Kumpu

Ekassa mulla pullahti vasta loppupuolella, mutta nyt tokassa on ollut ulkona jo jonkin aikaa. Kaippa se on suoraan verrattavissa tähän mahan kokoon..

Mulla ei pullahtanu napa ekassa, tuskin tälläkään kertaa. On varmaan riittävästi rasvakudosta niillä main. :D

Linea negraa ei oo myöskään mulla ollut.

Mun pohjaton syvänapa tuskin tulee pullahtamaan ylös missään vaiheessa. :hilarious: Se on venynyt jonkin verran sivuttain, se ei siis ole pyöreä reikä vaan vähän soikea jo. Masu mulla kasvaa selkeesti leveyssuunnassa... Linea nergasta ei ole myöskään tietoa. Ja tyttöähän tänne lupailtiin, niin sen kaavan mukaan näyttäis nämä menevänkin. :rolleyes:

Aikaisemmin uumoilin että tulis tuo L.negra, mutta ei sitä sen enempää onneksi nyt ainakaan näy! Ja oliskohan viimeeks napa pullahtanu esiin aivan viime metreillä? vai mitenköhän se oli..? Nyt on vielä siististi oma itsensä.

Mulla oli esikoisesta myös linea negra ja poika tuli. En vaan yhtään muista missä kohtaa se alkoi ilmestyä. :) Nyt tyttö tulossa ja vielä ainakin masu ihan vaalea (Linea negra tummutti koko alamahaa ruskeaksi). Napa alkaa myös pikkuhiljaa kääntyä ulospäin kun kohtu on kasvanut sinne navan tienoille ja vähän ylikin jo.

Mulla on linea negra napaan saakka ja se tuli jo heti alussa ensimmäisillä viikoilla näkyviin.
Mulla myös napa vielä sisälläpäin ja toivon ettei se pullahdakkaan ulos :D

Napa on kyllä hauska. Sitä tässä on seurailtu. Mulla se näyttää pieneltä kupilta, ei se semmoinen oo kuin ennen raskautta. Pelkään että pullahtaa nurinperin kokonaan. Tummaa viivaa mahan alla ei ole.

Mulla on normaalisti kohtuullisen matala napakuoppa ja nyt se onkin kadonnut kokonaan. Napa on täysin samalla tasolla muun kummun kanssa, mutta itse napa ei kuitenkaan ole pullahtanut. Eiköhän se kuitenkin ulospäin keikahda, kun kumpu ehtii kuitenkin vielä aika paljon kasvaa. :grin

Täällä ei kyllä napa tule pullahtamaan ulospäin, sen verran syvä kuoppa. Eikä sen puoleen ole merkkiäkään linea negrasta. :)

Onko vielä tullut arpia? Itse olen ahkerasti suihkun jälkeen koettanut rasvailla tätä etukuulaa. Ei ainakaan vielä ole mutta epäilen että kohta ratkean :D

Täällä ei ole merkkejä arvistakaan, masu kasvanut sen verran maltilla edelleen. Ja rasvaillut olen vähintään kerran päivässä :)

Napa on syvä vieläkin, saa nähä meinaako sieltä vielä pullahtaa. Arpia ei vielä ole tullut, pitäis varmaan muistaa rasvailla jos ei vaikka hirveesti tuliskaan. Tosin eiköhän ne sieltä tuu joka tapauksessa jos on tullakseen :D Mulla on kyllä kasvanu sellanen karvapeite mahaa, että oikee hävettää :D

Arpii ei oo näkyny mut harva se päivä kiristää ja kirvelee mahaihoo niin pahasti et ihme ettei. Sattuu niin kirpeesti et välil luulen et maha on täynnä verisiä haavoja... Ootan kyl et jonain aamuna löydän paidan alta tiikerinraidat. Teinivuosien naiseutuminen jätti raskausarpii reisiin/peppuun joten en kuvittelekaan selviäväni raskaudesta ilman.

Ei ole arpia (esikoisestakaan ei tullut), mutta pari viikkoa sitten oli sellanen kiristysvaihe. Eikä vieläkään linea negraakaan näy ja napakin kuopalla. Karvanen on kyllä maha, niin oli esikoisestakin. Onneksi kävi karvanlähtö välissä. :grin

Minä hupsuna ekan odottajana joka ilta katon kasvavaa mahaa ja toivon, että se linea negra olis ilmestynyt :D mutta ei, karvaa vaan kasvaa :D

Mulla kans sellasta hentosta karvaa masussa :D arpia ei oo näkyny, ahkerasti rasvaillu joka päivä jo jostain rv 12 lähtien! Tosin uskon kyllä että on myös paljon kiinni ihotyypistä :)

Oon ymmärtäny, että ainakin nuo arvet on kiinni täysin ihotyypistä.:)
mulle on tullu pari pientä arpea (lisää luultavasti tulossa, vatsa ainakin kasvaa reilua vauhtia ).

Varoittavana sanana että ne arvet saattaa hyökätä ihan vikoilla viikoilla raskautta niinkuin mulle kävi viimeks :shifty: olin jo vähän tuudittautunut ajatukseen että "jes ei arpia!" Ja sitten 2-3 viikkoo ennen la yks aamu oli koko vatsa raadeltu :meh:
En halua pelotella mutta näinkin voi käydä.
Nyt on edellisen jäljiltä arvet sen verran voimakjaat vielä et mulle on ihan sama paljonko ne tuosta lisääntyy, aika nopeesti haalistui öljyämällä ja ihan ajan kanssa.

Takaisin