulla olikaan? Meidän poika kuumeessa mut mies lupautu hoitaan tämän yön :)
 
Eikö teillä nukuta enää päikkyjä? Minkä ikänen poika sulla olikaan? Meidän poika kuumeessa mut mies lupautu hoitaan tämän yön :)
Poika täyttää 6 helmikuussa.. ei oo kotona nukkunu päiväunia yli 3 vuotee :) päiväkodis nukkuu aina välillä..
 
Onneks tuo on aina ollu hyvä nukkumaan.. 3vkon ikäisest nukkunu täydet yöunet :)
 
Ja vielä yks väsähtäny täällä. Imetän vielä esikoista (1v8kk)ja nyt se on keksiny, että haluaa maitoo taas öisinkin ( oltuaan nyt jo marraskuusta asti tarvitsematta yösyömistä). Oon ite koittanu pitää kiinni siitä, ettei maitoo ennen kuin herätään. Kulunu viikko on menny omasta puolestani tosi risasilla öillä, kun en saa helposti unen päästä kiinni herättyäni. Ja juu, kyllä mä oon pari kertaa antanu sille sitä maitoo yöllä, kun on tuntunu että en kestä jos en saa edes vähän unta. Töissä oon ollu ihan pökkelö. Viime yönä maitotaistelu onneks lakkas, toivottavasti ens viikko sujuu unien kannalta paremmin. Tsemppiä ja energiaa meille kaikille!
 
Voi että mä toivon et sit ku tää muksu syntyy et imetys onnistuu.. poikaa imetin 2vkoa ja sit luovutin ku ei maitoa tullu riittävästi ja meinas pää hajota. .
 
Takaisin
Top