Kympit Maaliskuun 2011 menoissa ja meiningeissä =)

Mo!

Huokaus ja haukotus!
Tänään on sellainen päivä että jätän nyt kaiken sosiaalisen elämän väliin ja makaan soffal. Eilinen kokopäivä lastenhoitoa ja tämä ollakkovaikoei lenssu imi mut näköjään ihan tyhjiin. Esikoisen kuume oli onneksi vain sen yhdenillan ja hän oli tarmoa täynnä jo koko eilisen. laitoin tänään tarhaan.
PK  Tsorit! Pitäkee hauskaa!!! Ja haleja kovasti!
Huominen sitten taas ilmeisesti ollaan koko päivä näitten muksujen kanssa, koska isäntä lähteepi taas matsiin, tällä kertaa poriin, eli konttailee fanimatkalta luultavasti aamuöystä haisemaan omaan nurkkaansa... Mut en nyt valita A) on isäntä oman aikansa ansainnut B) harvoin näistä fiinaalipaikoista taistellaan C) mulla alkaa olemaan jo aika monta iltavapaa vuoroa takataskussa eikä isännällä ole sitten mitään valittelemisia kun mä startaan omat kuvioni.

Mut näin: muksu nukkuu ----> siispä menen minäkin.

PS. mammaliina Aattele, mie en ole ikinä luistellut rullaluistimilla :D
 
Moroo!

Mila: Tsemppihalirutistus! Kuten muutkin on sanonu: pura vaan kaikki tänne! Sinä pärjään kuitenkin pojusi kanssa kerrassaan loistavasti! emoticon Minulta on poistettu kaikki viisurit, kun tuli sen verran sivuun, että poski jäi purtaessa aina väliin... Minä kun soittelin hampilääkäriaikaa tuossa tammikuussa, niin sieltä ilmotettiin, että palaa asiaan loka-marraskuussa... emoticon

Tiko: Minä oon kans vähän semmonen, ettei hirveesti huvita osallistua mihinkään, etenkin jos ihmiset on ihan vieraita. Mutta toi on kyllä mukava, jos ees pikkasen tuntee/tietää toisia jo etukäteen! emoticon Ja samaa mieltä tuosta teiden auraamisesta....kiva yrittää lykkiä vaunuja eteenpäin sohjossa...

PÄ: Melko hurjan näköistä touhua tuo Rollerderby! Mutta vois kyllä olla melko hauskaa! emoticon Hyvä, ettei jääny tauti pidemmäksi aikaa kyläilemään!

Kaika: Huikeeta! Onnittelut työpaikasta! emoticon Toivottavasti saatte nuo työ-/lapsenhoitokuviot järjestymään sitten syksyllä!

Maya_L: Hienoa, että tassuttelu onnistuu! Minä oon miettiny, että pitäis hommata tuolle pojalle joku leikki kännykkä/kaukosäädin, kun noita oikeita ois niin kiva räpeltää ja syödä! emoticon

Purri: Vieläkin pidät meitä (ja ilmeisesti itseäsi) siis jännityksessä! emoticon emoticon Ja eipä niillä kai siellä työpaikallasi ole sinällään mitään oikeutta sanoa yhtään mitään...

Mammaliina: Onnea asunnosta! Tuo muuttaminen on tosiaan melkonen urakka. Toivottavasti saatte paljon auttajia! emoticon Toivottavasti saatte prinsessan masun kuntoon ja EI et ole huono äiti, kun nautit rauhallisuudesta. Sinä olet sen ansainnut! emoticon

Omaa: Mun pitäisi lähteä metsästämään tuolle pojulle aurinkolaseja. Huoh. Toivottavasti löytyisi hyvät ja helposti. emoticon Pistettiin sitten asunto varaukseen. Ensi viikolla lähdetään sitten kyselemään pankeista, jotta annetaanko meille lainaa! emoticon Ollaan onnistuttu säästämään ASP-tilille jo ihan hyvä summa, mutta sillä saatava laina ei kyllä todellakaan riitä kattamaan asunnon koko velatonta hintaa (myyntihinnan kyllä ja vähän jopa ylikin).

Sitten pitäis myös hommata tuolle pojalle syöttötuoli. Oon ihan täysin ihastunu Svan syöttötuoliin. Mutta se on niin pirun kallis, etten tiedä onko siihen varaa. Huutonetissäkään ei oo myynnissä kuin yksi ja sekin on väärän värinen...inhottaa, kun pitää aina ihastua johonkin ja sitten ei enää mikään muu kelpaakaan. Ja yleensä se joku maksaa melko paljon...

Minua ahistaa jo valmiiksi, kun ei ehditä olla ollenkaan kotona seuraavana kolmena viikonloppuna. Tuleva viikonloppu menee sukuloidessa ja kaksi seuraavaa Lapissa. Lähdetään siis ensi viikonloppuna viikoksi Ylläkselle hiihtelemään, mikä on kyllä huippua, mutta tuntuu, ettei olla oikein ehditty miehen kanssa edes nähdä toisiamme kuukauteen, muuten kuin nukkumaan mennessä... emoticon Mutta ehkä se tilanne tästä taas rauhoittuu tuon reissun jälkeen. Toivottavasti.

Sais tuo poju herätä uniltaan, että päästäis lähtemään sinne arskaostoksille... emoticon

Hyvää viikonloppua kaikille! emoticon
 
Heps!!

PÄ: Vai että oikeen johtotehtäviin emoticon emoticon Meillä taasen taidetaan olla tulevaisuudessa jotn raksa-alan taitajia, niin kovasti poika mittailee vaaksaaemoticon Tainnu papaltansa periä nuo "taidot", pappa oli taitava käsistään...

Thilduska: Joko sait pimennysverhot ostettua/asetettua?? Auttoko? emoticon Ite en oo viel päässy niit hommaileen...

Mymmeli: Sama täällä, arskalasit pitäs pojalle hommata! Huomenna viimistään käyn ne ostamassa tuolta optiikkoliikkestä. Näyteikkunasta ne oon pongannu, hinta tais olla 38 egee (jossen väärin nähny). Samalla pitää varata itelle aika näöntarkastukseen, vaikuttas siltä että näkö on päässy huonontuun emoticon

Kaika: Jeij, onnea!! emoticon


Tänään on kyllä laskettava tota pojan pinnasängyn pohjaa! Meinaapi kohta yli tulla, no ei silti ihan, mutta melekeen emoticon Kovasti käsillä tarttuu reunaan ja vetelee reunasuojusta alas... eli eipä siihen kauaa mee ku jätkä on jo polvillaan reunaa vasten.. emoticon



Onnea kaikille asunnon saaneille&hakijoille!! emoticon  Mekin muutaman (?!?) kuukauden päästä (viim. heinäkuun alussa) saamma käyttöömme sen vuodenvaihteessa ostetun kaupunkiasuntomme! emoticon Toki jossen vapautuminen menee tonne heinäkuun alkuun asti, no onhan siihen sitten vielä aikaa... yhyyy, can't wait! emoticon 


Aika siirtyä muihin askareisiin. 

Mukavaa torstaita ! 
 
Mammaliina: Mulla on mennyt ihan ohi, mutta mikä pikkusen mahassa on? Meillä molemmilla menee hirmu helposti maha kovalle ja juodaankin joka päivä luumumehua, että pysyis kunnossa. Mut en oo tota asiaa edes puheeksi ottanut neuvolassa. Jos on vaan samaa vikaa niin taitaa meidänkin tarvita mennä tutkimuksiin.

Tää 7 kk ikä on ollut kaikkea uutta. Tai ei toi toisen konttausharjotus nyt vielä täydellistä tulosta ole tuottanut mut kyl se pian, mutta onpa molemmille tullut ekat hampaat ja toinen oppi tänään nousemaan seisomaan, eli nyt lähtee ne sängynpohjat alas. Mut mikä hienoin juttu, niin ovat oppineet nyt nukkumaan kolmen tunnin päikkäreitä sisällä (ennen oli 30min*4). Vaikuttanee tuo aamutorkkujen väliin jäänti asiaan. Eli nyt näytettäis menevän yksillä päikkäreillä iltaan asti. Harvinaista herkkua oli, jos ne joskus nukku ton yli 30 minuuttia, mut tää järjestely sopii kyl mulle.

Päädyin nyt ostamaan koko kahden viikon ruuat mukaan. Selviääpähän mullekin, että kuinka paljon rahaa noitten ruokaan kuukaudessa menee, kun yleensä ostaa vaan parin päivän ruuat kerralla niin ei oo tullu laskeskeltua. Jospa se herättäis mut ja alkaisin ahkerammaksi oman ruuan tekijäksi :
 
Moi!

Arrgh, hitto koko päivän ollu ihan menkistelypäivä.. Kiroillu koko päivän, masu ja selkä kipeänä ja nyt ne ei sit kuitenkaan alkaneet? Tää imetys varmaan sotkee näitä hormoneja mukavasti.

Kuinka moni Facebookissa on Vau.fi:n ryhmässä (siis ei syysmasut 2010 vaan ihan Vau.fi)? Ajattelin kohta mennä pois siintä, ku alkaa ärsyttää noi joidenkin tyyyyyyyyyyyyperät kommentit asioita koskien. Hohhoijjaa, sama juttu muutama kuukausi sitten, ku etusivulla oli puhetta tupakoimisesta raskauden aikana... Mulla on joku menkkojen aiheuttama ihmisviha päällänsä taas. Mut siis, VOI DORKAT SENTÖÖÖÖÖN!

Kova maha: Täällä ollu kans. Synnäriltä asti niitä masuvaivoja, jotka muuttuivat sitten kovamahaisuudeksi myöhemmin.

Kiitos paljon kaikille tsempeistä, on se kummaa miten tääkin paikka helpottaa vaikeina päivinä.

Mymmeli: Hienoa kuulla, että jotkut onnistuvat säästämäänkin tässä suuren kulutuksen maailmassa. TYKKÄÄN! :))

Äh, nyt en pääsekkään katsomaan taakse päin mitä oli muutamat kirjotellu, tai muuten tää pyyhkiytyy pois (niinku mulle käyny nyt useesti!)..
Huomenissa lisää, tai sitten ei.
Jos saan huomenna kamun/kamuja, niin lähden tuulettumaan. 2 kk:ta ollu käymättä missään juhlimassa, joten onhan se korkea aika käydä tappamassa aivosoluja (siis mitä aivosoluja??).

Lopuksi toivotan teille ihanille hyvää viikonloppua <3
 
Se siitä ilosta pitkistä päikkäreistä, sitten oltiin niin pitkä pätkä hereillä että viiminen tunti ennen nukkumaanmenoa oliki pientä kitinää. Ja siinä kitinän lomassa yritin nopeesti saada ne sängynpohjat alas niiiin....huoh!
Mulla näyttänee menojalkaa vipattavan, kun just viime viikolla olin drinksuttelemassa, vaikkakin 22.30 asti, mut huomenna tytöt menee ihan yöksi mummolaan niin saankin olla sitten niin kauan drinksuttelemassa, että mies pääsee töistä eli yöhön asti emoticon  JA sitte ens perjantaina olis vielä pomon läksiäiset, hää päätti erota töistä. Hänen asiahan se on, mutta olis kiva tietää, että erosko sen takia ettei usko selviävänsä siitä syövästä vai haluaako ottaa loppuelämän rennosti, jos selviää emoticon Mä en tykkää olla epätietoisuudessa.
Enpä taida kuulostaa kahden pienen lapsen äidiltä, mutta eiköst välillä saa mennä =)
 
Tiko kirjoitti:

Enpä taida kuulostaa kahden pienen lapsen äidiltä, mutta eiköst välillä saa mennä =)

Me syyskuulaiset ollaan niin edistyksellisiä, ettei me edes ajatella, että meidän pitäisi kuulostaa joltakin vanhoihin marttyyrikaavoihin kangistuneelta pullalta lemuavalta kotiäidiltä, EIKÖ??!!
Mä olen kahtena edellisenä iltana (klo 22 kotona) ollu viinittelemässä ja syömässä sen lisäksi, että vietimme parisuhdeviikonlopun, ettö jos multa kysytään- saa sitä mennä, jos menoa on.
 
Onneks täällä ei olekaan mitään moraalisaarnoja kuulunut mihinkään asiaan liittyen =)
 
Niinpä, saa mennä toisina kuukausina enempikin, kunhan ei vaan ala häiritsemään perhe-elämää :) Sehän ois ihan älytöntä, jos äidiksi tulemisen jälkeen ei kävisi enää koskaan missään bailaamassa!
Ja ps. Miähän en 3 vuoteen oo ollu hirveesti baarien, enkä etenkään ryyppämisen perään - mutta nyt kun oon puol vuotta ollut tiiviisti kotona, lapsi mukana jopa suihkussa joka kerta, niin alan huomaamaan, että menojalka vipattais melkein joka kuukausi, mutten kyllä jaksa lähteä niin usein. Nytkin meinasin jättää menemättä, vaikka sain kaveritkin mukaan!
Mutta pakko se on, tuulettumisen jälkeen on parempi fiilis. Tuntuu jo voittajafiilikseltä, kun pääsen kotiovesta ilman lasta, ku sitäkään ei oo niin helppoa jättää.

Todellakin, huomenna tämäkin mamma sitten käy Alkon kautta viihteilemään, hihhih ;))
Taas miä oon täällä ensimmäisenä kommentoimassa kaikkea, oli mulla hei joskus muunkinlaista elämää ku virtuaalimaailma :'D

 
Minä täällä!

Mä olen kans samoilla linjoilla, että tasapaino- kaikessa.
Ja Tiko- mä en varmaan oliskaan täällä pölisemässä, jos täällä olisi moraalisaarnaa tarjolla joka välissä!

Mutta nyt karppi"leipää" paistamaan!
 
Tulin pikasesti kommentoimaan, että..

Baareilut:  Saa ja pitääkin (välissä) !!! emoticon Itekki lähen ens vkonloppuna tyvärien kaa humpalle, sitä odotellessa...emoticon


Sitten pieni vinkkivinkkinen: Jotta pääsee lukee edellisen sivun kirjotuksia, kun ite on tänne foorumille kirjottamassa, nii avakkaapa uus välilehti/ikkuna ja sinne auki sitten tää sama saitti. Ni johan onnistuu lukemiset/kirjoittamiset samalla emoticon


Nyt aamukaffille! emoticon
 
Meillä ei Aadan vatsa toimi niinku pitäisi.
Vääntää kakkaa jonkun 2-5min ja sitten saa kivin kovan palleron vaa ulos.
Kaikki kotikeinot ollaan käytetty+ ummetuslääkettä. Sitä en ole kyllä nyt antanut, kun tekee pahaa antaa joka päivä tota töhnää  [img]http://www.cosgan.de/images/smilie/traurig/g030.gif[/img] 

Biletys: Nyt koitan jos saan miehen lähtemään pikkasen mun kaa viihteelle(siis jos saadaan lapsenvahti), mutta ei lähe mihkää tanssahtelee, kun ei ole semmoinen.
No jos käydää jossain syömässä ja jossain ottamassa parit, nii olis kiva.
Rahasta tulee kyl ens kuussa tiukkaa mullakin kun semmoinen 610e menee mun äippärahasta vastikkeeseen.

Milamariaa: Eka tohon pahaan tuuleen  [img]http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/a055.gif[/img]  ja sitten mukavaa biletystä sulle  [img]http://www.cosgan.de/images/midi/musik/d010.gif[/img] 

Purri:  Tulehan kertoo uutiset emoticon
Mä olen menossa miehen äitipuolen kanssa kattomaan Tuusulassa sijaitsevaan kukkataloon hääkukkia. Mä olen niin onneton kaikessa tommosessa, mutta onneksi on edes yksi ihminen joka osaa sommitelle yms.
Laitoin myös töihin sähköpostia mun kesälomista ja siitä että kun muutamme tonnen öhöm, hevonkuuseen, niin jos voisin sinne ja tonne mennä sen puolesta töihin.

Oikein ihanaa viikonloppua teille kaikille.

 

Heipsan!


Jopas on outo sää. Välillä paistaa ja yhtäkkiä lunta tuleekin taivaan täydeltä.

Mammaliina: Onnea kovasti asunnosta!!!! :)
Kaika: Onnea työpaikasta:)

Biletys: Tää on käynyt kahdesti ja tahtois taas:) Meil ei kumpikaan oikeen enää käy missään, mut pakko välillä ottaa irtiotto arjesta:)

Tää tosi pikanen kirjoitus, koska luulenpa, että meidän pikkuseen iskenyt joku vatsapöpö :( Mikääs ei pysy sisällä ja ruoka maistuu erittäin huonosti. Tuolla just heräilee, pitää koittaa josko hedelmäsosetta suostuisi syömään ja vettä juomaan..

Ihanaa viikonloppua kaikille! emoticon


Mitä ihmettä tuo toinen banaani tekee toisen takana, kun ilme nii kamala --> emoticon

 
moi!

Ei ihme että eilen olin vetämättömissä... sain oksutaudin, kiva!
Mieskin joutui jäämään tänään kotiin kun en vaan kykene mihinkään.
Mulla ei tule oksurefleksiä joten nää tämmöset taudit pysyy visusti sisällä ja olo on tubalana kauheempi.

löyhää kommentointia:

Määkin olen iloinen siittä että täällä on saanut olla oma itsensä eikä kukaan ole moralisoinut.
Mä poltin tupakkia reilusti yli puoleenväliin raskautta ja tämä foorumi oli ainoa jonne sen uskalsin kertoa (+miehelle) Muuten tupakoin varjoissa ja pimeillä kujilla.
Ja mammat! Piletätte aina välistä. Mä esikoisen kanssa tein sen virheen etten tuulettanut huonoja fiiliksiä ja se tie johti pettämiseen, eroon, alkoholilla läträilyyn, vihaan... Joten käykää käykää käykää!!!!

Oih... enempää ei kykene, mä meen nyt jonnekkin kieriskelemään ja vellomaan...
 
Plaaah, mun iltamenot peruuntui emoticon mut menee se ilta hyvin tyttöjenkin kanssa.
Neiti A:lla on nyt joku hirvee meno päällä, kun oppi nousemaan ja nyt on tullu parissa päivässä niin hirveesti vauhtia ryömimiseen, ettei se meinaa pysyä enää sängyssa (siis meidän) ja vaeltelee jo huoneesta toiseen =) niin söpöä, kun se yht'äkkii onki tullu eteiseen omasta huoneesta ja kurkkii keittiöön.
 
Mullakin peruuntui menot ja vähän harmitti, mutta samaan aikaan olin taas helpottunut: Ei vaatekriisiä, ei turhaa jännittelyä illan suhteen, ei rahanmenoa, ei darraa.. :D
Kyllä miä oon aika erakkoluonne, naureskelin taas kun lueskelin noita etusivun lapsihoroskooppeja, että kyllä se kuvaus kauriista osuu minuun hyvin paljon..
Pojasta en vielä osaa sanoa onko hän tyypillinen neitsyt, muuta kun että silläkin voimakasta omaa tahtoa niinku äidillänsä jo vauvasta asti ;-))

Valtteri on kiinnostunut mun jumppapallosta, yrittää kiivetä sitä vasten (mutta kun se ei pääse edes tasasella tasolla kiipeämään, nii miten sitten pallon päälle? On pojalla korkeat tavoitteet, kun alottaa tosta taiteilusta..).
Ainiin ja se teki taas tänään MATOLLE KAKAN? Se ei vissiin tykkää kakata vaippaan, ku nyt monta kertaa alkanu kakkaamaan peppu paljaana.

PojanÄiti: Hyi, mulla oli viimeksi 15-vuotiaana rippikoulun ekana päivänä ;/ Muistan vieläkin kun oksensin sen koko yön.. Hyi helvata! Onneks sulla ei laatta sentään lennä!
Paranemisia sinne!

Mammaliina: AAw, hääkukkia <3

Kova maha: Joo, täälläkin teki taas tänään vaan sellasta papanaa.. Varmaan yökin oli sen takia vähän levoton, mutta nyt kun tuo poju tykkää enempi lipittää vettä, niin se vähän jeesaa!

Ja täälläkin tuo ilma oli eilen kammottava, ihan yhtäkkiä aina vaihtui.. Ja se alkoikin sellasella kauhealla tuulenpuuskalla, just silloin oltiin ulkona ja mua ihan oikeesti vähän jopa pelotti :D Poju ei ihme edes heränny vaikka se tuuli heilutteli vaunun reunoja..

Miä en taaskaan osannut pysyä poissa täältä...
 
Heissan!

Jepjep.. testi ostettu ja odottaa huomista.. Mutta nyt pääsenki sit ihan oikeesti pähkäilemään, että jos en oo raskaana, että etsinkö kokonaan uuden duunin. Ja siis todellakin etsin jos en ole, mutta jos olen, niin jäänkö sittenkin hoitovapaalle, kunnes taas äitiyslomalle vai meenkö tonne sekamelskaan duuniin tappelemaan millasii työvuoroi pystyn tekemään... Mun uusi esimieheni on siis sitä mieltä, että se on maailmanloppu kun en pysty viikonloppuja tekemään ollenkaan ja kovin mahdotonta luvata mulle vakkari aamuvuoroja "kun ei niitä ole ennenkään kellekään tehty". Ja siis tällä uudella esimiehellä on tungettu joku tanko (halkasijaltaa varmaa 2m) syyyyyvälle phärseeseen. Ja siis kaikki meiä vanhat työntekijät on sitä mieltä. Joten.. vakavaa keskustelua miehen kanssa. Meen kyl tos parin viikon kuluttua keskustelee kauppiaan kanssa, josko pääsisin toiselle osastolle edes töihin. Mutta saapi nähdä.

Mammaliina: Valitse sellasia kukkia, jotka näyttää sulta Äläkä mieti (en kyl tiiä mietitkö muutenkaa) et onko ne "hautajaiskukkia" vaiko ei.. Koska mä henk.koht. rakastan neilikoita ja liljoja ja hirveen monet mieltää ne (tai ainaki liljat) hautajaiskukiks.

: Pikasta paranemista! Harmi ettei oo toho tautiin kikkakolmosta tarjota
 
perjantaita!

Täällä kurkkukipeenä ja oksettava olo.....voi kunhan parantuis sunnuntaiks niin pääsis tankotanssiin.
Kävin tänään parturis, huomenna meen kattomaan uudet silmälasit+arskat....nyt puhaltaa uudet tuulet tällä emännällä.emoticon

Ja päätin myös jotta olen kotona vielä vuoden....lykkään vielä koulupaikkaa vuodella koska se on mahdollista ja olen lasten kanssa kotona. Pystyn tekemään keikkatöitä sitten aina välillä jos haluaa vähän "ylimääräistä" rahaa. Oon niin onnellinen ettei tarvi murehtia töihin/kouluun paluusta! emoticon

Vesseli: Toivottavasti pienen vatsapöpö menee pian ohi ja ruoka alkaisi maistua!

Kaika: Onnea uudesta työstä!

Purri: Musta ei olis odottamaan testin tekoa jos sellanen kaapissa olis ja epäilys olis että on raskaana. Tsempit sulle huomiseen testaukseen, toivottavasti tulee haluttu tulos =) tuut sitten heti kertomaan meillekin.

PojanÄiti: Paranemisia sinne....oksennustauti on kaikkein kaamein tauti!

Bilettäminen: oon käynyt aika ahkeraan jossain....joka toinen viikonloppu melkein, ja laivallakin jo ehdin käydä. Mä vaan haluun pois kotoa välillä, aina en ees oo ottanu vaan olen muuten vain mennyt. Mielestäni olen sen ansainnut koska viikot pääasiassa kotona vain olen, monet varmasti pitää mua huonona äitinä sen takia.... lapset ovat yleensä joko isänsä kanssa kotona tai mummulassa jos olen viihteellä.

hyvää, rauhallista ja rentouttavaa viikonloppua kaikille emoticon
 
Hehheeei!

PÄ: pikaista paranemista! Mulla oli sulle jo lahja mukana, mutta tuon sen sitten seuraavalla kerralla ;)

Kaika: onnee töistä! Kuinkas lähellä sulla onkaan valmistuminen? Puuttuuko vielä paljonkin pisteitä?

Maru: kankaat on,vielä ku jaksais ommella. Huomenna ajattelin, jos ehtis. Pitäis vaan laittaa tomaatit ja muutamat muutkin itämään, että kiirettä pitää.. Laitan sitten raporttia niistä verhoista, että toimiko :)

Töistä: Oon jo hakenut muutamaa paikkaa.. Ens viikolla on yksi työhaistattelu, mutta ei mua kovasti huvita mennä töihin. Ainoo asia, miksi haen töitä on raha, mutta saan kuiteski opiskella ansiosidonnaisella uuden ammatin, niin taidanpa jäädä opiskelijaksi, kun samalla sais olla vähän vapaammin neidin kanssa kotosalla kuitenkin.

Mila: meillä ei vielä olla kakattu matolle :) Nosta poika potalle seuraavalla kerralla ;) Meillä on usein aamulla yövaippa aikas kuiva ollakseen ollut koko yön jalassa, niin heti kun neiti pääsee siitä eroon, niin alkaa heti pissata.

Mymmeli: on se ASPlaina melkoisen naurettava summa, mutta onhan siinä muuten ihan hyvät edut. Toivottavasti saatte loppulainalle lainaajan :)

Mies palautu lätkästudiosta, kait sitä pitää vähän laatuaikaa viettää..

Mukavata viikonloppua!
 
Huomenta!

Jepjep.. testi tehty ja sieltä pärähti ne kaks viivaa samantien eikä tarttenu sitä 3 minsaa venata mikä testissä luki et pitäis... Elikkäs elikkäs.. Nyt sit alkaaki pohtiminen, ku ei oo oikee mitää järkee mennä töihin vajaaks 2kk et mitähä tuo mies tuumaa sit siitä, et oisinki sen 3kk suoraa hoitovapaalla, enne ku taas tulis äitiysrahaa... Parin viikon kuluttua taas duuniin keskustelemaan aiheesta :D Ei tsiisus.. Olin kyl jo muutenki aatellu et sinne en kuitenkaa palais, mut mut... Täähän alkaa olla jännittävää :D :D
 
Takaisin
Top