SannaKoo
Sanavalmis juttuseppä
Haikarainen, toi on kyl jo tosi haastavaa, jos ei lääkkeistäkään oo mitään apua! Itse en niitä kokeillutkaan, joten en kyllä osaa edes vinkata jotain uutta kikkaa... paras neuvo, minkä ite sain ja mitä oon jakanut, on syödä miellyttävästi oksennettavia ruokia :D Ihan ykkönen on jäätelö, ei maistu pahalta ees oksentaessa :D
Miramaria, oijjoi, siis sinä onnekas oot saanut olla ilman kuukautisia jo vuostolkulla! :D Ja eihän se sitä tarkoita, ettei raskautua vielä vois, se on vaan ajankysymys ;) Mutta jotenkin osaan samaistua tohon tunteeseen, kun itsekin itkenyt monet kerrat samaan aikaan synnyttäneiden saadessa jo uusia vauvoja ja itsellä ei oo toivoakaan, kun se tekohomma on vaan liian kivulias prosessi...
Ja pelkopolillahan voi varmaan käydä juttelemassa myös niistä raskaudenpelkäämisistä (olipa hölmösti sanottu :D), tuskin ne pelkästään siihen synnytykseen keskittyy! :)
Miramaria, oijjoi, siis sinä onnekas oot saanut olla ilman kuukautisia jo vuostolkulla! :D Ja eihän se sitä tarkoita, ettei raskautua vielä vois, se on vaan ajankysymys ;) Mutta jotenkin osaan samaistua tohon tunteeseen, kun itsekin itkenyt monet kerrat samaan aikaan synnyttäneiden saadessa jo uusia vauvoja ja itsellä ei oo toivoakaan, kun se tekohomma on vaan liian kivulias prosessi...
Ja pelkopolillahan voi varmaan käydä juttelemassa myös niistä raskaudenpelkäämisistä (olipa hölmösti sanottu :D), tuskin ne pelkästään siihen synnytykseen keskittyy! :)
Varmaan varastan sen vauva...no ei vaan. Tää on aika harvinainen tilanne, että en oo yhtään kateellinen kaverin raskaudesta, vaikka yleensä alkaa kuumotella ihan liikaa!
(Olen myös ehkä vähän väsynyt...)