Lätinäketju

Ah.. vihdoinkin jaksaa ulkoilla esikoisen kanssa. Tosin silti oksettaa.. mutta en oo varmaan pariin viikkoon pystynyt tulemaan lapsen kanssa päivällä ulos.
 
Täälläkin alkoi ruskehtava vuoto jo toista päivää ja jopa muutama pieni "hyytymä" mukana.. piinaavaa. Tähän asti menny hienosti niin nyt sit tämä stressi :meh: eka neuvolakin vasta 19.pvä.. huoh.o_O
 
Täälläkin alkoi ruskehtava vuoto jo toista päivää ja jopa muutama pieni "hyytymä" mukana.. piinaavaa. Tähän asti menny hienosti niin nyt sit tämä stressi :meh: eka neuvolakin vasta 19.pvä.. huoh.o_O

Sama täällä. Lääkäri ensi viikon lopussa...
 
Vuoto vaan jatkuu jopa vähän runsaampana. Ei kunnon verta ja pikkuhousunsuojaan tulee vain pientä tuhrua mutta kuitenkin. Alaselkää sattuu. Oon ihan vainoharhainen ja neuvolassa sanottiin vain että ei välttämättä tarkoita mitään (tän toki tiesin) ja katellaan. Olisin halunnu että ultrataan että sais TIETÄÄ eikä tarvis arvailla mutta ei kuulemma vielä tarvi. Huaaah...:sad001
 
Vuoto vaan jatkuu jopa vähän runsaampana. Ei kunnon verta ja pikkuhousunsuojaan tulee vain pientä tuhrua mutta kuitenkin. Alaselkää sattuu. Oon ihan vainoharhainen ja neuvolassa sanottiin vain että ei välttämättä tarkoita mitään (tän toki tiesin) ja katellaan. Olisin halunnu että ultrataan että sais TIETÄÄ eikä tarvis arvailla mutta ei kuulemma vielä tarvi. Huaaah...:sad001

Vitsit tuo on tyhmää miten eroja on neuvoloiden käytännöissä noin paljon. Minulta silloin yhden illan vuotoepisodin jälkeen kysyttiin heti, että haluaisinko ultran mielenrauhani takia. Ja minulla ei siis mitään keskenmenoja tms ole edes taustalla.
 
Äh. Yleensä oon aina reilusti ajoissa.. nyt istun metrossa ja meinaan myöhästyä ultrasta :sad001 olin touhuamassa pojan kanssa kun mies yhtäkkiä kysyi että mitä kello on ja pitäiskö mun lähteä millon liikkeelle.. Bulevardille on niin pyllystä mennä..
 
Äh. Yleensä oon aina reilusti ajoissa.. nyt istun metrossa ja meinaan myöhästyä ultrasta :sad001 olin touhuamassa pojan kanssa kun mies yhtäkkiä kysyi että mitä kello on ja pitäiskö mun lähteä millon liikkeelle.. Bulevardille on niin pyllystä mennä..
Mäkää en voi ymmärtää miks esim Espoon sairaalassa ei voida enää ultraa.. Siellä sais sentään auton parkkiin.
 
Mäkää en voi ymmärtää miks esim Espoon sairaalassa ei voida enää ultraa.. Siellä sais sentään auton parkkiin.

No niinpä! Ihan typerää.. eikä mulla kestäis edestakaiseen matkaan yli 2h :angry1
 
Meni se sitten kesken. Illalla alkoi aivan järkyttävät vuodot ja isojen hyytymien kanssa.. oikein lompsahteli pönttöön ja side on tunnin välein litimärkä. :sad001 lakanat aivan kun sikaa olisi tapettu jne. Aamulla lääkäriin mutta kyllä tää oli tässä. Poistun ryhmästä ja onnellista odotusta teille muille!
 
Meni se sitten kesken. Illalla alkoi aivan järkyttävät vuodot ja isojen hyytymien kanssa.. oikein lompsahteli pönttöön ja side on tunnin välein litimärkä. :sad001 lakanat aivan kun sikaa olisi tapettu jne. Aamulla lääkäriin mutta kyllä tää oli tässä. Poistun ryhmästä ja onnellista odotusta teille muille!

Voi ei.. :sad001 olen pahoillani :Heartred
 
Katruska: miten surullista. Pahoittelut ja voimia, :Heartred

Myös kaikille muille, jotka ovat joutuneet kohtaamaan keskenmenon :Heartred Kovin paljon näitä ollut :sad001
 
Voi ei :Heartpink Olen niin pahoillani!

Osanottoni ihan jokaiselle tässä ryhmässä olleelle keskenmenon kokeneelle :Heartpink Vetää niin hiljaiseksi ja sanattomaksi nämä.
 
Voih mitä uutisia täälläkin. Pahoillani puolestasi Katruska.
Mä halusin tulla jakamaan kun on niin hermojaraastavaa tää välillä. Kun jos on oireita (maha/selkäkipua esim) epäilyttää et jotain on pielessä ja sit heti kun ei ookaan niin sit epäilyttää ja tuplasti.. entä jos siellä ei enää mitään tapahdukaan..
Miten tästä alkuraskaudesta selviää hengissä??
Nyt just on semmonen ”tää varmaan on jo ohi” olo, ilman sen kummempaa syytä. Ke on ultra mut pelottaahan se sinnekin meno! et ei niinku mikään oo hyvä
Onko muita panikoijia? Selvitymiskikkoja??
 
Voih mitä uutisia täälläkin. Pahoillani puolestasi Katruska.
Mä halusin tulla jakamaan kun on niin hermojaraastavaa tää välillä. Kun jos on oireita (maha/selkäkipua esim) epäilyttää et jotain on pielessä ja sit heti kun ei ookaan niin sit epäilyttää ja tuplasti.. entä jos siellä ei enää mitään tapahdukaan..
Miten tästä alkuraskaudesta selviää hengissä??
Nyt just on semmonen ”tää varmaan on jo ohi” olo, ilman sen kummempaa syytä. Ke on ultra mut pelottaahan se sinnekin meno! et ei niinku mikään oo hyvä
Onko muita panikoijia? Selvitymiskikkoja??

Minulla on hiukan erityyppistä tunnemyllerrystä, mutta tunne itsessään varmaan samantyyppinen. Yöunet menee ja välillä arki on yhtä kyynelehtimistä. Itse olen miettinyt plan b:n melkein jokaisen tilanteen varalle ja niiden avulla yritän selvitä. Mitään järkeä kaikissa niissä suunnitelmissa ei suinkaan ole, mutta jotenkin niiden miettiminen auttaa. Puhuminen ei minulla oikein auta kun en uskalla sanoa niitä asioita ääneen.
 
Takaisin
Top