Kuumeilua, kun ei yritystä näy

Moi kaikille!
Mulla on kans ihan tuhoton vauvakuume... Kolmannesta ihanuudesta on vaan turha haaveilla vielä hetkeen kun olen töissä ja siinä "sivussa" käyn ammattikorkeakoulua, musta tulee insinööri 3 ja puolen vuoden päästä jos aikataulu pitää. Meillä on kaksi tyttöä vanhin on melkein 4 ja nuorempi 1v 5kk mä haluisin sen pojan vielä. Mikähän siinä on että kaikki pitäis saada kerralla? Toivottavasti saan pääni sen verta kuosiin et pystyn ton koulun ajan ootteleen ja sit vaavi... :P ikää mulla on kohta 29 ja miehelläni 31 et ei kai tässä vielä mitään kiirettä ole. Vauvakuumetta ei muuten yhtään lievennä se että kaksi hyvää ystävääni saa esikoisensa kesällä...

 
Täällä olis yks kuumeilija, jolla kuitenkaan lasten hankinta ei ihan vielä ole ajankohtainen, juuri sain puolen vuoden määräaikaisen työsopimuksen, jos syksyllä työt jatkuvat on tilanne aivan toinen :) 
Lisäksi on pieni painonpudotusprojekti meneillään, kun jotenkin salakavalasti tuo paino päässyt nousemaan reippaasti parissa vuodessa HUPS, ehkä ne kilot nyt saa kuriin, kun on töitäkin vähän paremmin :)
Itse olen 25 ja mies 26.
Yksi suurimpia syitä on miksi en ihan uskaltaisi vielä alkaa perustamaan perhettä, on tietenkin se, että taloyhtiöömme on suunnitteilla julkisivuremontti jossa uusitaan koko ulkoasu, eikä aikataulusta vielä tarkkaan tiedä, enkä haluaisi sitten raskaana tai pienen lapsen kanssa muutella asunnosta toiseen, siksi aikaa että remppa valmistuu, on ihan tarpeeksi remonttia tässä omassakin asunnossa :)
 
Takaisin
Top