Mä en ookaan tota miettinyt. Sanotaan vaan, että tokalla kerralla maha on isompi alussa. Mutta mulla on myös istukka edessä ylhäällä, että sekin voisi osaltaan siis vaikuttaa. :)
Juuri jotain tuollaista vaikutusta yritin pähkäillä, että jos istukka on edessä, niin oletettavasti kohdun etuseinämä on silloin "jämäkämpi" ja tämän takia voisi pullistaa kumpua voimakkaammin eteen. Hyvä, että tuli vahvistus päätelmilleni.
Hienoja teän vatsakuvat. Omaa kumpua en ole kuvannut, mut vatsanympärystä olen mitannut. Normisti 74cm, nyt n. 89cm. Siitä voi hieman päätellä vatsan kokoa.
Puolen välin paikkeilla alkoi vauvamasu näkyä muille tai ylipäänsä kasvamaan. Ja nyt 24 + jo välillä tuntuu että se on tielläkin.:D (Kumartelut ym )
Jos tämä tällä tahtiin kasvaa ni kyllä me ollaa jumbokokoisia syksyllä...^^
Esikoisesta koko mahan yli kulkeva l.negra jo varhain ja oli tyttö. Nyt ei l.negrasta tietoakaan ja tyttölupaus. Tänään iltaruuan jälkeen hokasin navan pullistuneen yläreunasta koholleen. Näkyy hauskasti puseronkin läpi.
Mulla oli raskauden alussa vielä linea negra esikoispojan jäljiltä, mutta nyt on haalistunut olemattomiin ja tyttöä odotellaan... :) Napa on puoliksi pullistunut.
Voiko napa pullahtaa jos se on sellanen ns.kuoppanapa eli ei näy muutenkaan sitä öö solmua? :D Meille on poika tulossa mutta ei oo vielä linea negraa..
Mulla on napaan ylettyvä haalea linea negra ja tyttöä lupailtu :) Napa on hyvinkin syvä kuoppa edelleen, ollut aina tuskin tuosta kokonaan tulee ulos pullahtamaankaan tai mistäs minä tiedän :D
Ehkä se sitte mullakin pullahtaa vielä! Nyt tuntuu ajatuksena vielä oudolta, noh se jää nähtäväksi :) Tosin ei mulla viellä mikään iso mahakaan ole niin ei ole vielä sieltä lähtenyt ulos tulemaankaan.