Lätinäketju

Sovin aikoinaan läheisen ystäväni kanssa, jolla lapsettomuushoidot menossa ja itselläni siinä kohtaa se tilanne, että lapsia emme voi enää saada, että jos jompi kumpi raskautuu, niin ilmoitamme siitä whatsapp-viestillä. Ja se tilanne sitten koitti muutama viikko sitten, että kerroin hänelle tilanteestamme viestillä. Hän oli kiitollinen tästä tavasta ja sovimme, että en puhu tästä raskaudesta hänelle mitään. Hän on kovin onnellinen puolestamme mutta samalla onhan tämä kova isku. Mutta mielestäni on tärkeää, että olemme voineet puhua näistä tunteista avoimesti. Ymmärrän häntä tosi hyvin.
 
Teillä on hieno diili kyllä tuossa. Hienosti pystyy kunnioittamaan sitä toisen halua tuolla tavalla ja ymmärtää just sen miten kova isku se voi olla että läheinen onkin raskaana kun ei itse saa sitä mitä eniten toivoo
 
Eilen tuli pientä verituhrua ja tänään taas, saas nähdä miten tän raskauden kanssa käy. Kakkosta odottaessa oli kans aika lailla samalla viikolla vuotoa et sinänsä en viel ole heittämässä kirvestä kaivoon mut kauheen turhauttavaa tää epätietoisuus.
 
Eilen tuli pientä verituhrua ja tänään taas, saas nähdä miten tän raskauden kanssa käy. Kakkosta odottaessa oli kans aika lailla samalla viikolla vuotoa et sinänsä en viel ole heittämässä kirvestä kaivoon mut kauheen turhauttavaa tää epätietoisuus.

Millä viikolla olet? Toivottavasti olisi jotain vaaratonta vuotoa vaan!
 
Nyt olis 9 tasan. Mulla on 13.12 aika uä-tutkimukseen et sillon viimeistään tietää mikä tilanne. Kamalan pitkä aika odotella siihen saakka.
 
Olen juuri lähdössä hammaslääkäriin. Todella hyvä idea näin ällöolotiloissa! Minulla on kuitenkin ientulehdusta johtuen varmaankin hammaskivestä ja suu oikeasti hiukan kipeä niin pakko yrittää mennä.
Pelottaa jos ne alkavat ripittää minua että olisi pitänyt tulla aikaisemmin tms. Tiedän sen oikein hyvin mutta näitä asioita on niin helppoa lykätä... Pöljä minä.
 
Pidetään puhvis peukkuja, että pysyy matkassa!
Itselläni oli kans km toukokuussa, joten voin vaan kuvitella millainen fiilis on kahden jälkeen... Tää alku on mun mielestä aina yhtä "kamalaa", oireineen ja henkisestikin.... :meh: mutta koitetaan luottaa siihen, että asiat menee niin kuin niiden on tarkoitettu menevän.
 
Hyviä uutisia hammaslääkäristä! Hammaskivi on poistettu eikä edes sattunut yhtään kun puudutettiin! Yksi pieni reikä oli joka paikataan ensi viikolla. Tästä innostuneena kävin kauppareissun yhteydessä ostamassa uuden sähköhammasharjan :hello2

Tämän lisäksi kävin juuri lenkillä ja oli kyllä kiva ilma. Aurinko paistaa ja metsässä ei juuri edes tuullut. Kun pääsin takaisin kotipihaan niin huomasin ettei edes okseta. Liekö pieni liikunta tehnyt tehtävänsä.
 
Ihan kamala väsymys. Olen työmatkalla ja pääsin juuri hotellille kokouspäivän päätteeksi. Vielä olisi illallinen tosi kivassa ravintolassa, mutta en kyllä jaksa lähteä. Huomaan, että en jotenkin jaksaisi tutustua uusiin ihmisiin ja olla sosiaalinen.
 
Pidetään puhvis peukkuja, että pysyy matkassa!
Itselläni oli kans km toukokuussa, joten voin vaan kuvitella millainen fiilis on kahden jälkeen... Tää alku on mun mielestä aina yhtä "kamalaa", oireineen ja henkisestikin.... :meh: mutta koitetaan luottaa siihen, että asiat menee niin kuin niiden on tarkoitettu menevän.

ei oikein muu auta kun luottaa :) mut kyl tää psyykkeelle raskasta on mutta päivä kerrallaan..
 
Terveisiä yövuorosta! Jännitti suoraan sanottuna hiukan tulla töihin, mutta tämä on mennytkin yllättävän hyvin. En saanut juurikaan nukuttua edeltävästi ja olin pahoinvoinnin takia kuin maani myynyt, mutta täällä sitä vaan porskutellaan. Eväät mietitytti myös, mutta varauduin hyvin. Minulla oli mukanani kaikkea mahdollista sipseistä pinaattikeittoon ja hedelmiin. Piti oikein ottaa lisäkassi mukaan eväille :grin
 
Pentele sentään.. lenssu iski tänne :sad001 keskiviikko illalla alkoi kurkkukipu ja torstaina olin pää ihan sekaisin ja nyt sit tänään ihan tukossa ja kurkku on vähän kipeä. Ei kiva..
 
Olipa ihan kamala yö.. esikoinen herätti 2 aikaan ja sit kissat riehui ja mulla on lenssu.. olis kiva parantuakin joskus kun nyt jo oon ihan mökkihöperö kun ei pääse ulos..
 
Täälläkin flunssaa. :sad001 ruskea tuhruvuoto on myös tehnyt paluun ja iso huoli siitä, onpa kokonaisvaltaisesti kurja olo. Toivottavasti huomenna näyttää jo valoisammalta.
 
Mulla ois laskurin mukaan la 27.7. ja nyt mietityttää että jäänköhän tänne heinäkuisiin vai meneekö elokuun puolelle. Ensimmäinen neuvola ensi viikolla, ultra varmaan menee ensi vuoden puolelle..
 
Mulla ois laskurin mukaan la 27.7. ja nyt mietityttää että jäänköhän tänne heinäkuisiin vai meneekö elokuun puolelle. Ensimmäinen neuvola ensi viikolla, ultra varmaan menee ensi vuoden puolelle..
Jää vaan tänne heinäkuisiin. :wink Paljon loppukuun odottajia oli listassa ainakin mukana ja kiva ku syntyviä vauvoja sit riittää vielä sillonki ja miksei elokuussakin. :Heartpink
 
Muokattu viimeksi:
Moi,
Hieman jännittää tulla kirjoittamaan tänne edellisen kokemuksen jälkeen. Minulla on nyt päiviä 7+2 ja maanantaina olisin menossa varhaisultraan. Jännittää hirveästi löytyykö sieltä sydän.
Taustasta sen verran, että keväällä minulle tehtiin geneettinen keskeytys viikolla 24. Pieneltä löydettiin rakenne ultrassa niin pahat poikkeamat, että ei olisi selvinnyt hengissä.
Ehdittiin jo käydä lapsettomuushoidoissa syksyllä mutta tämä sai kuitenkin alkusa luomusti.
Nyt kuitenkin odotus kova ja toive saada viimein oma (toinen) nyytti syliin.
 
Todella surullinen kokemus sinulla takana Wreta. Toivotaan että tällä kertaa kaikki menisi hyvin :Heartpink
 
Moi,
Hieman jännittää tulla kirjoittamaan tänne edellisen kokemuksen jälkeen. Minulla on nyt päiviä 7+2 ja maanantaina olisin menossa varhaisultraan. Jännittää hirveästi löytyykö sieltä sydän.
Taustasta sen verran, että keväällä minulle tehtiin geneettinen keskeytys viikolla 24. Pieneltä löydettiin rakenne ultrassa niin pahat poikkeamat, että ei olisi selvinnyt hengissä.
Ehdittiin jo käydä lapsettomuushoidoissa syksyllä mutta tämä sai kuitenkin alkusa luomusti.
Nyt kuitenkin odotus kova ja toive saada viimein oma (toinen) nyytti syliin.

Otan osaa! Toivottavasti kaikki menee tällä kerralla hyvin :Heartred
 
Takaisin
Top