Mä sain kun sainkin vielä alkuperäisen nickin käyttöön, jes!:)
Aika samanlaisia ajatuksia täälläkin tuosta kolmannesta. Mä oon just alottanut tosi mielenkiintosessa työssä, enkä millään malttais jäädä siitä kotiin äitiyslomalle. Ja samalla haaveilen kuitenkin valtavasti äitiyslomasta ja siitä, että saisin viettää kotosalla aikaa kolmen ihanan lapsosen kanssa
Kunpa sais työt ja kotiäitiyden jotenkin sujuvasti yhdistettyä.
Mies on alkanut väläyttelemään keltasta valoa kolmannelle lapselle
Ei siis ole vielä suoraan sanonut, että haluaa kolmannen, mutta myötäilee ja myhäilee toisinaan kun kolmannen suunnittelusta puhun. Kun mietin, että pistänkö ton meiän "vauvan" leikkimaton myyntiin, mies totesi että "laita vaan, ostetaan sitte seuraavalle uus"
<3 En tiiä tajusko se ite ees, mitä tuli sanottua!
Mä syön edelleen minipillereitä ja tällä linjalla mennään melko varmasti vielä ainakin ens kesään saakka. Mutta eihän ens kesään oo enää ku karkeesti laskettuna puol vuotta
Kuinkas moni täällä nyt ihan yrittämällä yrittää?
Kovasti tsemppiä kaikille, jotka jo kovasti sitä plussaa odottaa!
Sent from my iPhone using Vau Foorumi
Aika samanlaisia ajatuksia täälläkin tuosta kolmannesta. Mä oon just alottanut tosi mielenkiintosessa työssä, enkä millään malttais jäädä siitä kotiin äitiyslomalle. Ja samalla haaveilen kuitenkin valtavasti äitiyslomasta ja siitä, että saisin viettää kotosalla aikaa kolmen ihanan lapsosen kanssa
Mies on alkanut väläyttelemään keltasta valoa kolmannelle lapselle
Mä syön edelleen minipillereitä ja tällä linjalla mennään melko varmasti vielä ainakin ens kesään saakka. Mutta eihän ens kesään oo enää ku karkeesti laskettuna puol vuotta
Kuinkas moni täällä nyt ihan yrittämällä yrittää?
Kovasti tsemppiä kaikille, jotka jo kovasti sitä plussaa odottaa!
Sent from my iPhone using Vau Foorumi