Kotidoppler

Miulla näyttäny nyt joka kerta 152-156. Muutenkkii koko ajan tyttöolo tai ainakkii samat oireet ku molemmista tytöistä ollu :)
 
Oli pakko tänään kuunnella kuuluuko mitään niin herranjestas! Viime viikolla kuulu ihan vaimeesti mut tänään jyskytti niin kovaa että säikähin ja pistin pienemmälle.. hassuu :)
 
Kuinka usein ootte muuten käyttäny doppleria? Ite tullu nyt joka viikko kerran kaks kuunneltua. Yhessä vaiheessa melkein päivittäin..Joskus luin jostain et olis jotaki haittaa sikiölle mut miks moisia kotikäyttöön myytäis jos olis? :eek:
 
Muokattu viimeksi:
Facen vauva sivuilla oli juttuja vaaroista niin eipä kukaan ole todistetusti löytäny netist mtn et vahingoittais. Ymmärrän jos joka pv mut et pari neljä kertaa vk ni ei paha mun mielest.sehän piristää pv jo kun kuulee ne vaikka ei huolta ois ollukkaa onko kaikki ok.mulla ainaki.en jää kuuntelemaan pidemmäksi aikaa kun löydän äkkiä äänet ja kun löydän huokasen ja lopetan nii ei varmana haittaa oo:) paitti ku mies haluu joskus kuunella kans ni vähä kauemmi voi:) neuvolas varmaa kattoo ku en pakahdu ilosta kun syke löytyy kun tottunu koton jo ääneen:-D vaikka tietty sisällä päin onnelline oon vaik en tädille sitä näyttäis vahvana♡
 
Aluks kuulus paremmi mut nyt ku kasvaa hyvää vauhtia niin voi kuulua toosi hyvi hetke ku ihan siin alla ja pia taas kuuluu hiljaa vaa kun lähtee karkuu:p
 
Kuuntelen ehkä kerran kahdessa viikossa, jotenkin ei ole nyt huvittanut kuunnella kun jostain syystä löytyy niin huonosti. :sad001 Terkkakin sanoi että jotain on edessä.
 
Viime raskaudessa hankittu Angelsounds täälläkin.. Ja viime raskauden tapaan, ollaan kerran viikossa miehen kanssa kuunneltu yhdessä :)
140-145 välissä on sykkeet olleet, aika samaa kuin esikolla! Samalla tavalla myös käyttäytyy: hetken antaa kuunnella, sitten potkaisee "doppleria" ja lähtee karkuun, toistuu sama kaava useamman kerran putkeen.. Eilen neuvolan Th:kin naureskeli, että eikös tuo esikoinenkin ollut yhtä vilkas liikkeissään:grin
 
Tänään tilattu oma doppleri kotiin, on yhteen sopiva mun i pidin kanssa jonne johon voi tallentaa sydän äänet. Nyt odotetaan et laite tulis, pitäisi olla viineistään tiistaina postissa
 
Mä yritin laittaa puhelime kuulokkei vaste.. omat äänet kuulus ja ehkä heikosti vauvanki.oli tv pääl hiljasel ja se peitti ääniä.sit oti äänet pois tv ja kokeili uudestaa mut vauva karkas nii pal etten saanu voimakkaana esiin ääntä.:)
 
Ne pystyy ne äänet jakaa helposti sähköposti linkillä. Vanhemmat ja sisarukset on kyl tykänny. Ja muutenkin kätevä kun se laskeekin keskisykkeen kun on se sovellus.
 
Hmm, iteki katoin et verkkokauppa.comissa on myynnissä semmonen mikä käy pädiin ja omppuluuriin.. Ostasko kuitekii vaikka oon ajatellu etten osta mitää tälläsiä härpäkkeitä.. :) tuo unbornheart olis viel suomalaisten valmistama vissiin.. Vai onko teil jonku muun merkkiset?
 
Kannattaa youtubest kattoo doppleri videoi.antaa ohjei mite kuuluis hyvi ja kuulee milt kuuluu kuulostaa:) ja toki googlee vaa kirjottamaal löytää jtn mis äänittei sydäme tykytyksest:)
 
Mä en luota verkkokaupan netistä tilattavien tuotteiden toimitukseen. Meni aikoinaan yksi tuote jälkitoimituseen ja nyt kulunut vuosi eikä tuotetta näy. Monesti perään soiteltiin ja sanoivat tulee ensi viikolla. Tilattiin sama tuote jenkeistä meni 5 pv ja saatiin kotiin se. Kun tulli selvitys oli tehty. Eli yht. Vko
 
Jos Stocka löytyy lähostöltä, niin siellä kantisalennuksessa kotidoppler: )
 
Takaisin
Top