Kotidoppler

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lyydia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ehkä sitten voin vähän huokaista, koska jos oma leposyke olisi noin kova, olisi syytä huolestua. :D

Kesäkuisista huutelen.. Oma syke ei ole ollenkaan niin korkea mitä pikkuisella on ja se kuulostaa täysin erilaiselta. Mulla on itellä ollu joka kuuntelu kerralla oma syke 80-90 ja vauvalla 140-170.

Mieki tässä yks päivä taas testailin kuuluskohan, ni luvut heitti mitä sattuu, mutta ihanku oisin kohinan takkaa kuullu noppeeta jumputusta. :)miun kuopuksella oli joka kuuntelu kerralla joku 150-170, niinku esikoisellaki. Ja jotkut on sanonukki että noppeempi syke on tytöillä ku pojilla, ja miulla tosiaan jo 2 tyttöä eli voisin uskkoo aika vahvasti siihen :D

Mulla on nyt 11+0. En tiedä uskallanko kokeilla, ettei tuu taas niin paha mieli kun mitään ei kuulukaan. :( Kokeilin perjantaina, sain enemmän lukuja kuin ennen, mutta ei sieltä mitään hevosen laukkaa kuulunut. Joskus tuntui kuin kuuluisi hentoinen jumputus, mut en voi olla varma siitä ettei se ollut oma.

Kokeilin tuota viime viikolla, kun viikkoja oli 10+2 enkä mielestäni löytänyt mitään. Sekä mies että minä kuvittelimme kuulleemme jonkin hennon hevosen kapseen, mutta kun en ole varma, niin en ala iloitsemaan. Tosi ärsyttävää kylläkin, kun mulla ei ole sellaista doppleria, joka antaisi mitään lukuja... Täytyy luottaa vaan omaan huonoon korvaan.

Ei kannata panikoija vielä, pikkunen voi olla niin syvällä vielä ettei ne signaalit pääse sinne asti, eipähän sitä kokkookkaa oo ku muutama sentti vasta. :) minkälaisia dopplereita muut omistatte?

Mulla myös angelsounds mikä ei anna lukuja. Viikko sit koitin viimeks ja hiljasta oli jokohan uskaltais uudestaan..

Miulla ihan semmonen missä on se doppleripää samanlainen ku neuvolan dopplerissa, sitä saapi niin hyvin käännelttyy joka suunttaan. Eikös se angelsounds oo semmonen aika iso möhkäle?!

Jenni minkä merkkinen doppleri sulla on? :) mie oon kans nyt arponu tässä et ostaako vai ei..

Pistän kuvan siitä tänne. Joku fetal doppler-tuossa vaan lukkee.

Onkohan tuo miten väärin päin?! Kääntellee ite..

Liitteet

• 1418643147317.jpg
    1418643147317.jpg
    42.6 KB · Katsottu: 36
Tuli näköjjään oikkein päin vaikka eka kääns vaakaan :D

Mä en tainnut esikoisesta myöhemmilläkään viikoilla kuulla sellaista hevosenlaukka ääntä kuin neuvolassa kuulee.. Sen sijaan nopea jyske kuuluu joka ei kyllä varmasti ole oma. Mulla tuo angelsounds.

Iidis^ on se melekkeen sama ku tuo. :)mutta saapihan joitaki uutenaki aika halvalla.

Testasin eilen, kun tänään oli ultra. Sain noin sekunniksi sykkeen näkyviin. Taitaa olla vielä niin tuolla häpyluun takana, että vaikeaa on. Mulla siis 12+0.

Ostin käytettynä angel soundin sellaisen uuden mallin, joka näyttää sykkeen ja voi käyttää kuulokkeilla tai ilman.

Seuraavan kerran kokeilen neuvolan jälkeen, niin tietää, että sykkeet kuului ja vika on käyttäjässä jollei kuulu.

Hitsi kun jollain tutul ois vaikka toi doppleri, nii vois käydä testaas ja kokeilees :p.
Tänään 11+4, nii tuurilla ehkä vois saada jotain kuuluu...

Takaisin