Kympit Maaliskuun 2011 menoissa ja meiningeissä =)

PÄ: kiits kutsusta! Mää tuun sinne Londoniin silloin oluselle. Hih! Varasin jo hoitajankin.

Kaika: ei mulla oo mitään ikäkriisiä, mää vaan nuorrun päiväpäivältäemoticon emoticon

Ööööööööitäääääääääää!!
 
PÄ: kiits kutsusta! Mää tuun sinne Londoniin silloin oluselle. Hih! Varasin jo hoitajankin.

Kaika: ei mulla oo mitään ikäkriisiä, mää vaan nuorrun päiväpäivältäemoticon emoticon

Ööööööööitäääääääääää!!
 

Tänään herättiin jo 5.30?? Käytiin nukkumaan siinä 19-.20.00... Ja meinasi herätä jo 3.00 ekan kerran, ku niin virkeästi jutteli ja naureskeli, ihme ettei mua väsytä nyt :D

Aamulla Valtteri väänsi mulle yllätyksen matolle.. En ole edes varma sainko kaiken kakan matosta pois, mutta vielä varmuudeksi hinkkasin sitä käsidesin kanssa :DDD

Pitäis etsiä jostakin lasten pyöräilykypärä, saiskohan Intersportista vaikkapa..

Siis Kaika, teijän pampula on kyllä ihmeellinen tapaus :))

PÄ: No, ehkä se sitten seuraavalla kerralla onnistaa :)) Ja hyvä toi anoppi-juttu! :'D

Ähh, jatkan myöhemmin ehkä -->

 
Huomenia!

Kuka se puhuikaan et on rytmi aikastunu. Niin myös täällä! Tänään herättiin jo seiskalta. Juu tiedän ei oo monelle se vielä aikasin mut on meille ku oon tottunu siihen et poika nukkuu puol ysiin! Noh täytyy Mammanki alkaa opetteleen menemään aikasin nukkuun..

Kaika: Kiitos ihanista kommenteista! Tsemppiä sinulle tuon ex-ukkos kanssa! Kaverilla on samankaltainen tilanne ku mitä oon susta lukenu ja se todella vaikuttaa kaikkeen! On ne jotkut ukot vaan niin persiistä!  Ihana ku nuo omat miehet kuiten joskus yllättää! Mukavaa parisuhde viikonloppua!

Thilduska: Onnea! emoticon  Ootteko huomannu et Vau:n sivuillaki on vauvanruokareseptejä tuolla vauvanruokailu-osastolla.

Piia: Kiva kuulla et siellä menee ukon kanssa paremmin. Joo ja nuo miehet ja raha-asiat!! Ne ei aina ajattele ihan loppuun asti!

Tinztinz: Myös täällä ollut viime aikoina torjuva olo. Ärsyttää itteäki mut ei vaan huvita.

Uninen: Miehet!! Ihana ku oot päässy kuntoileen, voi kun löytäisin täältä tommosen paikan jossa lapsiparkki.

Pojanäiti: Harmi ku ei tärpänny! Repesin tuosta anoppi-jutusta! Kiitos nuista linkeistä, täytyy tutustua niihin heti ku ehdin!

Perhepeti: Täysin samaa mieltä Kaikan kanssa! Se on perheen oma asia miten nukkumisjärjestelty, pääasia miten nukutaan kunhan saadaa vaan nukuttua jotenkin! Monella on lähtenyt nukkumiset omassa sängyssä sujumaan kunhan vaan on tullut ikää vauvalle lisää.

Omaa: Eilen kehuin niin meidän hienoa nukkumaanmenoa. Ei olis pitäny ku eilen illalla poika alkoikin huuteleen sängyssä noin 15 min unien jälkeen. Mies tajusi mennä ilman pyytämättä rauhotteleen ja poitsu rauhottuikin noin 15 min jälkeen. Heh, mut niin se vaan on ku täällä kirjottaa tai sanoo ääneen jotain niin heti menee toisin!

Huomasin tuossa kun lueskelin tuota Kaikan listaa neuvolatädin testeistä, että meilläkin poika osaa suurimman osan nuista. Tajusin siis, että vaikka meillä ei vielä käännytä tai ryömitä niin onhan tuota kehitystä näköjään tullut roppakaupalla! Aina sitä ei vaan tajua miten paljon poika oikeasti on jo kehittynyt.
 
Moikka!

Pikatsu: No, sen takia minä laitoin nuo, kun aina välistä tuntuu, että liikaa kiinnitetään huomiota pelkkään liikkumiseen, kun tuo kehitys on niin paljon muutakin- varsinkin hienomotoriikka ja tavut ja sitten tommonen älyllinen kehitys- tosin sitä on vaikea mitata, mutta tarkoitan mm. interaktiivisuuden kehitystä ja muutenkin sitä oman luonteen kehittymistä jne.

: Pahoitelut sinulle negasta.

Purri: Mitens siellä?

Ja Thilduska sen kuin nuortuu :DD

Omaa: Mä sain raskauskilot pois ja kun luen näihin nyt ne kaikki kilot, jotka oli tullu ennen raskautta voin sanoa, että tänään oli ilon päivä- vaaka oli oikeissa lukemissa 62 ja rapiat :DD




 
Sainpas ainakin sen hakemuksen tarhapaikoista laitettua ja soitettua töihin että pian sekin sit taas alkaa.....

paskamaisempi asia:

miksi mies sanoo että .....Taasko mä JOUDUN olla lennin kanssa?....jos mä jumalauta haluaisin eilisen tapaan käydä kunnon lenkin koiran kanssa...voiko joku selventää?....ja sitten suututaan kun muistutin että mitäs herralla on koko ens kuun....kun on vähän väliä sammutustyökurssilla ja vpk treeneissä....mä pyysin perhana paria tuntia,niin heti kauhee valitus.........



Mä oon yrittäny muistaa jo monena päivänä ostaa tolle niitä naksuja....mut ei lahopää vaan muista:D....

taitaa meitin vauvauinti peruuntua huomiselta kun nyt tuli nuhakin.


mitäs muuta...Kokeilkaas mammat munakasrullaa, just teen TAAS itsekin ja voi hemmetti kun onkin HYVÄÄ
 
Heissan!

Täälläkin yks aamuvirkku pikkumies, mutta ei niin aamuvirkku äityli emoticon  
(hahaaa, uusia hymiöitä, jessssss! emoticon)  

Nyt viimepäivät herätty melko tarkalleen 6.45. Ei se ihme, että pikkunen herää nii aikaste ku sillonhan on jo niiin kovin valosaaki.. Meillä kun ei ole kun sälekaihtimet ikkunoissa, nii olen vakavasti harkinnu ostavani pimennysverhot/rullaverhon emoticon Näin saisin (ehkä!) "huijattua" poikaa nukkuun pidempään. Ja sit vielä, kun asutaan tääll yöttömänyön huudeilla, nii ois tietty kiva nukkua kesäöisinkin emoticon hehe. Itekki tottunu nukkuun pimeessä, on vaan jääny rempan jälkeen ostamatta uuet pimennysverhot... Ne siis hankintalistan kärkeen!


Oli kyl hauska juttu toi PojanÄidin anoppijuttu emoticon

Thilduskalle Onnea! Itekin vanhenin viime viikolla (taas emoticon)


Oi, joko kello nuin paljonemoticon Se on lähettävä sapuskan tekoon. Ajattelin loihtia lohibolognesea. Kerrankin kalaa... sitä tulee kyllä syöty aivan liian vähän! 


Ai niin. tinztinz minkäslaista munakasrullaa loihdit ? Ihan perussettiä vai? Vois kokeillaki, pistähän ohjetta emoticon


Sori, innoistuin noiden hymiöiden kaa emoticon Nyt mentävä! 

Mukavaa viikonloppua! emoticon



 
No ni. Nyt alkaa kohta meillä sormiruokailun opettelu. Teen pikkuruisia lihapullia naudanpaistijauhelihasta, sit ostin niitä maissinaksuja ja basmatiriisiä ja bataattia sekä tuoretta kurkkua. En nyt tietty kaikkee kerralla laita. Kaikkee muuta oon tainnut jo antaakin soseen seassa paitsi noita maissinaksuja. Ajattelin, että yhdellä aterialla/päivä saa itse popsia, mutta Kaikan tapaan annetaan samalla sosetta kuitenkin, ainakin näin alkuun.

Meil on kanssa aamuvirkuksi muuttunut neiti ja ei-aamuvirkkumami. Onhan se kivaa, kun herää aikaisemmin kuin alussa..nooooot.. Siis ekat 3kk meidän yö oli käytännössä 23-10, pisin unipätkä usein 06-10. Noh sitten alettiin meneen nukkuun 21-22 ja herättiin 08-09 aikaan, ihan  ok vielä. Mutta mutta, nyt neiti menee nukkuun 20-21 ja on herännyt kolmena aamuna 07..argh.. Meen kyllä kanssa ostaan sellaiset pimennys verhot, että saisi edes sinne 8 asti nukkua. Nyt 2 aikaan iltapäivällä tuntuu, että vois mennä yöunille :DD Ihanne olis, et menis 21 nukkuun ja heräis 08, siinä jaksais itekin olla vielä hetken hereillä iltasella, kun mulle tulee aina huono-omatunto, jos neiti on hereillä ja mää katon vaik telkkaria tai surffaan netissä, enkä seurustele tai leiki neidin kanssa koko ajan. 

Tinztinz: joo kans kiinnostaa miten tuollainen munakasrulla tehdään. En oo koskaan tehny, mut voisin koittaa. Ja Marun lohibolognesekin kuulostaa oikein maukkaalta.

Pikatsu: enpäs oo huomannut täällä mitään vauvanruokaosastoa, kiitos vinkistä :) Ainahan sitä pitää mennä merta edemmäs kalaan :)

Kelasta soitti tänään ja kertoi, että saankin olla 2vkoa pitempään vanhempainvapaalla ku luulin. Olin jo vuosi sitten ilmottanu isäkuukaudesta, että mies käyttää 12 viimeistä vanhempainvapaa päivää+ isäkuukauden, niin se olikin laskettu jo mun vanhempainvapaisiin. Jei!

Mila: anttilan esitteessä oli ainaskin kypäriä.

Ruokaahan sitä pitää taas mennä tekeen..
 
No ni. Nyt alkaa kohta meillä sormiruokailun opettelu. Teen pikkuruisia lihapullia naudanpaistijauhelihasta, sit ostin niitä maissinaksuja ja basmatiriisiä ja bataattia sekä tuoretta kurkkua. En nyt tietty kaikkee kerralla laita. Kaikkee muuta oon tainnut jo antaakin soseen seassa paitsi noita maissinaksuja. Ajattelin, että yhdellä aterialla/päivä saa itse popsia, mutta Kaikan tapaan annetaan samalla sosetta kuitenkin, ainakin näin alkuun.

Meil on kanssa aamuvirkuksi muuttunut neiti ja ei-aamuvirkkumami. Onhan se kivaa, kun herää aikaisemmin kuin alussa..nooooot.. Siis ekat 3kk meidän yö oli käytännössä 23-10, pisin unipätkä usein 06-10. Noh sitten alettiin meneen nukkuun 21-22 ja herättiin 08-09 aikaan, ihan  ok vielä. Mutta mutta, nyt neiti menee nukkuun 20-21 ja on herännyt kolmena aamuna 07..argh.. Meen kyllä kanssa ostaan sellaiset pimennys verhot, että saisi edes sinne 8 asti nukkua. Nyt 2 aikaan iltapäivällä tuntuu, että vois mennä yöunille :DD Ihanne olis, et menis 21 nukkuun ja heräis 08, siinä jaksais itekin olla vielä hetken hereillä iltasella, kun mulle tulee aina huono-omatunto, jos neiti on hereillä ja mää katon vaik telkkaria tai surffaan netissä, enkä seurustele tai leiki neidin kanssa koko ajan. 

Tinztinz: joo kans kiinnostaa miten tuollainen munakasrulla tehdään. En oo koskaan tehny, mut voisin koittaa. Ja Marun lohibolognesekin kuulostaa oikein maukkaalta.

Pikatsu: enpäs oo huomannut täällä mitään vauvanruokaosastoa, kiitos vinkistä :) Ainahan sitä pitää mennä merta edemmäs kalaan :)

Kelasta soitti tänään ja kertoi, että saankin olla 2vkoa pitempään vanhempainvapaalla ku luulin. Olin jo vuosi sitten ilmottanu isäkuukaudesta, että mies käyttää 12 viimeistä vanhempainvapaa päivää+ isäkuukauden, niin se olikin laskettu jo mun vanhempainvapaisiin. Jei!

Mila: anttilan esitteessä oli ainaskin kypäriä.

Ruokaahan sitä pitää taas mennä tekeen..
 
Et saatiin taas miehen kanssa niin uskomattoman tyhmästä asiasta TAAS kauhee riita aikaseks. Ja tyhmänä käytin taas tätä "vittu lähde menemään ja hae avioeropaperit"-lausetta. emoticon Mut onneks se oli sitte kuitenki mies, ketä tuli myöhemmin kotiin ja pyysi anteeksi, rauha maassa. Taitaa stressata molempia tää mun välinpitämättömyys, kun mies ei romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä oo synnytyksen jälkeen kiinnostanu kun sen pari kertaa. Ja kuinka monta kuukautta meni raskauden aikana, että seksiä ei uskaltanut/kiinnostanut harrastaa. Olenko ainut kenellä on halut vieläkin kadoksissa? Synnytyksestä on jo kuitenki yli 7 kk. Mut mä yritän stempata ja löytää kiinnostukseni taas jostain.

Mut nyt pian kohta tää muija lähtee kannustamaan kotijoukkuettaan voittoon, eli jäkismatsiin emoticon   ja tsekkaamaan uusi avattu baari, entisaikojen kantispaikan uudistusta, vaikka lupasinkin äidille tulla jo kello 11 kotiin niin pääsenpähän vähän tuulettumaan.

Viikonloppuja
 
Heissan!

Kaika: No mitäs täällä.. en oo vielä testiä uskaltanu tehdä.. mietin, et pitäiskö odottaa ihan ens kuun alkuun, jos sillo alkais kunnon menkat.. Ku tosiaan toi Edithin alulle saanti oli sen verran hankalaa, ni nyt ei sit uskalla heti rynnätä apteekkiin testiä hakemaan. Muuten ihan ok. Parisuhde vois tietty mennä paremmin, mut mua ei jaksa kiinnostaa panostaa, kun ei miestäkään näytä kauheesti kiinnostavan toi meidän kanssa oleminen.. Että saas nähdä kui käy.

Me tosiaan lähdetään Edithin kanssa huomenna mun vanhemmille yöksi evakkoon, että mies saa nukkua sunnuntaina pitkään. Aattelin, että me tullaa sunnuntaina kotii sit vasta joskus 17 jälkeen, että saan tytön kylpyyn, iltapuurolle ja nukkumaan. Herra siis tosiaan kehtaa valittaa ku joutuupi nousemaan aamulla niin kauhean aikaisin (eli klo 8) ja kun HÄN on niin kovin väsynyt.... Piiiiiiiikkkasen palo käpy heti aamusta ku se ton sano. Kun oon edelleenki sitä mieltä, et pärjättäis oikein mainiosti, vaikka mies tekiski vaan yhtä duunia eikä kahta, jos MÄ saisin hoitaa meiä raha-asiat. Mutta kun ei niin ei. Pitää vissii taas puhua sen kanssa ihan vakavasti näistä asioista.
 
Iltaa täältäkin.
Aada voi hyvin. Maanantaina ei ollut enää kuumetta onneksi. Nyt on taitaa tehdä hampaita, kun on ollut niin kiukkuinen toi neiti ja entistä enemmän vaa tunkee kaikkea mahdollista suuhunsa.
Empä nyt tietenkää muista mihin kaikkiin piti kommentoida  [img]http://www.cosgan.de/images/midi/konfus/a050.gif[/img] 

Purrille nyt ainakin plussauutisia ja toivottavasti saat miehesi kanssa puhuttuu asiat halki.
Thilduskalle myöstyneet onnittelut  [img]http://www.cosgan.de/images/midi/musik/h085.gif[/img] 
Milamariaalle paljon haleja. Olipas höhlä neukkutäti. Toivottavasti nyt joku luotettava henkilö tulisi katsomaan poitsua, niin saisit hetken omaa rauhaa ja pääset pikkasen tuulettamaan.
Kaikan neiti kyllä polkee pyörällä jo kun 1v päivä koittaa :D

Omaa napaa: Esikoisen kanssa on ollut aika rankkaa ja huomenna sitten lähtee viikoksi mummolaan/isälleen. Ei oikein perhetyöntekijätkää tiedä mitä tekis. Pojalla kun saattaa vaa "napsahtaa" yhtäkkii ja sitten on oikein helvetti päällä. Sitten taas jonkun ajan päästä "naps" ja kaikki ok hänen mielestään.
Teinpäs muuten valituksen meidän perheneuvolan ihmisestä  [img]http://www.cosgan.de/images/midi/boese/p020.gif[/img]  Siis niin töykeesti käyttäytyi(tai on ennenkin ollut tökerö). Olin sopinut perhetyöntekijän kanssa että hän soittaa perheneuvolaan ja kysyy voisko esikoinen saada lähetteen jonnekkin tutkimuksiin(siis että tutkitaan ettei olisi jotain neurologista vikaa), niin tämäpä täti soittaa mulle ja ilmoittaa että hän tekee lastensuojelulle ilmoituksen jne. Olin että mitä vi****??!!!
Perhetyöntekijälle laitoin heti viestiä että mitä tämä oli sanonut jne. Torstaina 6:30 tuli viesti että jutellaan, ku esikoinen on mennyt tarhaan. Sillä aikaa juttelin PT:n kanssa ku mies vie esikoisen tarhaan. Juu ei ollut mitenkää ollut sitä mieltä että lastensuojeluun pitäs ottaa yhteyttä ja lastensuojelun pomokin oli ollut sitä mieltä ettei ole heidän tapaus. Sitten oli tämä perheneuvolan ihminen valehdellut miten PT:n oli käyttäytynyt. Perhetyöntekijä sanoi että tee nyt valitus tosta ihmisestä ja kun hänkin on miettinyt että miten se on käyttäytynyt.

Sitten me muutetaan mitä ilmeisemmin Vantaan askistoon eli melkein mettään  [img]http://www.cosgan.de/images/midi/froehlich/a020.gif[/img] 
Maanantaina nyt pitäs saada varmistus että onko asunto meidän.
 90,5neliöö 4h+k+s ja oma piha. Ens kuussa sitten muuttoa pukkais ja mä odotankin kahden muksun kanssa tota muuttoa oikein innolla. Missä välis ehtis tekee mitäkin.



 
ÄÄÄÄÄ-ÄÄÄÄÄÄ, oisin hetken halunnu hengähtää sohvalla mutta toi ei vaan tänään taida nukkua päikkäreitä.
Viime yönä heräs ainakin 5 kertaa ja ite tein taas sen helvetin suuren virheen, että menin vasta klo.23 nukkumaan.. Tekiskö se muka ne ylähampaat nyt heti alahampaiden perään??? Samanlaista oli ku tuli ne ekat!
Niin zombipaska-fiilis :(((
Sit mun kummikin soitti, että tulisivat käymään ja miä oon surkea ilmestys, huoaaah. Kiva kun tulevat, mutta miä en edes eilen päässy suihkuun, haisen ja tukka ihan likanen ku en oo vieläkään sinne suihkuun päässy..

Mammaliina: Mut eiks oo kiva päästä uuteen kotiin? Ja olipas outo nainen siellä neuvolassa, helvettan mitä toimintaa!

Ooh, miäkin oon parina päivänä katellu asuntoja. Haaveilen, että joskus saisin ostettua ihan ikioman.. Siihen kyllä menis aikaa paljon, mutta jos edes kymmenen vuoden päästä olisin jo vähän lähempänä sitä mahdollisuutta.. ;)

Thilduska: Kiitti vinkistä, kävin jo Anttilassa katsomassa mutten saanut ton palleron kanssa vielä mitään ostettua.. Harmi, kun nyt ois se joku varaston tyhjennyskin siellä ;/

Joo, ja miä menen nyt vaippaa vaihtamaan -->
 
Oikein mellevätä sunnuntaita :)

 mulla on varmaan jo vaihevuojet!! siis ihan sika kuuma koko ajan, tulee ku mitkäki menopaussin aallot konsanaan....ihanaa ku oon tänään saanu olla hetken itekseen kun mies nousi poijjaan kans aamulla ylös (minä kyllä kohta sitte perästä ku enhä mä unta saanu) ja nyt ovat olleet päikkäreillä tuolla jo kaks tuntia emoticon

Kulunut viikko meniki sitte univelkaa kasvatellessa kun poika kääntyilyn myötä tosiaan sitten öisinki kääntyili sängyssään eikä mahalleen saanut nukuttua (ennen tätä aamua) minä siis varmaan kerran tuniin puolesta yöstä etiäpäin olin leipomassa sitä ku pullaa ja tottahan toki se ötökkä vielä nousi to ja pe aamuna 5.45 ylös! (normisti menee 7-8) minä ja mun hyvät unenlahjat olimma HIEMAN koetuksella tuossa....

äitikin soitteli tuossa! ois tulossa huhtikuussa meille kahdeksi tai kolmeksi päiväksi hoitamaan vauvaa!!! (mitä vauvaa, onko mulla vielä sellanen?) emoticon päästään vihdoin miehen kanssa viettämään kahdenkeskistä iltaa kaapuntille =P osataankohan me ees enää yhdessä mennä mihkään?
 
Moikka!

piia: Ihanaa, että tiedossa yhteistä aikaa. Tekee kyllä hyvää!

Mammaliina: Voi Paska- sanon minä. Toivottavasti poika pääsee tutkimuksiin.
Mikä sulla ite on fiilis pojan tilanteesta? Tarkoitan, että aika usein tuo äidinvaisto "tietää", mikä lapsella on.. Tungetteleva kysymys ja ei tietenkään tarvitse vastata: Mitenkä teidän ero exästä sujui ja vaikuttiko poikaan kovinkin?

Purri: Toivottavasti saatte puhutuksi asiat halki pian.

: Mitäs siellä?

Milamariaa: Toivottavasti saat nukutuksi tänä yönä.

Omaa: Meillä oli ihanaa miehen kanssa- syötiin paljon, juotiin tarpeeksi, kylvettiin paljon ja nus eiku nukuttiin emoticon hulvattomasti.
Teki kyllä meille hyvää- oli niin hauskaa kahdestaan pöllöillä menemään.
Vietämme kahden kuukauden sisään samanlaisen yhteisen yön.
Ja tyttö ei ollu moksiskaan mun mutsin hoidossa, eikä ollu pahoillaan,kun palattiin, joten hyvillä mielin jätän tytön uudestaankin mun äidin loistavaan hoivaan.
Mutta nyt kyllä ryydyttää vaikka kävinkin ulkoilemassa 1,5 tuntia, kun pojilla oli fudistreenit.
=> sohvaperunaksi
 
Sunnuntaita! emoticon

Kyllä nämä viikot menee nopeesti kun vastahan oli edellinen sunnuntai! Ihanaa silti kun kesään päin mennään oikein rytinällä, sais jo lumet sulaa samantien. Nää loskakelit ei oo koiranomistajan kannalta kaikista kivoimmat, suihkussa saa ravata koirien kera harvase päivä.

Thilduskalle onnea synttärien johdosta!

Kaikalle onnittelut kun vapaa-aika miehen kanssa sujui hienosti. Kyllä nuo kahdenkeskiset ajat on tärkeitä parisuhteelle. 

Mammaliinalle tsemppiä esikoisen kanssa! Toivottavasti saat nyt viikon aikana vähän hengähdettyä ja levättyä. 

Piia84: kiva kun saatte lapsenhoitoapua ja mahdollisuuden omaan aikaan :) Tekee ihmeitä päästä hetkeksi kotiympyröistä, vaikka vaan tunniksi tai pariksi. Ja ihana on sitten palata virkistyneenä :) 

Magdaleena: joo, fressissä olen käynyt vesizumbassa. Ihan kiva tunti, vaikka olenkin vankasti pumppituntien fani. Vaihtelu virkistää ja vedessä on niin kiva liikkua emoticon

Omaa: rintatulehdus on kovaa vauhtia parantumassa antibiootin ansiosta. Lääke vaan ärsyttää niin vatsaa, että sitä on ikävä napsia, mutta minkäs teet. Pakkohan tuo kuuri on loppuun asti syödä jotta pääsee tästä tulehduksesta. Pojallakin ollut nyt selvästi vatsavaivoja lääkkeen myötä, ikävä kun toinenkin joutuu tästä kärsimään. Tulehduspatti rinnassa ei ole vielä kokonaan poistunut, mutta kai se siitä pikku hiljaa sulaa pois..? 

Meillä siirryttiin viikonlopun aikana lihasoseiden pariin ja kyllä nyt kulkaas maistuu emoticon
Makeista suosikkina edelleen nuo jogurttipohjaiset soseet. Kallis maku pojalla, nuo ovat selvästi pelkkiä hedelmäsoseita kalliimpia.

Nyt tuli kutsu, joten palailen paremmalla ajalla! Viikonalkuja jollen enää tänään ehdi tänne uudestaan.
 

 
Ihan pakko oli tulla vielä hehkuttamaan näin illasta: meille on tämän päivän aikana puhennut toinen nököttimen alku pojalle! :)
 
Tervehdys,

No johan oli taas viikonloppu.... Eilen palo käpy oikein kunnolla miehelle ja pakkasin mun ja Joonan kamat kassiin ja häippäsin Espooseen. Esikoisen ja koiran jätin kotiin kun miehellä oli kaveri ja sen poika täällä viikonloppua viettämässä. Rupes mulle jotain kitisemään kun aina mulla on jotain jumppia tai muita ja kyllä hänki vois haluta käydä urheilemassa mutta kun ei kerkeä mun menojen takia.... voi v**** mulla on tähän mennessä ollu vain joogaa ja sitäkin kerran viikossa, itse se on ollu töissä tai missä milloinki niin että tulee myöhään illalla vasta kotiin. Alunperin mun piti mennä pilatekseen eilen mutta kun mies höpötteli että olis niin kiva kun vietettäis aikaa yhdessä niin en mennyt mutta päivän mittaan yhdessä oleminen oli sitäettä miehet ja pojat piti hauskaa yhdessä ja minä hengasin Joonan niin kuin aina. Jossain vaiheessa olin saanut kiihdytettyä itseni niin suureen ketutukseen että pakkasin kamat autoo. Vielä siinä vaiheessa kun olin lähdössä niin päästi vimosen virheen suustaan ja totes että häviin aina kun hommia pitäis tehdä emoticon
Minä se olen täällä joka nykyään lähes kaikki hommat teen!!!
Mulla aina kun menee hermo ja suutun niin en saa mitään järkevää suustani ulos vaan rupea vaan pillittämään, se on todella ärsyttävää. No mutta kumminki.... laitoin miehelleni sellaset viestit että loppujen lopuks myöns kyllä että se on vain typerä mies joka ei tajua mitään emoticon
Tänään pääsin sit jumppaan ja tuskin tulee valittamaan ihan heti mun muutamasta jumpasta/salillakäynnistä.

Kävin tänään ennen idolsia koiran kanssa kävelyllä saldona oli meikäläisen kyljelleen heittäytyminen ja koti pihaan päästyä päästin koiran vapaaks josta se aina spurttaa parkkikselta täysillä kotiin (n.30m), no tällä kertaa kuulu kamala tömähdys/ryminä jonka jälkeen koira huus ihan kuin kuolemaa tekis. Minä juoksen paniikissa paikalle ja koira makas portin vieressä kyljellään ja ajattelin jo että nyt on katkennut luita tai jotain muuta kamalaa. Onneks mitään ei ollu kumminkaan käyny, ei edes nilkuttanu yhtään mutta huomenna saattaa kyllä olla vanha mies jumissa. Meillä on siis greyhound rotunen koira ja kun ne ampasee itsensä vauhtiin niin sitä vauhtia oikeasti silloin kanssa on ja olis voinu käydä todella huonosti.

PÄ: olin ajatellu käydä sekä ryhmäliikunnassa ja salilla. Tänään kävin testaamassa total tunnin (sykkeen kohotus tunti) 30min ja jumppapallo tunnin 30min. Ens keskiviikkona mulla on personal trainer aika ja mulle tehdään joku ohjelma, katellaan sit mitä siinä on :)

Piia: täällä kanssa kärsitään "kuumista alloista" tai no näit on ollu nyt viikon verran ja voisivat kadota sinne mistä tulivat.

Meillä mies nukku Joonan puolella viime yön ja nukuin paljon huonommin kuin mitä olisin nukkunu jos olisin itse hoitanu yö syötön ja tutituksen, joten nukun oikein mielelläni tän yön Joonan vieressä.

Pakko painua sänkyyn
 
Taitaa olla meillä hampaita nyt tulossa, kun viime yönä ei sitten millää halunnut neiti rauhottua ja muutenkin oli ollut puolet päivästä kuin perseeseen ammuttu karhu. Olikin mukava silmät ristis vähän ajaa autolla, kun vähän väliin sain nousta ylös. Nyt sitten oli sama homma, mutta olin laittanut supot peppuun,jos vähän helpottais.

Kaika: Mulla on semmoinen fiilis että perkele soikoo poikaa välillä ja sitten vaa koittaa jaksaa. Kaikkemme olemme yrittäneet ja en sitten tiedä jos pojan isältä pitää saada lupa tutkimuksiin,niin suostuuko hän. Esikoinen oli 1v1-2kk kun erottiin, niin ei oikein silleen ole reagoinut silloin. Olihan se aika riitaisa vähän ja sitten sarkastinen ihminen ku on kyseessä.

Piia84: Onnea tulevasta yhteisestä ajasta miehen kanssa ja onnee hampaasta emoticon
Custos: hyvä että tulehdus alkaa parantumaan.

Huomenna sitten pitäs selvitä muutetaanko me vai ei.
Nyt vielä jotain iltapalaa ja zzzzzzzzzz......
 

Heipsan pitkästä aikaa!

Jokapäivä luen teidän juttuja, mut mä niin huono kirjoittamaan mitään. Ihanasti kaikkien vauvat kehittyneet niin paljon jo:)

Meillä alettu nukkumaan täydet yöunet heräämättä (vihdoin) ja ne sijoittuu 21.00-07.00 väliin jokapäivä. Hampaista ei vielä tietoakaan, mut sit ei varmana nukuta enää:) Jesse alkanut liikkumaan peruuttamalla ja se turhaittavaa, kun tulee nurkka vastaan, niin ei pääsekään siitä kääntymään. Meil ei vielkään ollu kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa, mut kyl mun äiti jo kyseli, et millon saa Jessen yökylään. Pitäis jotain varmaan keksiä. Jotain muuta kun tätä samaa arkea vaan.

 

*uninen*: Toivottavasti teidän koira kunnossa! Tsemppiä miehes kanssa! Huooh, miehet on miehiä..Huomattu täälläkin..

Mammaliina: Hampaita odotellessa. Toivottavasti kiukkuisuus siitä johtuu, että joku syy:) Tsemppiä asunnon saantiin! Toivottavasti saatte sen.

Piia84: Onnea hampeista:):)

Kaika: Ai että kuulosti kivalta teidän yhteinen aika miehen kanssa, tää tahtoo kans!!

Custos: Meillä myös jugurttipohjaiset herkkua. Lihasoseet viel enemmän, ei niin paljoa välitä noista makeita:) Outoa..

Milamariaa: Toivottavasti saat nukuttua ja onneksi hampaita ei tehdä kuin kerran!

Purri: Plussauutisia odotellaan :) Ihanaa, jos lisää vauvoja!

Me ollaan mietitty, josko ens syksynä alkaisimme kokeilemaan sisarusta Jesselle. Ei voi kauheasti odottaa, kun Jessenkin kanssa meni hirmu kauan ennenkuin tärppäsi, mutta tulee jos on tullakseen. Kyllähän se kiva olisi.
Asuntokin pitäisi laittaa myyntiin ja hetkeksi vuokralle, että löytyy joku kiva, mikä ostettaisi:)
Ihanaa, ostettiin uus auto, nyt mahtuu vaunut hyvin ja muutkin tavarat. Meil nyt kolme autoa, josko sais yhen jonnekin myytyä vaan.

Olettekos ajatelleet mennä lapsimessuille? Me mietittiin, että vois kävästä. Mitenköhän poitsu viihtyy..Jaa a :)

Tulispa jo kesä, meillä vihataan pukemista ja pojalla kuuma ja sit äitillä ja huooh..

Annoinpa muuten pojalle sellaisen maissinaksun käteen toissapäivänä, mut toinen rupesi vaan itkemään hirmusti, ei tainnut olla mieleinen:) Ehkä vähän myöhemmin uusiksi kokeillaan!
Tääkin tahtois jotain liikuntaa ruveta harrastamaan. Saleilla kyl kivoja ohjattuja tunteja, pitäis varmaan aloittaa. Paino tippunut kyllä jo lähtölukemiin, mut sais tätä vähä kiinteämmäks :D

Nyt pesemään pulloja ja siivoamaa, kauhea kaaos täällä kun vkloppu meni makoillessa ja Jessen isoisopappaa moikkaamassa:)

 
Takaisin
Top