Joo, mä olin viime raskaudessa kaverin tupareissa ja siellä oli siis ~ 20 kaveria jotka taatusti suunnilleen kaikki tietävät että mä en "huvikseen" oo juomatta alkoholia. Join siellä neljä alkoholitonta olutta, ja kukaan ei tajunnut mitään, katsoivat et siinä mä juon muiden mukana. Olin varautunut siihen että joku tulee kysymään miksi mä juon holitonta, ja olisin sitten paljastanut asian. Mut kukaan ei huomannut.
Ei ihmiset yleensä kyttää mitä sä syöt tai et.
On kyllä varmaan totta, että ihmiset eivät välttämättä kiinnitä huomiota. Ehkä suostun viinilasilliseen ja mies saa juoda sen... Ollaan jouluna pienellä piirillä koolla. Veikkaan että anoppi ja miehen sisko saattavat kyllä huomata, kun ovat lapsiuutisista kiinnostuneita ja ehkä odottavat meiltä sellaisia uutisia.
Käyn 21. Päivä varhaisultrassa. Voi olla että mieli muuttuu vielä vauvasta kertomisen suhteen, jos ultrassa näyttää olevan asiat hyvin.
Mies ja yksi ystävä tietää. Tänään meinasin toiselle ystävälle paljastaa, kun hän kyseli kuulumisia, mutta sain pidettyä mölyt mahassa.
En haluaisi liian aikaisin kertoa, jos tarina ei päädykään hyvin, mutta jos alan halailemaan pönttöä päivittäin niin jotenkin se täytyy hänelle selittää
katsotaan sitten milloin tulee tarve kertoa asiasta. Kaikki ystävät kyllä tietävät hoidoista, mutta jotenkin tätä asiaa haluaa vielä varjella ja pitää "omana"
tosi omana, kun sen täällä foorumilla kuitenkin jakaa
toivottavasti ei jinxsaa mitään
! Ihan pöljää!
. Lisäksi olen suuri punaviinin ystävä... Eli kyllä suurta ihmetystä herättäisi näistä kaikista kieltäytyminen. Äitini lempiharrastus on muutenkin kytätä mitä muut syövät ja kommentoida jos joku ei "kelpaa"
.
.
. Etenkin kun tää on meille eka raskaus ja miehen vanhemmille eka lapsenlapsi.
ei mennyt ihan niinkuin ajattelin, mutta oli ainakin hauska reaktio 

Mua ei siis heille haittaisi kertoa, mutta mies on halunnut pitää salaisuutena. No, mennään 23.12. sinne ultraan ja jos siellä on hyviä uutisia, niin eiköhän sen sitten voisi paljastaa.