Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Joo ja siis tein mie kp 35 vielä nega testin,sillähänsä se vähä yllätti toi plussa ;), mut joo oon mie kokeillu laskeskella ja laskettu ehkä saattas sattuu 23.7? Mut viimestäänhän se ultrassa selvii...

tsemppiä dawwe tulevan oviksen hyödyntämiseen tai vielä parempihan se plussa olis vielä tässä kierrossa :)

Hirmuisesti onnea Hulille plussasta! Jos laskettua aikaa ei voi kierron perusteella laskea, niin soita neuvolaan ja pyydä päästä varhaisultraan, että laskettu aika saadaan selville? Ettei mene nt-ultrat ynnä muut ihan sekaisin..

Mulla pitäis tädin kurvata huomenna kylään. Toivottavasti jättää väliin, tosin toiveet eivät ole kovinkaan korkealla. Oireita suuntaan tai toiseen ei ole, mutta pessimisti ei pety, vai miten se meni? ;-)

Joo, siis meillä neuvolassa automaattisesti ultraavat ekalla käynnillä, jo senkin takia että eivät turhaan laita lähetettä keskussairaalaan reilun 100km päähän.... Ainakin 2 edellisen kohalla oli näin, joten uskoisin että nytkin kattovat ultralla, että siellä elämää on, ennekuin laittavat lähetettä ees sinne np-ultraan.

Ja kiitokset onnitteluista, peukkuja pidän että plussa tulee ja tuut kans heinäkuisiin :)

Testasin tänään malttamattomana ja oli todella tyylipuhdas nega. Eli tätiä odotellessa näillä näkymin. Voihan sitä tietty myöhemmin vielä testata, jos menkkoja ei kuulu. Jos vaikka ovis olikin ihan eri aikaan kuin ajattelin, että se olisi..

Toivottavasti dawwella on parempi tuuri tässä kierrossa kuin mulla!

Pöh, pahoittelut sukey, jospa se vielä plussaks muuttuis!

Huli, eihän sitä vielä tiedä. Tänään siis kp 30/26-28, eikä täti ole vielä tullut kylään. Pitänee käydä huomenna varuiksi ostamassa testi. Jos tilanne jatkuu samana, niin voihan sitä testata alkuviikosta tai loppuviikosta tai joskus. Jos sittenkin tulee nega, niin sitten harmittaa. Ennemmin menkat kuin odottelu turhan takia ;-)

Täällä kp 26/23-28 eikä tätiä näy. Mut nyt joudun "pakon" sanelemana testaamaan sunnuntaina. Jos tulee nega niin maanantaina sit ostan lipun cheekin keikalle. Sit pitäis miettiä käytetäänkö ihan ehkäsyä vai mennäänkö sillä riskillä että jos tärppää niin yritän myydän lipun myöhemmin ja keikka jää välistä.
Harmittaa kun sattuu päällekkäin mieluisat asiat.

Mä aloin miettiä, et miten ihmeessä Cheekin keikka poissulkee raskauden, mutta kyse taitaa olla siitä stadionkeikasta? Eiköhän ne liput saa myytyä, jos käy niin, ettette pääsekään sinne.

Nuo ovat kyllä hankalia juttuja, kun ei osaa päättää, että kumpi kivoista asioista painaa enemmän vaakakupissa..

Täällä kp 31/26 - 28, eikä tätiä näy vieläkään.

Stadionikeikasta hyvinki :grin Mulla alko nyt kp 1 / 23-28 eli täti paukahti heti aamusta kylään! Nyt jos tärppi kävis tästä kierrosta niin la sattuis just tonne 28.8 tienoille joten mieluisinta ois passata tää kierto.. Sen jälkeen la ois joskus syyskuun lopussa, jollon uskaltais keikalle lähteekin. Meillä ei kiire kolmoselle ole, joten vois ihan hyvin passata ens kierron kunnolla ja sit sen jälkeen pistää enemmän yritystä kehiin. Kuhan nyt katsoo...

Mutta nyt siis taustailen täällä ja katsellaan mitä tehdään. Lipun varaan jokatapauksessa nyt varuilta.

Ei tätiä, ei plussaa testiin. On tää nyt hassua. Jospa seuraavan testin kanssa malttais odottaa vaikka viikonkin verran..

No höh Sukey, jospa se täti älyis pysyy poissa ja plussa tulis kuitenkin vielä testiin. Mikä kiertopäivä sulla on menossa?

Tänään on kp 32/26 - 28. NIin kauan on toivoa, kun tätiä ei näy. Toisaalta tätikin vois olla ihan tervetullut, jos ei oo kyytiläistä matkassa. Pääsis tavalla tai toisella eteenpäin asiassa :-)

Mikä tilanne Sukey, joko täti on kurvannut paikalle?

Mikäs Sukeyllä tilanne?

Täällä kp 4/23-28 ja me kuulemma ukon mielestä mitään passata, sen mielestä nimenomaan nyt pitäis saaha tärppi niin ei mee mehtuukausi ihan sekasin :cool:
No mua ei harmittais jos ei tärppää, kun on mitä odotata syksyllä sit jokatapauksessa. Harmittaa tietty jos keikka jää välistä kun en tiedä uskaltaisko lähtee joka tapauksessa vaikka oletettu la ois viikon päästä keikasta suunnilleen. Eniten mietityttää se auto/junamatka sinne, joka ois n. 600km suuntaansa...

No mut näillä mennään ja tulee siis olemaan erittäin jännät paikat kierron loppupuolella!

Täti kurvasi eilen kylään.. Ei siis heinäkuun lopun vauvaa meille. Jos tästä kierrosta tärppäisi, ja vauva syntyisi ajallaan, niin olis esikoisen ja tulokkaan synttärit tosi lähekkäin. Mutta mitäs me sellaisista, kun ei sellaisetkaan meistä :D

Eli nyt kp 2/26-33 ja seuraavalla kerralla malttia testaamiseen. Joko oot Huli käynyt neuvolassa?

En oo käyny, vaan ens viikon keskiviikkona olis eka käynti jolloin toivon mukaan selviää ees jotakin :)

Pahoittelut sukey tädin vierailusta!

Onpa täällä hiljaista nykyään. Missä kaikki kolmannesta lapsesta kuumeilevat oikein ovat?

Täällä täti tuli ja meni ja tän viikon aikana taitaa olla tärppipäivät käsillä..

Toivottavasti saatte hyödynnettyä hyvin tärppipäivät Sukey
Olen huomannut saman että ei kovin paljoa porukkaa täällä ole.

Mie oottelen huomista aamua kuin kuuta nousevaa, sais tietää onko mahassa ketään ja vähä osviittaa että milloin olis laskettu :grin

Käynpäs tännekin kertomassa, että kaikki oli mahassa hyvin, tänään olisi pitänyt olla viikko 8+0, mutta alkio vastasi viikkoja 6+4, joten laskettu aika menee nähtävästi vaihtoon. Mutta eipä haittaa, vahva syke pikkukaverilla oli ja pääsen kurkkaa vielä 2 viikon päästä uudelleen pikkusta, jossa tarkennellaan viikkoja ja sitten laittaa lähetettä vasta np- ultraan ja verikokeisiin. Joten hyvillä mielin tästä eteenpäin :love017

Onnea hulille kovasti!

Mä en oo kehannu käyvä kirjottelemassa mitään "tyhjänpäivästä", eli nyt on kp 13/23-28 eli lähinnä tässä odottelen että tulis se kierron loppuvaihe...

Takaisin