Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Miten dawwe, onko jo tullut oireita suuntaan tai toiseen?

Omien laskelmien mukaan oviksen pitäisi olla tällä viikolla, eli joko se on jo mennyt tai sitten se on vasta tulossa. Pitkä odotus vielä edessä, 29. päivä olisi kp 34 / 26-33, enkä tiedä, että viitsinkö testata sitä ennen. Kierto kun tuntuu heittelevän yllättävän monella päivällä.

Tavallaan kauhistuttaa ajatus positiivisesta testistä, mistä lie tullut moinen kammo, kun kerran jo tunnuin päässeeni siitä yli.

Eipä täällä mitään kummosempia ole, kp 20/23-26 menossa ja oviksen bongasin lopulta kp 13 limojen perusteella, jota tuki sitten ne helvetinmoiset kivut, joihin ei meinannu särkelääkekään tehota. Kipu tuntu enempi vasemmalla eli juuri niinkuin toissakierrossa joka jäi 23 päivän mittaiseksi. Kivut kesti 3 päivää, alkoivat kp 14 jollon kipu tuntu koko alavatsalla järkyttävän kovana, seuraavana päivänä kipu pysyi vasemmalla puolella terävämpänä ja alkoi siitä sitten laantua ja lopulta loppuivat.
Kp 15 limat oli ainaki hävinny, 14 päivänä en tullu tarkistaneeksi kun oli niin kauheeta olla mitenkään päin.

Eli tätiä odotellen, eiköhän se keskiviikkona viimestään ilmottele itestään.. Sit päästään starttaamaan virallisesti yk1 tän jahkaamisen sijaan. :cool:

Kävin tänään ostamassa testin kaappiin polttelemaan, vaikka vielä pitäisi malttaa yli viikko ennen kuin on järkevää tehdä testiä. Oireita ei kylläkään ole suuntaan eikä toiseen, eli maltti taitaa olla valttia. Tulee kalliiksi, jos joka kuukausi heittää kympin kankkulan kaivoon, kun ei malta odottaa tarpeeksi pitkään.

Dawwella ja miehellä ei tainnut tärpätä, kun ei ole kuulunut plussauutisia?

No täällä ois kp 27/26 ja onhan tuo paleltanu ja väsyttäny, eilen särki päähän ja alaselkää jomotteli. Nyt alkaa jomotella etupuolella ja koko ajan on tunne että menkat alkaa joten eiköhän ne huomenna ilmestykin.
Jos ei jouluaattoon mennessä ala kuulua niin sit on testin paikka.

Mun tekis mieli testata jouluaattona, silloin kp 29 / 26 - 33. Toisaalta olis järkevää odottaa sinne kp 34:ään.. Mut olisko kiva joululahja, jos sais kaks viivaa testiin jouluaattona? ;-)

Ja mä sekoilin laskuissani, mulla siis on tänään kp 28 ja huomenna alkaa kp1. Ovis oli siis kp 14 ja nyt vois toivoa että kierto ois palautunu pillereiden jälkeen normaaliksi joten parin viikon päästä pitää seurailla tilannetta.

Ja eiku vaan testaamaan jos sille tuntuu.

Jee, Onnea aivan hirmuisesti Sukey!!! Aivan mahtava joululahja!!
Mihin sulla laskettu menee?

Kiitos onnitteluista!

Laskettu aika on laskurin mukaan 2.9. Siinä on oikea synttärisuma syksyksi meidän perheessä :D

Kiitos dawwe :) Toivottavasti tämä palsta vähän piristyy, ettet jää ihan ilman keskusteluseuraa..

Tulee muuten automaattisesti klikkailtua vaun etusivulta tänne, vaikka nykyään voi käydä katsomassa myös syyskuiset 2014 -ryhmässä :D

Täällä on näköjään aika hiljasta, mutta laitetaan nyt jotakin :)
Eli mulla tyttö 13v ja poika 8kk ja kolmannen haluaisin :) yritystä on jonkin verran ollu, mutta ilmeisesti imetyksen takia kierto sekasin. Kahdet menkat vasta ollu synnytyksen jälkeen. Toiset tuli 4 päivää aiemmin ja just silloin oli hiljasempi aika makkarissa :/ ei tullut mieleenkään et ovis ois ollu aiemmin, ennemminkin odottelin et ois myöhässä.. Noo.. Uutta yritystä vaan :) katsotaan tuleeko tänne muita vai höpisenkö ittekseni :D

Mä voin liittyä sun seuraks tänne alias :) Me ei varsinaisesti yritetä kolmatta. Esikkon on 3,5 ja nuorempi on 5,5kk. Mulla on iänikuinen vauvakuume, ja mielestäni voisin tehä niitä loputtomiin lisää. Rajotteena nyt vaa on se että kumpaaki lasta tehtiin n.2v ennen ku tärppäs, ja en usko et kolmas sen nopeemmin tulee. Ehkäsyä ei käytetä, hormonaalinen ei sovi ja kuparikierukkaa ei voi edes harkita kovien kk-kipujen vuoksi. Menkat on vielä niin epäsäännölliset et ei sen takia oo mitään ladypearliakaan tullu hankittua, ja lisäks viel tähän asti kierto on ollu myös liian lyhyt tota laitetta ajatellen.

Ite oon sillä linjalla et ei haittaa vaik vauva tulis samantien, mut en lähe miestä siihen painostamaan. Mies haluaa kans kolmannen, mut olin sen verran hirveä viime raskaudessa et se haluaa siitä toipua ensin, ja lisäks mies joutu synnytykses näkee enmmän ku tahto, ni jäi siitäki traumat sille. Tiedostetaa kumpiki et se kolmas voi tulla, ei se ihan vahinkokaa olis :)

Täl hetkel menos kp 22, viime kierto kesti 23pv. Normaali ennen viimestä raskautta oli 30-34pv.

Heipsan, minäkin liityn nyt ketjuun sillä vauvakuume kolkuttelee ovelle :D Esikoiseni on reilu 3½vuotta ja nuorimmainen pian 9kk. :) Imetyksen lopetin kuun alussa, vielä ei menkkoja ole näkynyt synnytyksen jälkeen joten odotellaan niitä nyt ensin alkavaksi, sen jälkeen voisi alkaa yrittämään pikku kolmosta :) Tosin, en yhtään tiedä millainen kierto tulee olemaan, mutta katsotaan.. Toiveena olis, jos sais edes tämän kolmosen alulle tänvuoden puolella..

Ootko sä J3nni ollu silloin heinäkuiset odottajat 2010-ryhmässä? On niin samanikänen lapsi sulla ku meiän esikko, ja sun nimimerkkiki vaikuttaa tutulta. Ite olin täällä niihin aikoihin Söpsötin-nimimerkillä. Myöhemmin jouduin luomaa uudet tunnukset, ku unohdin vanhat :sad001

Tääl tuli sit lopulta menkat, kierto kesti 43 pv. Harmittaa ku ehti jo tulee jotai pahoinvoinniki kaltasta tilaa, mut ehkä seki oli kuviteltua kuten muutki raskausoireet tai sit se on joku uus pms-oire. Nyt toivon et tää kierto oli lyhyempi, kauhul ootan meneekö kierrot samanlaisik mitä ne oli ennen esikkoa, eli ei mittä tietoa koska ne tulee.

Mäkin palasin takasin kuumeilemaan kolmosesta, keskenmeno päällä ja viikon päästä tarkistetaan että kaikki on tullu ulos. Sit jatketaan ja toivotaan 2015 vuodelle vauvaa.

Toivottavasti muilla sujuu paremmin.

Takaisin