Kympit Maaliskuun 2011 menoissa ja meiningeissä =)

Meidän rinsessalle on puhjennut yön aikana hammas!
Isukki huomasi, kun tyttö puras sitä korvasta, kun isä aamukoomaili sen kanssa lattialla...
IIH!

Custos: Hyvä juttu, että on poistumaan päin tissitulehdus.
Meillä kans tykkätään noista juggevalmisteista- ja lämmitettynä..meidän tyttö ei suostu syömään kuin lämmintä ruokaa..paitsi kurkku ja muu sormiruoka menee kylmänäkin emoticon

piia: Onnittelut hampaasta!

uninen: Joskus noille miehille ei mene kuin kovat otteet jakeluun- hyvä että tajusi sitten kuitenkin!

Mammaliina: No? Mitenkä kävi asunnon kanssa?

Mun pitäisi alkaa väsäämään tän koko kevään kestävän kurssi ensimmäisen osion loppuraporttia ja kiinnostaa kuin kilo pas...
Mutta huomenna pääsen duunihommista sopimaan ja voi veljet- kyllä mua onni lykästänyt, kun/jos saan tuon työn- pääsen hyödyntämään mun markkinointitutkintoa ja yhdistämään nykyiset opiskelut tähän toimenkuvaan!! Plus siitä saa rahhoo. Ja kun teemme molemmat etänä miehen kanssa töitä, ei tarvitse laittaa likkaa hoitoonkaan vielä. Mä jo haaveilen, että saisin sen verran palkkaa, jotta mies vois alkaa tekemään 80% työviikkoa syksyllä- näin mä voisin ottaa yhden kunnon koulu-ja työpäivän kerran viikossa..

Mutta nyt sen rapsan kimppuun!

 
Onnittelut kaikille hampaista!

Mammaliina: toivottavasti nyt tärppää asunnon kanssa.

Tko: et oo.

Mukava käydä viikonloppuna keilaamassa. Join jopa yhden siiderin ja tuli siitä muka krapula :DD Meil ei oo yhtään autoo ja hyvin pärjätään :) Välillä vaan ketuttaa kantaa maitoja kaupasta. Neiti oppi eilen kunnolla jokeltaan. On se jutellut jo ties kuinka kauan, mutta nyt käyttää suuta ihan eri tavalla ja ääni on enemmän puhetta ja selkeitä tavuja. Neitikin oli hoidossa kiltisti, et uskaltaa jättää toistekin :)

Niin ja kiitos kaikille onnitteluista : )

Mitääs mamma ja Kirsikka?

Jahas kiukku alko.. kohti aamu-unia. Ja sitten ostaan pimennys verhot!
 
Hepsan Kukkuu vaan taas! emoticon

Täällä taas virtaa piisaa ku oli ihana viikonloppu. Perjantaina mentiin vanhempieni luo ja äiti hoiti muksut joten sain nukkua koko yön ja aamulla vähän pidempään muutenkin. Ja lauanatina sitten vielä jätettiin lapset yö kylään mummulle ja lähdettiin viettämään aikaa kahdestaan ja johan oli mukavaa, sunnuntai aamupäivä menikin sitten sängyssä loikoillessa emoticon

Ja alotin eilen uuden ihan sairaan mahtavan harrastuksen...tankotanssin  emoticon  ja nyt oon niin kipiä jotta huomaa, että jotain on tullu tehtyä. Mutta kivaa oli ja ens sunnuntaita innolla odotan jo taas.

"Kuumia aaltoja" täälläkin välillä on....tiiä sit mistä johtuu?!?
Ja joku kysy et onko halut latistuneet niin mulla on välillä niin että en saata sietää meistä lähellenikään ku inhottaa, voi mennä helposti viikko kaks että viittii toiseen ees koskea. Mutta sitten välillä on niin, että aivan ittiäkin hävettää omat halut ku vois peittoja heilutella koko ajan emoticon

Mä oon taas niin kypsä ku tuttumme ryyppyjuhlat taas karkas vähä käsistä ja lapset oli kotona. emoticon   ...selvittelin jo jotta mihin asiasta ilmoittaa jotta joku puuttuisi tohon mutta toisaalta en uskalla jos käykin niin että saavat selville että olisin heistä johonkin ilmoittanut ja heille menisi lastensuojelusta joku käymään. emoticon

Mutta taas niin ihana päivä.....kesää kovasti odotan jo.

Mä nyt meen taas suunnittelemaan polttareita ystävälle kun olen hänen kaasonsa jotta saadaan kiva päivä aikaiseksi....

heissuli vei taas kaikille  emoticon


 
Moi!

Pikaseen tulin kirjotteleen kun luin nuista hampaista. Uskomatonta et näin monella syyskuun vauvalla on yhtäaikaa puhjennut hampaita. Niin myös täällä! Perjantai aamuna huomasin puuroa syöttäessäni että alaikeneen kilahtelee lusikka. Siellähän se pikku törrötin on! Ihanaa! Onnea kaikille muillekkin eka hampaista! :)

Liikunta: Löysin täältä vihdoin paikan jossa 10 kerran kortti siedettävän hintainen. Tarjolla on zumbaa ja muuta mukavaa. Sinne menen tällä viikolla tutustumaan ja sen myötä saan kuntokuurin potkaistua liikkeelle. Jes!

Nyt ruokaa laittamaan kun poitsu vielä nukkuu (toivottavasti vielä sen 15 min). Palaan myöhemmin kommentoimaan lisää jos ehdin! Tsau!!
 
huomenet!

Huh! onneksi kohta siirretään kelloja  !!! Pikkuinen herää kokoajan aikaisemmin ja tänään meidän unikeko esikkokin heräsi puolituntia kelloa aikaisemmin... Toisaalta ihanaa kun itsellään on virtaa kokoaika enempi

Hymiöt oikeesti! emoticon  emoticon
Toki kylläkin vauvanteko foorumi on noille kuville ehkä se oivin paikka!
Mutta sitten taasen: vähänkö nostalgia fiilis tuli näistä emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon . Oivoi, those were the days...

Josta aasin silta... juuri kun taas asennoiduin siihen että nyt laitetaan kroppa ja elämä kuntoon, eikä saadakkaan vauvaa, niin tuli ystävä ilmoittamaan että heille on tulossa toinen. Samoin eräs toinen ystävä on saamassa vauvaa (vaikkakin juuri edellinen meni kesken, mutta ilmoittivat että uusi tulee vaikka väkisin) Niin arvatkaapas kenenkä tekee nyt mieli vauvaa niin että sattuu?!?!  Grrrrrrrrrrrr!!!
No onneksi tänään alkaa uusi harrastus minullakin. Liityin Rollerderby tyttöjen linjoihin ja tänään ensimmäinen teoriatunti asian tiimoilta, sunnuntaina sitten päästään ihan rullien päälle. Mustelmia odotellessa, kotona jo pyllähdin niin lahjakkaasti että jouduin oikeasti miettimään uusiksi haluanko alkaa harrastamaan tätä naisten väkivalta lajia...

Kirsikka Lastensuojelusta ne eivät missään tapauksessa kieli siitä jos joku on jotakin sanonut. Eli jos on huoli niin sinne voi ilmoittaa ja voi luottaa ettei se kiri muiden korviin. Toki asiaa kannattaa harkita kunnolla ennenkuin ilmoittaa, siitä kuitenkin jää merkintä papereihin (he kyllä osaavat myös suodattaa ns. turhat sanomiset) Mutta joskus ihan vain "viranomaisen" käynti ovella voi aukaista silmät ja järki luistamaan lastenhoito asioissakin.

Thilduska emoticon  Kiva kun tulet!

Mammaaaaaaa?????

Kaika ihana viikonloppu teillä!!! 
Sie oot inspiroiva nainen! Minäkin laitoin hakemuksen menemään
jos vaikka saataisiin mekin lemmenyö ja hotelliaamiainen johonkin saumaan sopimaan... ;D

Seksihalut (taasen oiva aasisilta kaikan nuss... eiku nukkumisista...emoticon ) En olisi uskonut, mutta tulivat salamana takaisin kun menkat alkoivat, harrastelu on ollut tähän asti varsin satunnaista ja enempi sillain kokeilu luontoista, mutta nytten. Wroooooom sano hormoonit!!!

Eilen luin lehdestä että suhteesta tulee helposti sellainen sohvasuhde jossa yhteistä aikaa vietetään eniten sohvalla, sen luettuani päräytin heti bodycombattia tuuttiin ja veivattiin hyppypotkuja isännän kanssa yötämyöten. Normaalisti minä olen ittekseni päivisin tai iltaisin jumpannu noita DVD:tä, mutta nyt patistin tuon sohvarakkauteni myös mukaan. Oli nastaa! Tuli vatsalihakset tublana kun nauroin kippurassa tuolle jäykkikselle venyttelyosuudessa.

Ainiin... PS. me laskettiin talous paperille ja näyttäisi nyt siltä että se ehkä kantaisi yhden lisävuoden kotosalla!!! emoticon
 

Aurinkoista huomenta!

Aivan ihana ilma ja ne luvanneetkin kevään tähän asti lämpimintä päivää, jippii:) Pääsee kivalle vaulenkille poitsun kera!

Kirsikka: Kiva, kun sait nukkua, on nuo mummit ihania:) Tää tahtos kans tankotanssia, on kuulemma tosi kivaa. Ja totta, lastensuojelu pysyy hiljaa ilmoittajasta.

Thilduska: Mä tahtoisin kans pärjätä ilman autoa, mut se hankalaa, koska miehen vanhemmat asuvat virossa ja siel käynti vaatii auton, koska tallinnasta vielä n.200km. En mä muuten autoa käytäkään oikeastaan, vaunujen kanssa käppäilen mielummin:)

Seksihalut: Juu ei oo tulleet vielä kunnolla..Vaikka menkatkin alkaneet..Mut pikkuhiljaa. Mies varmaan hyppii jo pitkin seiniä ;)

PojanÄiti: Hehah, hauskoja hymiöitä.. Todellakin sopis vähän toiselle foorumille :D Ja ihanaa, jos pystyt olemaan vuodenverran kotona vielä:)!

Meil toi jätkä kunnon kakkatykki, nyt viikonverran ainakin 4x päiväs kakka vaipassa...:)
Kovasti toinen tahtois eteenpäin, mut ei osaa..Pyörii napansa ympäri ja peruuttaa, mut eteenpäin ei mennä viel. Poitsun serkku virossa kans vajaa 7kk ja hän seisoo tukea vasten ja konttailee pitkin asuntoa ja kaikkea mahdollista vasten nousee seisomaan:)

Mammaliina: Kuinkas kävi asunnon kanssa??

Nyt laittamaan tavarat valmiiksi, niin pääsee ulos!

Aurinkoista päivää kaikille! emoticon

 

 
Voi mikä ihana aurinko!

Kävin vaunuilemassa puolitoista tuntia. Nyt on jalat ihan hyytelöö! emoticon Nastakumpparit ois näille keleille hyvät kengät: pysyis varpaat kuivana, eikä tarttis liukastella!

Eilinenkin oli erittäin onnistunut päivä. Miekkonen kotiutui reissusta jo het aamusta ja saatiin sitten viettää koko päivä kolmistaan. Päätettiin sitten, että lähdetään hankkimaan asuntoa. Bongasin tuossa viikonloppuna tästä läheltä paritalon puolikkaan melko edulliseen hintaan. Nyt vaan tarvii sitten aloittaa noiden raha-asioiden selvittely ja muut mietinnät. Mutta jos kaikki menee hyvin, päästään ensi vuoden toukokuussa muuttamaan ihkauuteen kotiin, josta ei tartte ainakaan tilanpuutteen vuoksi muuttaa ikinä pois! emoticon

Pojun ihokaan ei ole ollut näin hyvässä kunnossa varmaan kuukauteen. Vaippa-alue ei punota ollenkaan ja posket on melko hyvässä kunnossa. En tosin vielä tiedä johtuuko ruokavaliosta vai mistä tuo parannus, mutta ihanaa, että on vähän rauhoittunut kuitenkin. emoticon

Täällä(kin) taitaa puskea menkkoja päälle. Semmosta pienenpientä tuhrua tullu eilisestä ja maha on ihan ilmapallo. Tähän asti on noilla Cerazetteilla pysyny menkat poissa.

Tulee taas kilometrin verran omaa napaa. Anteeksi. Mutta pakko vaan jatkaa vielä. Sain just puhelun keskuslastenneuvolan lääkäriltä. Nyt on sitten hyvät hoito-ohjeet tuon pojun ihoa varten ja maitoaltistus on sitten edessä joskus huhtikuun puolenvälin tuolla puolen. Ihmettelen vaan suuresti, ettei jo neuvolassa voitu kertoa noita samoja ohjeita...mutta parempi kai myöhään, kuin ei milloinkaan. Niin ja saadaan vielä pari (?) reseptiä rasvoja varten. emoticon

Jos sitä sitten kommenttia... emoticon

PÄ: Oi ihanalta kuulostaa tuo lisävuosi! Pojatkin varmasti tykkäävät! emoticon Hienoa, että ukkosi innostui kokeilemaan tuota bodycombatia! Yhdessä puuhastelu/liikkuminen on ihan erikivaa! Valaise tiedotonta: mitä on rollerderby? emoticon

Kirsikka86: Onnittelut lapsettomasta yöstä ja aamuloikoilusta! emoticon Toi tankotanssi taitaa olla kyllä ihan tajuttoman tehokasta keskivartalotreeniä! Ja jos vaan yhtään tuntuu siltä, niin tee ihmeessä ilmoitus.

Thilduska: Minä nautiskelin tuossa joku ilta sitten ihan pienen tipan viiniä ja tulin niin humalaan, ettei oo totta. Taitaa tuo sietokyky olla tällä hetkellä harjoituksen puutteen takia melko huono! emoticon Me käydään kans aina vaunuillen ruokakaupassa, vaikka auto löytyykin.

Vesseli: Toivotaan, että siellä tärppää mahdollisimman nopeasti sitten syksyllä! Ja onnittelut noista yöunista. Täällä voi vaan haaveilla tuommosesta... Niin ja onnittelut vielä autosta! emoticon

Mammaliina:  Mites asunnon kanssa kävi? Tsemppiä ja jaksamista sulle roppakaupalla, sekä esikoisen että prinsessan kanssa!

Uninen: Tekipäs miehes melko keljusti, mutta onneksi myösi virheensä! Ja toivottavasti sinulla ja haukulla on kaikki hyvin kaatumisten jälkeen!

Custos: Oothan "lämmittäny" sitä tulehtunutta rintaa? Se patti/tukos kannattaa ehdottomasti saada pois, ettei tulehdus uusi. Thilduska antoi hyvän neuvon silloin kun itselläni oli se läheltäpititilanne: eli kuumassa suihkussa hierot sitä pattia. Myös esim. lämmintä kauratyynyä kannattaa kokeilla, jos sellainen löytyy. Itsellä patti lähti, kun kyhjötin viltin sisällä jonkin aikaa ja sitten seuraavalla imetyskerralla poju sai imettyä tukoksen pois!

Kaika: Hienoa, että parisuhdeviikonloppu oli onnistunut! emoticon

Oisko siinä riittävästi tällä kertaa?! emoticon

Kaikille oikein mukavia viikon jatkoja! emoticon

 
Aurinkoista päivää mammat emoticon

Huihui, mitä menoa täällä nykyään.. Poika ryömii jo aivan täysillä ja on menossa kokoajan mitä mielenkiintosimpiin (l. vaarallisimpiin) paikkoihin, kuten keinutuolin jalkojen ääreen, tuolien/pöydän alle jne. emoticon  Ja minä tietty perässä kieltämässä ja siirtämässä turvallisimmille vesille :D Nyt onneksi on hetken paikallansa, kun leikkii pilttipurkin kannella.. emoticon

Joskos sitä jotain kommenttiakin tähän väliin..

Mymmeli: Hieno homma, että pojan iho on jo paremmassa kunnossa!!emoticon Ja että hyvät hoito-ohjeet viimein saatu. Onnea asunnon hankintaan, toivottavasti tärppää! :)

PojanÄiti: Mymmelin kaa samoilla linjoilla; rollerderby??!! Never heard emoticon Joo ja voi jee noita joitakin hymiöitä, aika irstaita emoticon 

Thilduska: Jep, lohibolognese kuulosti minustakin hyvältä, mutta eipä se kyllä kovin kummoista olluemoticon minun makuuni ainakaan. 

Tiko: Oli täälläkin (lähes kokonaan) halut kadoksissa aina viime viikonloppuun asti, kunnes sitten... emoticon Toi oli oikeestaan eka kunnollinen kerta synnytyksen jälkeen... Ton viikonlopun jälkeen voin sanoa, että halut ovat tulleet takasin, vihdoinkin..emoticonKyllä ne sieltä sullakin tulevat, elä huoli.

Piia: Onnea nököttimestä! emoticon


Jahast, nyt on tän mamman nettihetki ohitse, murmeli kyllästyi pilttipurkin kanteen emoticon
Jäi kommentoinnit puolitiehen.. ensikertaan! Tsaukkis!! emoticon


 
Tere!

Kuumat aallot: Tuli alkuraskaudessa noita! Muuta en keksi, siis sille jolla nyt noita ollut ;D

Kirsikka: Jep, ilmoitus vaan!

Mymmeli: Hyvä iho, jeejee :)

Uninen: Voi, onneksi koira oli kunnossa :D

PojanÄiti: Todella ihanaa, jos saat olla yhden vuoden enempi kotona <3 :)) Ja niinpä noi hymiöt! Ihan ku siintä ois ikuisuus aikaa, ku noita vielä käytettiin!

Mulla pää ihan jumissa, ku vasta tultiin muutaman tunnin kävelyltä - JA KYLLÄ TULI HIKI! Miä kyllä oon ollukkii turvoksissa aika kauan.
Pitäis nyt ottaa tavotteeksi joka päivä, tai vähintään joka toinen päivä 1 h rivakka lenkki, niin eiköhän ne 3-4 viimistä kiloa lähde pois ja olokin pysyy parempana, ku vaan sisällä kuntoillessa.

Vauvojavauvoja: Eilen aloin itkemään, kun taas yksi pariskunta odottaa onnellisena ekaansa.
En itkenyt siksi etten saa nyt vauvaa, vaan siksi, koska tulen aina kokemaan, että sain kokea oman raskauden ihanuuden ja kaiken vain puoliksi.
Olin aamullakin maissa ja olin pitkää tekstiä kirjoittamassa tänne, mutta sitten poistin sen ku oli vaan sitä samaa shittiä mitä oon aiemmin tänne vuodattanut.
Mutta siis, nuo onnelliset parit saavat minun haavat repeämään.
Olen tietenkin onnellinen heidän puolestaan, mutta sitten tulee se ajatus, että "hei, munkin olisi pitänyt saada kokea tuo kaikki jonkun kanssa.." <-- ja tuon ajatuksen jälkeen siintä lähtevää ajatuksenjuoksua on enää mahdotonta pysäyttää..
Ehkä joku päivä en enää koe tätä asiaa näin..


 
Mialle pikaseen : ensi kerralla et sitten pyyhi niitä kirjoittamiasi tekstejä poikkeen, vaan annat tulla vaan. kyllä me sua "kuunnellaan" :) ollaan ihan täysillä messissä mukana emoticon

Joskus se on vaan niin paljon helpompaa vuodattaa vähän "ei niin läheisille" ihmisille ja kirjoittamalla se monesti onnistuu ainaskin mulla parhaiten...
 
Liekö noi hampaitten puhkeaminen, tai toisella tullu läpi toisella melkein, ollut tänään syynä poikkeukselliseen kitinään. Sara sai ihan itkukohtauksen, että kyyneleet valu. Mulle tulee ehkä väärä tunne, mut se on niin söpöä kun vauvaa kyynelehtii ja sitä saa lohduttaa. Eihän se niitten kipu kivaa ole, mikäli siitä syystä itkee mut söpöjä ne siltinkin on :)

Mä niin en osaa päättää, että otanko matkalle mukaan Suomesta kaikki kahden viikon ruuat lapsille, vai luottaisinko, että sieltä voi ostaa. Toisaalta tekis mieli ostaa ne täältä, että on sitte tuttua ruokaa, mut kun niitä saa ostaa niin helevetisti. Ja tokihan sieltä siis voi ostaa, mutta millasta se sitten on...

Vaikka aiemmin sanoinkin, etten ole sellanen ihminen ketä tykkää osallistua tapaamisiin ja jutella tuntemattomien kanssa (tää neuvolan vauvakerho=1 tapaaminen), niin odotan kyllä huomista, kun kaveri ajatteli, että ruvettais muutaman mamman ja lasten kanssa treffaamaan heillä kerran viikossa. Saa vaihtelua arkeen, lapset alkaa leikkimään keskenään kunhan kasvavat ja mammat on enemmän tai vähemmän tuttuja. Tänäänki oli niin fiilis, et en jaksa olla kotona. Mut onneks onneks toi mummi asuu niin lähellä, en olis jaksanu tuolla loskassa työntää paljon pitemmälle noita vaunuja. Missähän ne aura-autot TAAS mahtaa olla, kun ei voida ennen jäätymistä noita pois aurata.....kele, tana!!!
 
Heipsan!

Mila todellakin! ensi kerralla vuodatat niin että itsekkin kyllästyt!! Tämä virtuaaliperhe kyllä tukee ja kuuntee samaa shittiä vaikka maailman loppuun asti! Sen takiahan me täällä ollaan että voi jakaa ilot niinkuin surutkin, uudestaan ja uudestaa ja uudestaan.... Megahalaus sinulle!!!

Maru heeei, pilttipurkin korkki rulaa!!! Sitä jaksetaan täälläkin ihmetellä vaik kuin... meidän pojasta on selkeästi tulossa johtaja tyyppi kun näyttää niin viihtyvän johtotehtävissä tuolla johtojen seassa... -heh

mymmelillä oli jotenkin hirmu kivan positiivinen viesti!!

Nyt on harrastus korkattu, ihanaa!!emoticon Vaikkei me nyt vielä muutakun vertailtu vehkeitä...
Mut mä sain kaksi "siskoa" joita voi kiusta dorkilla aloittelija kysymyksilläni.

Rollerderby on vasta äskettäin suomeen rantautunu rullaluistelu/kamppailu/taistelu laji???!!! . Eniten sitä kait jenkkilässä harrastetaan.
Siinä tytöt "rullaa" pitkin soikeaa rataa, isossa kasassa päällään sellaiset vanhanajan rullaluistimet (rullat sillain vierekkäin 2edes j 2takan) polvi-kyynär-ranne-hammas suojat... eikä siten paljon muutaemoticon polvisukat ja mikroshortsit ovat viralliset peliasut (mun mies tätä harrastusta mulle alunperin ehdottikin). Tarkoituksena on ohittaa vastajoukkueen pelaajia/ olla päästämättä vastajoukkue pelaajia ohittamaan. Tarkemmin säänöistä yms en vielä itsekään ymmärrä, mutta hauskalta näyttää ja kunnonpäälle käy.

tässä pätkä:
http://www.youtube.com/watch?v=FjILbdZ_d3Y

Esikoisella nousi sitten kuume, ja mullakin ekojen "treenien" kunniaksi orastaa lenssu...
jouduin perumaan lainatyttärenkin huomiselle... huoh, mutta huomenna pitäisi siis jaksaa oman olon lisäksi vauva-arki ja kuumeinen lapsi, aamusta yöhön, ihan itse. Isäntä lähtee jäkis-matsiin. Tätä matsiinmenoa on nyt niin kauan haaveiltu ja suunniteltu ja liputkin hankittu ja seuraakin tulossa, etten henno pyytää jättämään väliin (toki jos ei vaan kykene, mutta hampaat irvessä aijon vetää vaikka väkipakolla).
Keittelen litran verran hunaja teetä ja sitten painelen sipulisukkien ja valkosipulikattiloiden viereen nukkumaan jotta jaksaa...

öitä kaikille!!!
 
Moikka!

Mila: Voimia sinne ja niin kuin tuossa pari jo sanoikin: tänne vaan kaikki tilitykset, kyllä me jaksetaan!!

Kirsikka: Ilmoitusta todellakin sisään- kamalaa, että tuommoista tapahtuu!

: Mä katsoin tässä männä vuosina 10uutisten jälkeen jutun tuosta sun harrastuksesta- hitto, sehän ku tehty sulle!
Ja onnittelut lisävuodesta! Elikkä kauan nyt sitten olet kotosalla?

Tiko: Osta reissusta, ehdotan minä.
Täällä on kans kiroiltu tän vuoden aurameininkejä moneen otteeseen.

Maru: Meillä on ihan ykkönen leluhommissa kaapissa olevat muovikipot ja kapot.

Omaa: Mä sain sen työn nyt ihan 100varmasti!!
Ja saan tehdä etänä työni ja sain vastuuta heti kärkeen kunnolla- ihanaa tarttua haasteeseen, kun luotetaan!! Mä niiiiiin  näytän kynteni! (paitsi tänään, kun on huono happi eilisen kahden viinilasin jälkeen :-O)
Meillä kans tyttöä kiusaa tuo hampaan tuleminen- tykkää ihan hirmusti, kun kastelen hammasharjan (ihanan pieni!) kylmään veteen ja harjailen menemään.
Tänään onkin miljoona asiaa hoidettavana, kun perheterapeutti tulossa, lastenvalvojan kanssa puhuminen, gyne+papa, ruokahommat ja sokerina pohjalla mä näen likkakavereita ruoan merkeissä! Huomenna sitten olen ihan raato koko päivän..
Mutta juu- jos tätä pärstää siistisi pikkuisen..

MOIKKA

 
Mila: Anna tulla kaiken mitä mielessäsi liikkuu - ei tarvitse sensuroida. On tärkeää, että saa purkaa tuntonsa ulos siinä muodossa kuin niitä tuntee. Patoaminen tekee niistä sietämättömiä.

Varmasti tuossa elämäntilanteessa tunteet vellovat suuntaan ja toiseen. Toivon, että jaksat luottaa huomiseen, sillä elämästä kun ei koskaan tiedä miten se meitä täällä heittelee. Allekirjoittanutkin aikoinaan vannoi syvästi ettei ikinään ryhdy äidiksi... ja ennen onnettomuutta vakaasti uskoin näin. Tosin ei edellisessä parisuhteessa olisi ollutkaan mitään mahdollisuutta. Sen verran pohjalla sitä piti käydä, jotta oppi arvostamaan elämää tällaisenaan. Nyt saan nauttia ihan tavallisesta arjesta laskuineen ja linnunlauluineen - asioita mitkä eivät olleet itsestäänselvyyksiä ennen. Toivon ja uskon, että elämällä on sinulle paljon annettavaa ajan kanssa.

Äh, en tiedä saako tuosta mitään selvää -  komppaan näitä positiivisia kade-kommentteja. Sinä osaat ja pystyt - ja olet kyllä ehdottomasti aikamoinen "sissi" äidiksi. =0)

Custos: Marjaisat puurot tekivät meillä taikuutta. Tosin sen verran täpäkästi tulee kuitua, että neitiä alkaa hieman ummettamaan. Meillä mennään myös vielä 80% tissillä, joten nämä ovat harvinaista "isin herkkua" kun äiti on tallilla tms.

Custos ja Pojanäiti : Ihanasti järjestyneet nämä teidän mahdollisuudet olla kotona! Hienoa! Täällä vielä pohdiskellaan miten edetään, mutta todennäköisesti juhannuksen jälkeen töihin käy tieni ellei neurolla ole siihen liian painavaa sanaa sanottava mikä saattaa saada työnantajan (ymmärrettävästi) takajaloilleen...

Thilduskalle myöhästyneet mutta sitäkin riemukkaammat synttäri-onnittelut!

Pojanäidillä on kyllä mahtava anoppi! >0D

Kaika: Upeeta ja mahtavaa. Onnittelut työpaikasta!!!!

Viimeyö olikin ensimmäinen yö, jolloin äiree nukutti lapsen tassuttamalla sekä alku- että loppuyöstä omaan sänkyyn. <3 Yhdelle syötölle oli otettava aamuyöstä - ja no, samalla sai äitikin nukkua, sillä tämä äiree ei ummistanut silmiään ollenkaan kun ei ollut kainalokanasta. En kertakaikkiaan vain saanut unen päästä kiinni vaikka kuinka kuuntelin isännän ja nappulan tuhinoita, koirien liikehdintää jne... Ensimmäiset aamupäikkäritkin sain tassutettua - josko tämä tästä. Ehkäpä se uni emännällekin aikanaan. ;0)

Muutoin täällä sähelletään entiseen malliin. Neiti saa välillä leikkiä äidin "omppu"-koneella ja niinpä neiti näppärästi onnistui kaivamaan developer toolit käyttöön. >0D Selkeästi isänsä jälkiä kulkemassa. Isänsä antoi hänelle oman näppiksen mutta neiti katsoo tarkkaan näyttöä ja koska ei tapahdu mitään - niin eihän se kiinnosta. 

Mutta nyt tämä emäntä lähtee kirjanpito-hommiin. Aurinkoista päivää kaikille tasapuolisesti. Loistetaan kilpaa auringon kanssa!
 
Heissan!

Pikasesti omaa napaa: Ei, en oo testiä vielä tehny.. viikonloppuna aattelin.. Edithille hain tänää tarhapaikkaa ja perjantaina käyn duunissa näyttämässä naamaani ja keskustelemassa kesälomasta ja hoitovapaasta... mut jos saan Edithille tarhapaikan, ni neiti alottais tarhassa 15.8 ja mä menisin töihin sillon... Jännittää vaa, et jos oonki raskaana, että miten duuni siihe suhtautuu.

 

Moi!
Ja slurps, vetäsinpä melkein viikon tauon jälkeen suklaata. Oli hyvvää :)) Nyt sitten taas skarppina, ettei jää "herkutteluputki" päälle!
Kävin hammaslääkärissä, eikä mulla ollutkaan uusia reikiä! Nolotti, kun olin saanu akuutti-ajan sinne :D Mut sitten se lääkäri huomaskin, että yks paikka on vähän huono ja se sitten korjattiin, nii ei tullu ihan hukkareissu.. Vuoden päästä ehkä joutuu poistamaan viisaudenhampaan, nnnöyh. Multa on joskus neljä rautahammasta poistettu, just siksi että viisaudenhampaat kasvais tai mahtuis kasvamaan ja nyt ne ei sit kuitenkaan mahdu tulemaan... :D KIVA! Ja hitto kun sitä reikää, joka jää isojen juurien jälkeen suuhun kolottelee kivasti... En muistaakseni pystyny syömään kuumaa, enkä kylmää 2 päivään ja viisaudenhammashan on vissiin vielä isompikin kuin rautahammas??? HUHHUH.

Niin, kirjoittaminen on minullekin helpompaa kuin puhuminen.. Ja kirjoittaessa ymmärränkin paremmin kaikki ajatukseni. Kirjoitan vieläkin päiväkirjaa, illalla vaan en saa välillä selkeästi kirjoitettua, joten tulee sitten päivällä vuodatettua tänne selkeät ajatukset, ku kone niin lähellä :D

PojanÄiti: Tuo on kyllä kiinnostava harrastus :) Älä ny kipeeks tuu, C-vitamiinipommitus käyntiin heti! ;)

Tiko: Kyllä se mieltä piristää, kun menee pois omien seinien sisältä, vaikkei hirveesti oiskaan ryhmäilytyylinen ihminen :)
Miäkään en oo mihinkään tunkenu vielä itteäni, päätin että alotan jonkun sitten kun meillä nukutaan kokonaisia öitä, ettei oo zombina tuolla.

Mayal_L: Oh, teillähän nukutaan myös hitsin hyvin! Ja joo, kiitos kannustuksesta :)

Kaika: Ihan miljoonasti onnea työn saamisen suhteen :) !
Meilläkin tuo Valtteri tykkää hammasharjasta, ostin ite ensiharjaksi sellasen missä ois vähän niinkun purulelu toisessa päässä ja reikä siinä kahvassa keskellä :) Just hyvä, eikä mene kurkkuun niinku neuvolasta saatu harja!

Tekis miel loijata tossa sohvalla vaan, pienen jumpan oon vetäny ja käyny n. 20 min kävelyllä. Enempää ei jaksa tänään, huomenna sitten taas keskustaan ja siinä on kuntoilua, kun hyvää tahtia kävelee..

Hitto, miä odotan että pääsisin jo käymään terassilla! Ja sit pakko on kesällä päästä edes kerran juoksemaan kesäyöhön, jonnekin irtiottoa hakemaan.. <3

 
Saatiin asunto  [img]http://www.cosgan.de/images/smilie/musik/h025.gif[/img] 
Sinne vantaan askistoon ens kuus muutetaan, niin sieltä ei ihan helposti treffeille ikävä kyl lähetä.
Huomen aamulla sitten enemmän tekstii
 
Onnittelut Mammaliina!!

Mila: Mulla olis edessä kans hammalekuri- itseasiassa piti mennä jo syksyllä..
Mulla oli silloin raskausaikana alkava reikä, joten odotan paikkaamista..YÖK.

Maya: Onnittelut tassuttamisen onnistumisesta.

Omaa nopeesti: No eipä mitän uutta- työn touhut aloitettu ja seuraavaksi punnitsen, kuinka paljon voin tehdä töitä syksyyn saakka- sitten syksystä varmasti pikkaisen enempi, jos mies alkaisi 80% työaikaa tekemään.

Mutta sellainen "ihana" meininki ollut meidän rinsessalla tällä viikolla, että herää klo 5-5.15 aamulla :-///
Toisaalta eipä siinä- mies herää aamuvellit antamaan tuolloin (kun on nukkunut koko yön ja lisäksi menee aikaisemmin nukkumaan) ja mä jatkan unia parisen tuntia, jonka jälkeen hetken telmin tytön kanssa ennen kuin annan aamumaidon. Ja siinä 8.30 mennessä tyttö menee aamu-unille.

Mutta nyt--> tenttikirja hetkeksi esiin ja sitten taas hypätään kotiäidin rooliin  :-D

Hyvää päivän jatkoa kaikille!!

 
PÄ: Mä olen kuolannut tuota sun harrastusta ja itekkin kiinnostunut siitä, mutta tuskin nyt tulee kokeiltuu, kun en muista koska olen viimeksi rullaluistellut.

Kaikalle onnittelut työpaikasta.
Mymmelille onnea asunnon hakuun+saamiseen.

Meillä alkaa muutto 11.4 ja voitte uskoo että se on stressaavaa, ku on tätä tavaraa+muksut jaloissa. Esikoinen on tarhassa ja neiti sitten on siinä jossain/hoidossa jollakin.
Sitten eilen juu tuskailin että mites mun äippärahat+lapsilisät+elarit riittää noihin asuntokuluihin  [img]http://www.cosgan.de/images/smilie/traurig/k020.gif[/img] 
Sitten totesin että siinä sitten ainakin säästää jos esikoinen on kotona sen 4,5kk.
Pelkkä ajatuskin kauhistuttaa, mutta kai siitä selviää. Kallishan tuo kämppä on, mutta onhan se tavallaa "oma" ja lapsilla on tilaa+omat huoneet  [img]http://www.cosgan.de/images/kao/froehlich/d010.gif[/img] 
Kulkeminen sitten on omalla autolla töihin ja tarhaan. Mies kulkee sitten bussilla.
Aadan vatsa ei vieläkää toimi kunnolla. Lääkäri nyt konsultoi jotain erikoislekuria että pitääkö jotain tehdä vai odottaa+ rukoilla  [img]http://www.cosgan.de/images/kao/froehlich/a010.gif[/img] 
Tällä viikolla esikoinen on muuten ollut isällää ja NYT SITTEN SAATTE HAUKKUA MUT HUONOKSI ÄIDIKSI,mutta on ollut rauhallinen fiilis  [img]http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/a040.gif[/img] 

 
Kaika kirjoitti:


Mutta nyt--> tenttikirja hetkeksi esiin ja sitten taas hypätään kotiäidin rooliin  :-D

Hyvää päivän jatkoa kaikille!!


Et treffeille tänään kerkee johtoon klo 13?
 
Takaisin
Top