Askartelin nyt tällaset jouluksi, mun vanhemmat ja isovanhemmat saa jokainen yhden palan ja toivottavasti ne tajuaa
Luin jostain tän idean, ehkä jopa tältä foorumilta, en enää muista.:angelic:
Ihana idea! :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Askartelin nyt tällaset jouluksi, mun vanhemmat ja isovanhemmat saa jokainen yhden palan ja toivottavasti ne tajuaa
Luin jostain tän idean, ehkä jopa tältä foorumilta, en enää muista.:angelic:
Ukko näytti vihreetä valoa sille et huomenna soitan videopuhelun isälleni ja laitan esikoiselle Big brother -tekstisen haalarin päälle. Saa esikoinen samalla kuulla ja mun paikalla oleva veli.
Me kerrottiin eilen mun vanhemmille ja siskolle perheineen joulupöydässä. Annettiin tosiaan itsetehty joulupallo, missä sisällä oli ihan superminit joulusukat . Äitini oli ihan sanaton eka (hänelle kuudes lapsenlapsi) ja isälläni meni ihan pasmat sekaisin (olen hänen ainoa lapsi) ja hoki vaan koko loppuillan että kuinka hyvä juttu tää on .
Miehen vanhemmille kerrottiin tänään myöskin joulupöydässä antamalla samanlainen joulupallo. Anoppi flippas ihan totaalisesti, alkoi itkeä ja kiljua . Appiukko otti coolimmin. Heille eka lapsenlapsi tämä.
Tuli kyllä hyvä mieli itsellekin kun tämä paljastus selvästi tuotti suurta riemua niin monelle :angelic:. Oli siis oikea ratkaisu meille vaikka alkuun hirvitti näin aikaisessa vaiheessa kertoa . Mulla siis tänään rv5+6.
Ihanat reaktiot meillä vanhemmat reagoi aina tyyliin "hieno homma"
Joo oli kyllä kieltämättä huvittavat reaktiot . Arveltiinkin, että jonkunmoiset elämöinnit tulee, niin paljastettiin kummassakin tapaukselle yhdelle henkilölle etukäteen ja pyydetttin videoimaan . Kivoja muistoja tulevaisuudessa muksulle näytettäväksi. Mun vanhemmat vielä iäkkäät niin sitä suuremmalla syyllä .
Oi tuo vauvalanka vois olla ihana tapa kertoa raskaudesta, kiitos ideasta :).Meillä raskaudesta tietää miehen lisäksi vain yksi ystävä. Muille kerrotaan sitten ehkä nt-ultran jälkeen tammikuun lopussa. Tosin lapsenvahti täytyisi saada ultran ajaksi, joten voi olla että joudutaan paljastamaan yhdelle ystävälle jo ennen sitä.
Mun ekassa raskaudessa kerroin joululahjojen avulla tulevasta perheenlisäyksestä. Ostin käsitöistä tykkääville tuleville mummoille vauvalankaa, josta voisivat sitten neuloa vauvalle jotain. No, keskenhän se raskaus meni, joten vauvalangasta neulottuja sukkia käyttää tällä hetkellä esikoinen, joka saatiin maailmaan sitten kolmannella yrittämällä.