Kumpu

Ihana masu Marsi! Odottelen jo kiihkeästi omaani :) Kiva sanoa kaikille, että oon raskaana ja sitten katseet laskeutuu pizzamahaan ja joudun selittelemään ettei se näy vielä ja tää on vaan läskiä :sour: Mutta pian, pian! Nyt on viikkoja 14 ja 6 päivää
 
Vitsit niin upeita masuja teillä! :) mullakin alkaa pikkuhiljaa jotain tulla esiin, tosin taitaa lähinnä olla turvotusta ja näyttää siltä että hyvin on syöty :D
 
Voisko joku neuvoa mitn saan omal koneel maa kuvaa pienennettyä? herjaa että kuva liian iso.Miks muuten monilla on mun silmään liian pieni kuva, ei meinaa oikein näkyä kuunnolla vai lasitko täss pitäs hankkia! :D
 
Tikru, jos sulla on jokin kuvankäsittelyohjelma koneella, käytä sitä. Tai vaihtoehtoisesti joku nettikuvankäsittelyohjelma, esim. mä käytän paljon befunky.com sivustoa. Uploadaa kuva koneelta ja klikka resize image. Omat kuvat oon laitellu about 800 x 500 kokoisina tänne :)

Ja oothan klikannut noi kuvat täälllä isommiksi? Ei ne mulla pieniltä näytä :cat:
 
Hih. Nyt viikkoja 14+1 ja sieltä se pallo tulee. :) Piti siirtyä mammahousuihin kun ei enää farkut tuntuneet hyvältä. Tuntuu että pulpahti esiin vajaassa viikossa. Viime viikolla tähän aikaan vielä sanoin miehelle, että hyvinhän näillä farkulla pärjää..
 

Liitteet

  • unnamed.jpg
    unnamed.jpg
    33.1 KB · Katsottu: 169
Horisin mamma-kaverille siitä että koskas se maha oikein tulee, hän katsoi alas ja naurahti että tossahan sen on! Pitää varmaan alkaa uskoa että kyllä se on jo plumpsahtanut ulos :) Kyllä on toisaalta ollut jo hetken erilainen olo kun vaan normi-pullerona :D

Siinä se nyt on pieni ja pizzamahaan kääriytyneenä!

EDIT: Peilistäkin vois joskus pyyhiä pölyt.. :facepalm:
 

Liitteet

  • kumpu.jpg
    kumpu.jpg
    177.3 KB · Katsottu: 165
Voi Alysha, onpa pikkiriikkinen! Mulla puolet isompi ja samoilla viikoilla mennään...mies just eilen epäili et onko siellä oikeesti vaan yksi... :D
 
Oon tässä semmosen pari viikkoo kytänny peilistä omaa vatsaa ja pohtinu, että milloinkahan se vauvamasu sieltä omista alkaa erottua. Tänä aamuna tuijotin vatsaa ja mietin että mitenkä se noin turvonneelle näin aamusta näyttää..:eek:
Työkaveri tuumasi sitte iltavuoron päätteeksi, että on pistänyt merkille että mun vauvavatsa on "pullahtanu" esiin ihan näinä viimepäivinä (ollaa oltu oikeestaa koko viikko samoissa vuoroissa). Toki huomautti että erilaiset vaatteetkin näyttää erille.
No Eihä tuo enää laihistamalla kyllä häviä..:D
 
Täällä on ihan järkky ylävatsaturvotus! Vetää verrat jo alapömpölle.. Onko muilla samaa ongelmaa?
 
Täällä myös jäätävä ylävatsan turvotus ja tästä johtuen näyttääkin vaan että olisi kaksi makkaraa. Toinen navan alapuolella ja toinen yläpuolella :D voiskohsn tää tasottua pian niin ei tarvis peitellä..
 
Aino, tuo olikin aamumaha, illalla tuskin mahtuisk kuvaan :D Just harmittelin sitä, ettei tullut otettua vyötärön(mahan)ympärys senttejä ennen raskautta. Olis ollut kiva tehdä tutkimusta paljon niitä senttejä tulee ja millä aikaväleillä. Mutta ehkä mä alotan ja teen tieteisprojektia loppuajan! :D
 
Mulla on alkanut nyt toi pahin turvotus lähteä, ja se "oikea" raskausmaha paljastuu. Tänään oli niin lämmin päivä, että piti vaihtaa lenkille ohuemmat housut, mutta kiristi niin pirusti että piti jatkaa vanhoilla :)

Mites muuten teidän miehet suhtautuu kasvavaan vatsaan? Meillä on nyt ihan selvästi herätty siihen, että hei, tuolla oikeesti kasvaa joku. Alkuraskaudessa, kun ei ollut mitään ulkoisia merkkejä vielä, mies oli ehkä vielä vähän epävarma koko hommasta. Mutta nyt, kun vatsa on jo ihan kunnon kokoinen, se saa enemmän huomiota :)
 
Sama homma, 16 vkolla kun maha tuli esiin, niin mies alkoi sitä epäuskoisena ihmettelemään, että siellä oikeesti on jotain. :) Nyt siitä on lähinnä tullut ylivarovainen hölmö - ei tykkää yhtään jos oon mahallani(vaikken pitkiä aikoja pystykkään olemaan), taputtelen mahaani, koira hyppii tms.
 
Haha, mun mies on taas huolissaan sukkahousuista, kun ne näyttää kiristävän niin kauheesti masusta! Melko liikuttavaa :joyful:
 
"Siellä se on!"
"Voi mikä ihana pyörykkä!"
"Mukava nähä ekaksi tuo maha kun tulee töistä!"

ISOsisko on ruvennu juttelemaan mahalle.

Mullakin on nyt sama pallo aamua iltaa. Ei enää koko vaihtele niin kuin vielä pari viikkoa sitten. Yhtäkkiä kiinteytyi, kai se kohdun asento muuttui enempi eteen- ja ylöspäin. Hellyttävintä on, kun mies on tullut kovin suojeluhaluiseksi. Nappaa lattialuutunkin ja imurin kädestäni ja tekee itse.
 
Meillä ekassa raskaudessa puoliso kielsi alusta asti kantamasta mitään painavaa, vaikka eihän siitä nyt alussa tarvii välittää. Kantoi sitten itse kaikki kauppakassit hirveellä sisulla. :D No, nyt tokalla kerralla totesin ekaan kantamisväitteeseen, että aattelitko töistä tulla nostamaan meidän esikoisen (~11kg) aina tarvittaessa syöttötuoliin, pinnasänkyyn ja autoon. Kyllähän tuo nytkin kaiken raskaamman pyrkii tekemään, mutta asioiden kantamisesta emme ole vielä uudestaan keskustelleet. Ehkä sitten, kun oikeasti meinaa esikoisenkin nostaminen olemaan hankalaa, niin saan itse ottaa asian puheeksi. :)
 
Takaisin
Top