Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Oi onnea Zeni, toivotaan että maanantain digikin tuo toivotun tuloksen! Tarrasukkia matkaan :)

Ja kyllä mulla ne menkat alkoi keskiviikkona joten nyt olis kp 4/28-30 katotaan mihin asettuu tällä kertaa....
Ja varmaan meillä mennään TJOT meiningillä ainakin jonkun aikaan, mies ei nimittäin ole enää ihan samaa mieltä pikku 3, taas vaihteeksi, mut katsotaan nyt!

Onnea Zeni plussasta! :-) Meneekö laskettu aika kesä- vai heinäkuulle? (Mahtoiko tuohon tulla montakin hymiötä peräkkäin, toivottavasti ei..)

Täällä on tärppipäivät käsillä ja sen jälkeen alkaa parin viikon jännitys..

Ihanaa Zeni! :) Sitä ollaan nyt sitte samassa odotusryhmässä :)

Toivottavasti Hulin mies pian näyttää vihreetä valoa!

Sukeylle tärppionnea! Ja tsempit jännittäviin viikkoihin :)

Kiitos teille :) Kesäkuulle menee laskettu, jonnekki 20. päivän hujakoille, riippuu vähän miten lasketaan.
Kyllä se mies, Huli, vielä lämpee. Viimestään kun testi näyttää plussaa :)
Sukeylle lykkyä! Jos nyt tärppää, niin meniskö laskettu minne, ootko laskenu?
Nuihan myö Nakari ollaan :) Vaikka ihan vielä en sinne kauheesti uskalla kirjotella. Epäilyttää niin... o_O

Voisin liittyä tänne ketjuun kuumeilemaan. Kolmonen siis haaveissa, ennestään tyttö 9/11 ja poika 10/12 :)
Vasta jätin pillerit ja nyt taitaa olla kp 8, kierrosta ei varmuutta. Heitellyt aiemmin 26-32pvä tienoilla ilman pillereitä joskus vuonna nakki, pillereiden kanssa oli säntillinen 28pvä.
Kiirettä ei kolmannelle ole, joten rennolla otteella edetään :grin

Jos nyt tärppäisi, niin laskettu aika olisi joskus heinäkuun alussa. Veikkaan oviksen tapahtuneen tänään, kun muutaman päivän kestohimotus lopahti. Ei pupuiltu eilen tai tänään, joten edellispäivän simpoilla pitäisi pärjäillä.

Mulla on jotenkin ristiriitaiset fiilikset koko homman suhteen. Tottakai haluan kolmannen pienen elämää sulostuttamaan, mutta samalla ajatus uudesta raskaudesta ja synnytyksestä on jotenkin mälsä. Jos vain voisi hypätä suoraan vauva-aikaan, tai mieluusti siihen, että vauva on suunnilleen vuoden ikäinen ja elämä on asettunut uomiinsa. Toivottavasti mies ei mahdollisen kolmannen lapsen jälkeen ilmoita, että hän haluaa neljännenkin lapsen.. :-D

Oikein paljon onnea Zeni!!! Kyllä se nyt jo on varmasti plussa!!!! Aivan mahtavaa!!!!

Torstaina kävin ultrassa ja siellä se tirriäinen oli oikeassa paikassa ja sydän sykki ihan hulluna!!! Oli jotenkin helpottavaa nähdä että kaikki hyvin, tästä voi jatkaa hyvillä mielin eteenpäin!!!!

Kyllä digi vahvisti kaikki muut testit, Gravid Raskaana 2-3 <3 Oih, ku mä en kestä! Mä oon niin onnellinen!!! Ainoa ikävä puoli on, että tää raskaus alkaa samoin kun keskimmäisen, eli halailen pönttöä 24/7.... Mut ei sekään mitään, mä päätin että nautin tästä vaikka väkisin :laughing002Ei sitä tiiä jos tää on vaikka viimenen raskaus, haluan ottaa siis kaiken irti :) Nii, tuhruilu kesti sen pari päivää, ja nyt sekin on siis ohi :smiley-bounce022

Hienoja uutisia Flakes :) Munkin pitäs varata aika ultraan...

Tärppionnea kaikille! Toivottavasti kaikki tulette pian myös tuonne odottajien puolelle :)

Noniin! Wow! :) Mä oon tääl vieläki aika epäileväinen... Ylihuomenna ollaan samoissa viikoissa, ku viimeksi meni kesken, jospa sen jälkeen alkaisi uskomaan, että tämä jopa saattaa pysyä matkassa loppuun asti :)
En ole myöskään vielä kovin paljon kirjoitellut tuolla raskaana olevien puolella..

Mä tuun tänne kans taustalle vähän lämpöilemään, jos sopii :)

Mä oon kirjotellut satunnaisesti vaun foorumilla 2010 vuodesta saakka, mut viimesimmät kuukaudet oon ollu totaalisesti poissa, enkä enää päässyt vanhoilla tunnuksillani kirjautumaan. Aikasemmin kirjoittelin nickillä Bamboo.

Meillä on 2v4kk ja 9kk tytöt. Mun mies on ollut vanhempainvapaalla tyttöjen kanssa kotona nyt 6kk. Oli myös esikoisen aikana 6kk kotona. Mä oon siis palannut töihin, mutta pystyn onneksi tekemään melko paljon töitä kotoa käsin.

Mulla on ihan hillitön vauvakuume. Periaatteessa haluaisin pitää vähän taukoa raskaudesta ja imettämisestä, tytöt kun tuli suht pienellä ikäerolla ;) Mutta vauvakuume tuntuu kasvavan päivä päivältä..

Meillä vaan on vähän samanlainen tilanne kun hulilla. Mies ei oo ihan varma vielä kolmannesta. Näin on kuulemma hyvä. Ei ole siis käytännössä suostunut sanomaan asiaan vielä muuta, kun että katellaan kesän 2014 jälkeen. Siis vuoden päästä!!!! En halua missään nimessä painostaa miestä tässä asiassa, haluan että hän haluaa kolmatta yhtä lailla kun mäkin. Pyysin kyllä ilmoittamaan, jos tulee sellanen fiilis että asiaa voitais katella jo aikaisemmin ;)

Mutta näillä näkymin yritän siis hillitä kuumeilua vielä ainakin vuoden, huoh.

Taidettiinpa Bamboo kuumeilla noita 2 samaan aikaan ja plussattiinkin samaan aikaan, joten tervetuloa vaan joukkoon!!! Samat tunnelmat täällä kans mitä kirjoitit, mut kattellaan, ehkä se elämä vie eteenpäin niinkuin on tarkoitus!

Joo huli, niinpäs tehtiin! Mietinkin mistä olit niin tutun "kuulonen" :)
Onpa hauska, että täällä sitä taas ollaan. Saas nähä, plussataanko tälläkin kertaa samaan aikaaan ;)
Mun on tosi vaikee kuvitella, etteikö meille sitä kolmatta vielä tulisi. Mä luotan siihen, että se mun mieskin jossain vaiheessa tajuaa, että meidän perheestä puuttuu vielä (ainakin ;)) se yksi muru.

Plääää, mä jo eilen kerkesin innostuu et ois kinnaria tullu mut tänään aamulla heräsin siihen ilkeeseen todellisuuteen et tätihän se sieltä tulla tupsahti, TODELLA paljon ajoissa! Eilen siis alko ihan muutaman tipan tiputtelulla mut nyt sit aamulla tippoja olikin monta kertaa enemmän, eli selkeesti ne sit vaan tuli sieltä :( Mä olen nyt ihan totaalisen sekasin mikä mun kiertoni on, aiemmin on nyt ollut niin tasaset 28 päivän kierrot mut nyt ois sit 20-28. Nyt on menos kp 2-20/28 ja YK 2 starttas käyntiin :) No mutta pää pystyyn ja kohti uutta kiertoa, sit vaan selvitellään et mites nää mun kierrot nyt sit meniskään :)

Tervetuloa uudet! :)

Nakari: Täällä pidetään peukkuja! :)

Zeni: Onnea ihan hurjan paljon! :) <3 Tarrasukkia matkaan sinne ja vauvaliimaa :)

Plussaisia tuulia kaikille! <3

Joo, täällä varmaan olis tärppipäivät käsillä loppuviikosta ja en tiedä yritetäänkö? Miehestä en ota selvää ja omatkin tunteet ovat ristiriitaiset, haluan vielä lapsia, mutta en tiedä onko nyt oikea aika? Mutta sit aattelen et milloin sit olis se oikee aika? Mä en tiedä mitä tehdä? Mies ei oo varma haluaako nyt kuitenkaan vielä 3, mutta sit kuitenkin kyselee et joko rupee maha kasvaa, ota siitä sitten selvää?
Eli siis tällähetkellä kp 14/28-30 ja viikonloppuna kyllä pupuiltiin ilman ehkäsyä, mut enpähän nyt usko et siitä tärppäis... Ja jos tärppää niin kyllä minä onnellinen oon, mut nyt vaan on vähän tunteet ristissä? Muilla samoja tuntemuksia?

Ja kiva Bamboo et samaan aikaan ollaan kuumeilemassa, vaikkakin nyt ei niin korkeella toi kuume mulla ainakaan ole (vielä):confused:

Mites muilla?

Huli, mulla on vähän samanlaisia fiiliksiä. Olisin onnellinen kolmannesta lapsesta, toisaalta taas epäilyttää ihan älyttömästi, että onko se kuitenkaan järkevää. Me tjottaillaan, ei yrittämällä yritetä, vauva saa tulla jos on tullakseen.

Mulla pitäis menkkojen alkaa lauantaina, ja uskon niin käyvän. Olisi aika ihme, jos olisi tästä kierrosta tärpännyt. Tavallaan on hyvä, että tähän menee muutama kuukausi, ehtii henkisesti tottua ajatukseen kolmannesta lapsesta. Kun miehen ilmoitus, että hän haluaisi kolmannen lapsen tuli ihan puun takaa...

Ihanaa että en ole ajatuksineni yksin, kun välillä oikeesti tulee mieleen että mihin ihmeeseen sitä on päätänsä pistämässä, mut sit miettii et kyllä meidän elämään vielä ainakin se yks muru mahtuu ja voi olla et eihän se siihen jää? Tiedä häntä, mie oon kuitenkin aina ajatellu et mie haluun useemman lapsen kun sen pakollisen 2...

Meillä mie ehkä enemmän haluun tällä hetkellä tota 3, mut eipähän toi isännästäkään ihan hirveeltä ajatus tuntunu, se ehkä enemmän haluis skipata mun raskausajan hormooni hermoomiset ja synnytyksen... Mut joo kaikkee sitä tulee ajatelleeks, ehkäpä mekin vaan tjottaillaan ja katotaan mikä on tulos? Ja jos ei 3 kuulukkaan niin sit tyydytään 2 ihanaan tyttäreen :)

Mulla kans samat fiilikset kolmannen kanssa että onko tää nyt sittenkään järkevää ja millon se sit on järkevää jos ei nyt. Ja välillä tulee jopa toivottua ettei tärppi kävis heti ja hetikohta sitä katuu ajatuksiaan.
Mä jotenkin vaan aattelin että tulee jos niin on tarkotettu ja eiköhän sitä pärjätä joka saralla senki kolmannen kans.
Mua myös mietityttää seki että jääkö tää sit mun viimeseks vaikka ainakin vielä mun tekis mieli vielä yksi kun taas mies nyt vähän on ilmaissut että ehkä 3 vois olla hyvä.
Ehkä sitäkin kannattaa murehtia myöhemmin, joku raskaus se kuitenkin on sit se viimenen, mä kun tykkäsin ainakin kahden ekan kans raskaana olemisesta, paitsi yli menneistä päivistä :biggrin

Täällä kp 17/28-34

Täti kurvasi kylään jo tänään. Kierto jäi siis 26 päivän pituiseksi, mikä on ihan ennätyslyhyt kierto meikäläiselle. Pientä pettymystä on mielessä, eli kyllähän kolmatta lasta toivoo. Edellisillä kerroilla on ollut lähinnä helpottunut olo, joten ehkä pääkoppa tarvitsi vähän pidemmän sopeutumisajan ajatukseen :-)

Nyrkkiä tätille, kun ilkesi teille saapua Sukey, ja vieläpä liian aikaisin!

Mie en oo vieläkään varma et miten menee tää kierto, kun en edelleenkään tosta miehestä ota selvää, ovista siis ei vielä ole ollut....mut toissa iltana pupuiltiin kumin kanssa :(, joten voi olla että tässä kierrossa raskautuminen on mahdotonta... En tiedä oikeen pitäskö olla pettyny vai iloinen? ( ehkä kuitenkin enempi pettynyt) Mut jospa se tästä, pää alas ja kohti uusia pettymyksiä....

Takaisin