Kotidoppler

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lyydia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olen melko varma (mutta en tietenkään aivan), että sain eilen kuulumaan sykkeen. :) Silloin oli 11+2. Luku oli aika matala 130-150. Ei se hevosen laukalta vieläkään kuulostanut, mutta rytmikkäältä jumputukselta ja pieneltä viuhumiselta. Navan alapuolelta löytyi joka kerta. Jotenkin vaikea luottaa omiin kuuntelutaitoihinsa kun ei tosiaan tiedä miltä sen pitäisi kuulostaa, vaikka olenkin katsonut netistä videoita. Uskon vasta ultrassa että kaikki on hyvin.

Eilen piti itekki taas tarkisttaa, että löyttyyhän se vielä ni kyllä se vielä tuolta masusta löyty :)uskon että oot Lyydia löytäny pikkusen sykkeen. :)

Jep, niinhän sitä sanotaan, että tytön sykkeet on korkeammat. Mä rn tosin allekirjoita väitettä, kaikilla kolmella sykkeet 140 tuntumassa ja kaksi poikaa ja yksi tyttö :)

Mä sain tänään äänet kuuluviin :) Tai ainakin luulen että oli tyypin ku erosi omasta sykkeestä. Ihan tuolta häpyluun kohdalta alhaalta. Viikkoja tänään tasan 11. Olipas kiva fiilis :) Jaksaa odottaa paremmin ensi viikon ultraan.

Mieki tuosta häpyluun yläpuolelta, ekan kerran 11 viikolla.

Mun oli eilen pakko testata ja löysin tuosta puolivälistä mahaa. Siis navan ja häpyluun puolestavälistä.

Mähän sain kuuluviin jo 8+6. Kuuntelen edelleenkin ehkä kerran viikossa.... :p Kyl se vaan niin suloinen ääni on... :) Mä en kyl hevosen laukaks sanois kuuluvaa ääntä. Huomattavasti omaa sykettä nopeampi ja kevyempi jyskytys, vois olla parempi kuvaus. Ja mulla kuuluu vieläkin aivan häpyluun yläpuolelta. Ja laitteena mulla on AngelSoundin mohlo :)

Hankin kans ton angelsoundsin ja vielä ei kuulu mittään 10+1. Kohtu on taaksepäin kallistunu liekö vaikutusta silläkin ja toisilla vasta tosi myöhään kuuluu ekan kerran :) ihana olis kyllä ku kuulus jo ♡

Miun yhellä ystävällä ei kuulunu vielä 15 viikollakaan eli no panic :)

Kesäkuisista moi! Mä sain tosiaan vasta rv15 kuulumaan ja ääni on tosiaan ihan erilainen kun oma syke tai istukan/napanuoran virtaus :) neuvolatäti selitti että vauvalla vissiin 4 jotain läppää tms sydämessä eli sen vuoks erottaa tosi hyvin muista! Ja siis edelleen nyt 17+1 kuuluu tosta alavatsalta,eli kandee ettiä sieltä ihan matalalta :)

Itse ostin tänään angelsounds dopplerin ja aikamoinen pettymys kun en saanut kun pelkästään oman sykkeen kuulumaan sieltä vaikka joka kohdasta ympäri alavatsaa kokeilin ja painelin eri voimakkuuksilla. . Ja koitin myös istuiltaan ja selälteen ollessa. Tulee väkisinkin mieleen että onkohan vauvalla kaikki kunnossa. :/ viikkoja nyt 14 ja seuraava neuvola käynti vasta 3 viikon päästä..

Takaisin