Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Voi harmi Dawwe ! :sad001 Voimia teille kovasti.

Täällä on ollu just tän kierron oletetut pupuilupäivät, ja ei oo mitää tehty. Ollaa oltu koko poppoo flunssassa ni ei oo seksii tehny yhtää mieli. Ja kierto on nyt viel sekasinkii mut oireet ollu sen suuntaset et nyt ois ollu tärppipäivät.

Ja näin viimeyönä muuten unta et olin raskaana ja kävin alkuraskauden ultrassa, ja se oli meiän neljäs lapsi tulossa. Pikku kolmonen istu mun sylissä puol vuotias poika <3 No jos se kolmas nyt tulis ensi ni vois ruveta siit neljännestki haaveilee. Mulla ku ei tää vauvakuume koskaan lopu eikä varmaa lapsilukukaa tuu koskaa täytee...

Hei! Täältä ilmottautuu yks kolmosta kuumeileva. Meillä lapset 03/12 ja 04/13. Tokaa lasta oottaessa olin varma että tähän jää mutta nyt on tullu ajatukset kolmannesta. Eikä viime lauantain tapahtumat ainakaan parantaneet kuumetta! Nimittäin mulle viime syyskuussa laitettiin Mirena-kierukka ja viime lauantaina se tuli itsestään ulos. Mies on kovasti sitä mieltä että ei nyt vielä mitään kolmatta kun nuo aiemmatkin on niin pieniä, mutta minkäs minä tälle pääkopalleni mahdan! :D

Mä ilmoittaudun myös mukaan! 8-v tyttö ja 6-v poika on jo perheessämme ja Nyksän kanssa siis haaveissa vauva.Kauan pohdittiin, kunnes tässä kierrossa varsinainen yrittäminen sai alkunsa kutakuinkin näin:"Oota,mä haen alakerrasta kumpparin.""Hei sä oot nelkyt,ei me tästä nuorennuta, anna palaa vaan!"

Olen aina ollut sekä intuitiivinen että tietoinen kropastani ja kahdessa onnistuneesta raskaudessa tunsin esimerkiksi hyvin vahvat kiinnittymiskivut. Kaikeksi yllätykseksi tunsin ne nytkin. Ja voimakas pahoinvointi alkoi samantien.Menkkojen alkamispäivänä testasin roskishaamun ja nyt kun menkat ovat neljä päivää myöhässä, negan. Pahoinvointi on myös tiessään.Menkkakrampit ovat nyt kestäneet kaksi päivää joten kp 1:tä odotellaan.

Ehkä ikä,ehkä jo olevat kaksi lasta, ehkä viilipytty ukko ovat tuoneet lievää rauhallisuutta touhuun, mutta sen verran neuroottisesti kyllä menivät nämä piinaviikot, että hiukan hirvittää tämä "lapsenteko".Mutta tästä se kai sitten lähtee!

Täälläkin odotellaan menkkoja. Imetän edelleen, niin on kierto täysin sekaisin. Ei mitään tuntemuksia suuntaa eikä toiseen o_O Nyt kp39. Tai oon mä tosi ailahteleva ja hermot menee kaikkeen eli menkkaoireiksi ne luen.

Täälläkin yksi kolmosen kuumeilija ilmoittautuu mukaan (en koskaan ois voinu kuvitella sanovani noin) !

Mieshän ei oo lämmenny ajatukselle ollenkaan..meillä pojat 12/09 ja 3/12, esikolle mies ei oo biologinen isä.

Ihmeellinen tää naisen keho, ku järki sanoo ettei enää lapsia niin mieli se vaan haluaa. Ja järkyttävästi haluaakin :) Just olin loop hoidossa ja tulos oli vaikea syövän esiaste, ens syksynä kontrolli, joten sitten varmaa jää nähtäväksi tuleeko tuo kolmonen toteutumaan koskaan. Kierukka on nyt käytössä, mutta sen poistolangatki oli katkennu hoidon yhteydessä. Onkohan se sitten kovinki vaikee pois ottaa kun sen aika on?

Onko muita samassa tilanteessa, ettei mies vielä kolmosta haluaisi?

Tervetuloa joukkoon. Meillä mies on sanonu et tulee ku on tullakseen, mut ei nyt ihan hihku asiasta. Sil on niin hyväs muistis viel mun viimesin raskaus, en ollu mikään helppo tapaus oikkuineni.

Menkkoja odottelen, oireet on siihen suuntaan, jos ne vihdoinki alkas hormoonit tasottuu ja kierto myös.

Mäkin vielä kuumeilemassa eikä keskenmenon jälkeen uutta ole kuulunut. Tän kierron jälkeen jos ei plussaa kuulu jätetään varmaan kokonaan muiden käsiin tämä eikä yrittämällä yritetä. Selvästi kuitenki stressitaso nousee kun laskee ja kyttää, joten koitetaan ajatella muita asioita niin josko tärppäis.

Mun toinen raskaus oli aivan kamala, jos ei ekakaan helppo ollu :(

Tokassa olin lähes liikuntakyvytön kaikkien kipujen takia, mutta oon tullu nyt siihen tulokseen, että varmasti johtui diagnosoimattomasta kilpirauhasen vajaatoiminnasta. Voikohan tuo vajaatoiminta muuten vaikuttaa raskautumiseen ja vaikuttaakohan tuo loop hoitokin jollain tapaa? Jos tässä joskus vaikka sitä kolmosta pääsee yrittämään...

Vajaatoiminta vaikuttaa raskautumiseen! Meilläkin tämän kolmannen yrittäminen kesti yli vuoden ja lopulta plussan tultua todettiin mulla vajis. Aikaisemmat raskaudet alkaneet ekasta ja kolmannesta kierrosta. Looppiakin olen saanut teininä, mutta sen ei pitäisi vaikuttaa muuten, kuin sitten raskauden aikana kohdunkaula saattaa olla alkujaankin vähän lyhempi (ei kaikilla).
Toivottavasti teillä kaikilla tärppää pian :)
Meillä alkaa laskettu aika lähestyä :Heartpink Tutut ja kaverit veikkailee meille mahan perusteella tyttöä, mutta eipä ole pikkukaveri ultrassa suostunut vilauttamaan. Pian se nähdään, saatasko poikakaksikon lisäksi vielä pikkumimmi :)

Pikasesti tännekin, eli meillä uusi yritys kolmosen suhteen posiiivisen testin merkeissä käynnissä. Kunpa vaan mensi kaikki nyt hyvin!

Toivottavasti Dawwe kaikki menee hyvin ja onnea plussasta :)

Meillä mennää samaa rataa edelleen ja odotellaan menkkoja alkavaks loppuviikosta.

Kuinkas Dawwella menee?

Täällä ootellaan menkkoja, kierukka on edelleen. Pahoinvointia ollu pari viikkoa ja väsyttää ja kiukuttaa. Alavatsaa jomottelee, mutta vuoto ei vaan ala. Kp 33/28 nyt ja eilen tehty raskaustesti oli nega...että joko kierto heittää tai joku muu mättää nyt... :/

Mitäs tässä. Voisin sanoa, että ihan oireettomana ollaan mikä vähän huolettaa.
15.7 on ultra jollonka selviää onko kaikki ok.

Että eipä voi kun odotella, koitan olla ressaamatta kun ei tässä ite mahda mitään kävi miten kävi.

Päivitän tännekin, vuoto alkoi tänään joten oletettavasti meni kesken taas. Tiistaina tarkistusultra, jotta nähdään mikä tilanne..

kaipa mä uskallan nyt kirjotella tänne :) eli meillä on kaks pikkuapinaa, 2010 poika ja 2012 tyttö. oon miettiny pääni puhki tätä kolmosta, ja tuntuu että en vaan pääse yli siitä ajatuksesta..! raskaudet ja raskauden jälk. masennukset ollu tosi vaikeita..oon siitä kolmannesta puhunu sillon tällön miehelle, ja nyt vois olla sitte yk1 :)! pillerit lopetin vasta, eli eka luomukuukausi menossa. mutta voihan sitä ihan läpällä kokeilla, jos ei vielä kauheesti ressais..?! kai se yks vauva vaan ois vielä saatava, ainakaan nyt ei tartte muuttaa/opiskella yhtäaikaa, vois olla kiva kokemus!

pelottaa vaan kaikki mikä voi mennä pieleen, ja niissä merkeissä todella paljon voimia kaikille keskenmenon kokeneille, ja pitempään yrittäneille!!

Voi, Dawwe, tsemppiä tarkistusultraan!

Täällä on menossa kp 34/28-30. Oireita: vaaleanpunainen vuoto dpo6-7, juilinta ja tuikkailu mahassa, pms-peikon puuttuminen ja kauhea jano. Jospa vaikka testaisi tässä lähipäivinä...

Piivi

Ultrassa käyty, kohtu tyhjä.
Kehoitus aloittaa disperiini 100mg heti ja jatkaa kunnes toisin määrätään.

Kp 7/30 ja sitä rataa..

Piivin tilanne kuullostaa lupaavalta! Mitä testi näyttää??

Mites muilla? Zeni? Rasbe? Bettie? Oliko muita?

Voimia Dawwe ! Toivottavasti kohta onnistuisi.

Oma tilanne se että parin viikon päästä ootellaa menkkoja alkavaks, jos ei toisin käy.

Takaisin