Kaika
Kommentoinnin ninja
Meidän rinsessalle on puhjennut yön aikana hammas!
Isukki huomasi, kun tyttö puras sitä korvasta, kun isä aamukoomaili sen kanssa lattialla...
IIH!
Custos: Hyvä juttu, että on poistumaan päin tissitulehdus.
Meillä kans tykkätään noista juggevalmisteista- ja lämmitettynä..meidän tyttö ei suostu syömään kuin lämmintä ruokaa..paitsi kurkku ja muu sormiruoka menee kylmänäkin
piia: Onnittelut hampaasta!
uninen: Joskus noille miehille ei mene kuin kovat otteet jakeluun- hyvä että tajusi sitten kuitenkin!
Mammaliina: No? Mitenkä kävi asunnon kanssa?
Mun pitäisi alkaa väsäämään tän koko kevään kestävän kurssi ensimmäisen osion loppuraporttia ja kiinnostaa kuin kilo pas...
Mutta huomenna pääsen duunihommista sopimaan ja voi veljet- kyllä mua onni lykästänyt, kun/jos saan tuon työn- pääsen hyödyntämään mun markkinointitutkintoa ja yhdistämään nykyiset opiskelut tähän toimenkuvaan!! Plus siitä saa rahhoo. Ja kun teemme molemmat etänä miehen kanssa töitä, ei tarvitse laittaa likkaa hoitoonkaan vielä. Mä jo haaveilen, että saisin sen verran palkkaa, jotta mies vois alkaa tekemään 80% työviikkoa syksyllä- näin mä voisin ottaa yhden kunnon koulu-ja työpäivän kerran viikossa..
Mutta nyt sen rapsan kimppuun!
Isukki huomasi, kun tyttö puras sitä korvasta, kun isä aamukoomaili sen kanssa lattialla...
IIH!
Custos: Hyvä juttu, että on poistumaan päin tissitulehdus.
Meillä kans tykkätään noista juggevalmisteista- ja lämmitettynä..meidän tyttö ei suostu syömään kuin lämmintä ruokaa..paitsi kurkku ja muu sormiruoka menee kylmänäkin
piia: Onnittelut hampaasta!
uninen: Joskus noille miehille ei mene kuin kovat otteet jakeluun- hyvä että tajusi sitten kuitenkin!
Mammaliina: No? Mitenkä kävi asunnon kanssa?
Mun pitäisi alkaa väsäämään tän koko kevään kestävän kurssi ensimmäisen osion loppuraporttia ja kiinnostaa kuin kilo pas...
Mutta huomenna pääsen duunihommista sopimaan ja voi veljet- kyllä mua onni lykästänyt, kun/jos saan tuon työn- pääsen hyödyntämään mun markkinointitutkintoa ja yhdistämään nykyiset opiskelut tähän toimenkuvaan!! Plus siitä saa rahhoo. Ja kun teemme molemmat etänä miehen kanssa töitä, ei tarvitse laittaa likkaa hoitoonkaan vielä. Mä jo haaveilen, että saisin sen verran palkkaa, jotta mies vois alkaa tekemään 80% työviikkoa syksyllä- näin mä voisin ottaa yhden kunnon koulu-ja työpäivän kerran viikossa..
Mutta nyt sen rapsan kimppuun!

...selvittelin jo jotta mihin asiasta ilmoittaa jotta joku puuttuisi tohon mutta toisaalta en uskalla jos käykin niin että saavat selville että olisin heistä johonkin ilmoittanut ja heille menisi lastensuojelusta joku käymään.

. Oivoi, those were the days...
Kiva kun tulet!

Nastakumpparit ois näille keleille hyvät kengät: pysyis varpaat kuivana, eikä tarttis liukastella!
Sain just puhelun keskuslastenneuvolan lääkäriltä. Nyt on sitten hyvät hoito-ohjeet tuon pojun ihoa varten ja maitoaltistus on sitten edessä joskus huhtikuun puolenvälin tuolla puolen. Ihmettelen vaan suuresti, ettei jo neuvolassa voitu kertoa noita samoja ohjeita...mutta parempi kai myöhään, kuin ei milloinkaan. Niin ja saadaan vielä pari (?) reseptiä rasvoja varten.
Hienoa, että ukkosi innostui kokeilemaan tuota bodycombatia! Yhdessä puuhastelu/liikkuminen on ihan erikivaa! Valaise tiedotonta: mitä on rollerderby?

Toi oli oikeestaan eka kunnollinen kerta synnytyksen jälkeen... Ton viikonlopun jälkeen voin sanoa, että halut ovat tulleet takasin, vihdoinkin..
Vaikkei me nyt vielä muutakun vertailtu vehkeitä...