Margeliini, sitä tässä oonkin itekseni nauranut, että aivan takuuvarmasti, kun vauvakamat on myyty, niin on aika seuraavan... mutta ostaja on onneksi mun ystävä, joten tää homma on jo ajateltu (mun pienessä pääkopassani). Eli ainakin sitterin ja turvakaukalon voisin häneltä sitten ostaa takaisin, jos vauva olisi tulossa sillain sopivaan aikaan, että he oisivat niistä luopumassa ;)
Vaunut mä haluisin ehkä uudet, vaikka noi onkin tosi hyvät ja kivat, mutta haluisin jotain eriväristä vaihteeks... mulla on ehkä hieman vauva/ratasfriikin piirteitä, kun Joonalla on nuo teutonian mistralit, yhdet "kaupunkikärryt" (kääntyväpyöräiset, vaikkakin isot pyörät on, niin ei ne oo kivat työnnellä pitkiä matkoja tai hiekkateitä) ja kahdet rattaatkin olleet jo. Britaxin toddlerit tosin just myin pois ja "tilalle" ostin nuo Teutonian Timmyt, kun tuo meidän pienisuuri taapero ei vaan enää mahdunut niihin toddlereihin miellyttävästi... :O
Eli jos vauva tulis, niin uudet vaunut (tai siis voi olla käytetyt, mutta meille uudet!) haluisin. Vauvan vaatteita on vielä sen verran, että niillä vaatettais kyllä paremmin kuin hyvin yhden vauvan - mutta jos saisin sen tytön, niin voi sitä rahanmenoa!
Pullot, harsot ja rintapumpun oon kyllä säästänyt tuonne kaappiin... mies ei taida tietääkään mun jemmoista :D
Ja Joonan odotus kans tuli vähän just sellaseen rakoon, kun "ei ois ollut just se paras kuukausi". Oltiin sovittu mun tyttökaverin kanssa rymyreissusta Tallinnaan, pikkuruisesta pämppäysputkesta ja osallistumisesta ekaan Approoni. Joo, Tallinna ja Appro kyllä vedettiin läpi, mutta kas kummaa, minä se olin selvinpäin kun eräs kohtalokas sunnuntaiaamu pissin plussan tikkuun. :) Eli taitaa ne siittiöt aistia, et koska ois hyvä hetki!
Mua hymyilyttää tuo esikoisen synnyttämisen ikä. Mun mielestä oli vaan maailman ihanin ajatella, että mä oisin ollut vasta 23v kun esikoiseni saan! Mutta hitto, tuo Hra Yliaikainen syntyi kolme tuntia mun omien synttäreiden jälkeen, eli olin sitten 24v! Dramaattista!