Lätinäketju

Jotenkin se tärähtely kohdunkaulassa ja/tai kohdussa. Että mitään nautintoa siitä ei kyllä saanut. Oli aika alusta asti. Enkä pahemmin halunnut edes koittaa lopulta, kun pelotti se sattuminen. Jospa tällä kertaa ois toisin. Ja toivottavasti sullakin oli vain hetkellinen juttu.

Toivotaan näin kummankin kohdalla. Mut kohdunkaulan alueelle minäkin sen epämiellyttävyyden ja kivun pelon paikallista. Ei siis varsinaisesti sattunut, mutta tuntui että "olisi saattanut sattua". Eikä oo tosiaan koskaan ennen nykyisen miehen kanssa tätä pulmaa ollut :sour: Pitäisköhän ihan testata illalla :think005:shy::hilarious:
 
Joo siis mulla kanssa. Oisko ollu dpo 8 kun harrastettiin miehen kanssa seksiä ja tuntui inhottavaa painetta kohdun suussa? Ja sen jälkeen mua ei oo huvittanut yhtään harrastaa seksiä. Tuntui oikeastaan samalta kun menkkajuiliminen mutta kipu oli kovempaa. Mentiin jotenkin niin "syvälle".

Eskoisen kanssa tätä ei ollut joten mietin jos mulla johtusi siitä kun mun kohtu on eteenpäin kallistunut nyt tässä raskaudessa.

EDIT : Oli miten oli voisi loppua pikkuhiljaa. Yleensä harrastetaan seksiä 2-4krt viikossa. Riippuen miehen työvuoroista. Nyt on vähentynyt 0-1krt viikossa.
 
Jep. Seksiä oli tuossa aiemmin ja kylläpä vain vähänkään syvemmällä tuntui keljulta :confused:Yhdyntä kyllä onnistui, mutta vaati mieheltä tarkkuutta. Harmi homma. Mitenköhän tuo kohdunkaula oletettavasti tässä raskauden aikana elää?

Asiasta toiseen, mies huomasi, että mulle oli tullu ekat pienet raskausarvet! :eek: Yleensä en oo niitä ollut taipuvainen saamaan eikä ne vielä tietenkään vauvan kasvusta johdu, mutta ilmeisesti en kuvitellut omiani, kun tuntuu, että hetkessä pullahti maha ja turvotus!
 
Joo siis mulla myös tuntuu että tää turvotus on syventänyt noita vanhoja.. ja kutiaa hulluna maha..
 
Joo siis mulla myös tuntuu että tää turvotus on syventänyt noita vanhoja.. ja kutiaa hulluna maha..

Ootko löytänyt niihin mitään apua? Itse nyt yritän öljytä, vähentäisi kutinaa edes. Ennestään ei arpia juurikaan ole, nyt tosiaan äkkiä tulleet. Eka raskaus... Onkohan ihokin jotenkin erilainen raskaana? :think005Hassua muuten, että nuo tulleet toispuoleisesti siihen kohtaan, mitä miehellekin näytin, et "tossa se sisäpuolella tuntuu" :wideyed:
 
Siis pitää vaan rasvata joka päivä. Mutta kun oon laiska enkä muista.. etenkin sit myöhemmin pitää muistaa rasvata tosi paljon. Ajattelin kokeilla tällä kertaa Shea voilla rasvalla kun sen pitäis kaiketi olla tehokkaampaa
 
Siis pitää vaan rasvata joka päivä. Mutta kun oon laiska enkä muista.. etenkin sit myöhemmin pitää muistaa rasvata tosi paljon. Ajattelin kokeilla tällä kertaa Shea voilla rasvalla kun sen pitäis kaiketi olla tehokkaampaa

Okei :) Minä aloitan kans tänään öljyämisen hyvässä toivossa... Ajattelin, et varmaan pitää hommata joku tehokas, mutta nopeasti imeytyvä rasva kaveriksi, ettei jää hitaan imeytymisen takia käyttämättä...
 
Heippa kaikille, taidan siirtyä tänne kirjoittelemaan, aluksi olin tuolla kesäkuisissa, mutta ultran perusteella LA on 7.7 kun menkoista laskien olisi ollut 18.6.

Kolmatta siis odottelen, vanhemmat lapset jo 6- ja 5-vuotiaita. Hiukan skeptinen olo tämän raskauden suhteen, mutta parasta toivon.
 
Kävin toisen ketjun suosituksesta katsomassa omat antamani arviot ja siellähän oli vaikka mitä! :wideyed: Siis oman nimen alla useampia "tyhmä" tai "vanha" arvioita. Ei oo itse laittamiani, mutta pahoittelut silti niille, joille moinen on räpsähtänyt!
 
Mulla joskus hieman sekoilee kans nuo arviot. En tiedä miksi. Välillä ei ota ollenkaan ja välillä ottaa väärän..
 
Mulla oli jotkut keskusteluissa, joissa en ollut edes käynyt :wideyed:
 
Mä olen myös saanut täällä heinäkuisissa Tyhmä-arvioita sellaisilta jotka ei edes kirjoittele täällä :hilarious:
 
Oho aika jännä tapaus!

Asiasta kukkaruukkuun aiotteko hommata/onko jo hommattu joulukalenteri?

Ite yritän epätoivoisesti etsiä miehelle teekalenteria kun on yksi teen himokuluttaja.. ja itselle pitäis kans löytää joku kiva..
 
Oho aika jännä tapaus!

Asiasta kukkaruukkuun aiotteko hommata/onko jo hommattu joulukalenteri?

Ite yritän epätoivoisesti etsiä miehelle teekalenteria kun on yksi teen himokuluttaja.. ja itselle pitäis kans löytää joku kiva..

Meillä on perinteiset suklaakalenterit koko perheellä. :) Kattelin itekin kaikenmaailman tee- ja kosmetiikkakalentereja, mutta suklaa vei voiton. :hungry:
 
Kävin toisen ketjun suosituksesta katsomassa omat antamani arviot ja siellähän oli vaikka mitä! :wideyed: Siis oman nimen alla useampia "tyhmä" tai "vanha" arvioita. Ei oo itse laittamiani, mutta pahoittelut silti niille, joille moinen on räpsähtänyt!

Joo, mullakin näkyy vaikka mitä negatiivisia arvioita, vaikka annan aina vain positiivisia! Eli jos huomaatte minulta jotain Tyhmä-arvioita saaneenne, kyseessä on aina vahinkopainallus tai tän foorumin joku oma sekoilu!
 
Meillä on teejoulukalenteri, English Tea Shop -merkkinen, löytyi lähikaupasta (K-Supermarket), ja lisäksi partiolaisten joulukalenteri :)
 
Meillä on teejoulukalenteri, English Tea Shop -merkkinen, löytyi lähikaupasta (K-Supermarket), ja lisäksi partiolaisten joulukalenteri :)

Tommosen English Tea Shopin kalenterin ajattelin just miehelle hommata.. kosmetiikka kalenteria mietin itselleni koska lahjat jää vähemmälle tänä vuonna ja oon taas innostunut enemmän meikkaamaan niin tulis tarpeeseen kyllä uudet jutut. :)
 
Pelottaa kyllä seksin harrastaminen nyt, kun plussa on saatu.. Jotenkin vaan pelkää keskenmenoo tai et alkais vuotaa verta.

Joulukalenteria miulla ei oo ollu moneen vuoteen, enkä oo oikein noista kosmetiikkakalentereista innostunu, kun tulee meikattua niin harvoin.

En malta oottaa et pääsee (jaksaa) leipoo pipareita! Niistä tulee niin joulun tuoksu :love7
 
Oi joo pipareita! Just haaveilin että pääsee tekemään. Mies menee viikonloppuna anopille ja siellä pojan kanssa saavat leipoa ekat piparit. Ajattelin itse leipoa sit 14.12 pojan kanssa synttäripäivänä :) ja sit torttuja jossakin vaiheessa pitää kans leipoa
 
Kävin toisen ketjun suosituksesta katsomassa omat antamani arviot ja siellähän oli vaikka mitä! :wideyed: Siis oman nimen alla useampia "tyhmä" tai "vanha" arvioita. Ei oo itse laittamiani, mutta pahoittelut silti niille, joille moinen on räpsähtänyt!

Kävin kanssa katsomassa ja on mullakik on ilmestynyt sellasia mitä en ole antanut :woot: mm.
Sinun kirjoittamaan tekstiin vähän ylempänä tuossa "huonoa kieltä"-tykkäys :hilarious:
 
Takaisin
Top