Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Heissan,

täällähän on monella hyviä uutisia vaikkei plussaa ole tullutkaan! Mukavaa kuulla että olette saaneet miehet mukaan ja pian pääsette toden teolla yrittämään!!! Ja hyvä se on aloittaa ajoissa ja rauhassa yrittäminen, ei se ainakaan stressaamalla tärppää....sen olen saanut itsekin huomata!!!

Pepa, toivotaan että sulla olisi kyseessä kiinnittymisvuoto ja plussaisit pian!!! Pidetään peukkuja että plussa vielä tulisi!!!

Mies palautui työmatkalta kotiin ja tässä välissä en saanut bongattua ovista! Jospa vaikka viikonloppuna sitten!!! Olen toisaalta iloinen ettei se osunut matkalle, mutta nyt alkaa jo tulemaan vähän paniikki että tuleeko sitä ovista lainkaan...mulla viimeksi tärppäs kp 8 ja nyt on jo kp 11 eli on tosiaan toi keskenmeno sekoittanut koko kropan tai sitten en ovuloi ollenkaan....

Ei muuta kuin rentouttavaa viikonloppua kaikille!!!

Heissan,

täällähän on monella hyviä uutisia vaikkei plussaa ole tullutkaan! Mukavaa kuulla että olette saaneet miehet mukaan ja pian pääsette toden teolla yrittämään!!! Ja hyvä se on aloittaa ajoissa ja rauhassa yrittäminen, ei se ainakaan stressaamalla tärppää....sen olen saanut itsekin huomata!!!

Pepa, toivotaan että sulla olisi kyseessä kiinnittymisvuoto ja plussaisit pian!!! Pidetään peukkuja että plussa vielä tulisi!!!

Mies palautui työmatkalta kotiin ja tässä välissä en saanut bongattua ovista! Jospa vaikka viikonloppuna sitten!!! Olen toisaalta iloinen ettei se osunut matkalle, mutta nyt alkaa jo tulemaan vähän paniikki että tuleeko sitä ovista lainkaan...mulla viimeksi tärppäs kp 8 ja nyt on jo kp 11 eli on tosiaan toi keskenmeno sekoittanut koko kropan tai sitten en ovuloi ollenkaan....

Ei muuta kuin rentouttavaa viikonloppua kaikille!!!

Hauskaa lauantai päivää kaikille!!!

Pitipä tulla antaa tilannepäivitys ku en nyt muista laitoinko jo viestiä että punktio olis ens viikon tiistaina ja siitä seuraava perjantai olis siirto :D tää ja huominen pitäis vielä jaksaa piikityksiä ja sit se olis loppu,huh! ja toivotaan ettei tarttis sit taas vähään aikaan menkkoja kattella
Kiva muuten kuulla että on moni saanu miehensä pää käännytettyä! Mutta rentouttavaa viikonloppua kaikille!

Negaa näytti tänään testi :/ Eiköhän se jo näkyis jos siellä jotain olisi.. se siitä sitten. Nyt vaan odotellaan että kauanko on menkat myöhässä tässä kierrossa.. viimeksi oli viikon. 

Pepa, harmin paikka....

Alissa, ei siihen kuumeiluun taida mikään auttaa..itselläkin se väillä mennyt ihan pakkomielteen puolelle..on vaikeaa olla ajattelematta sitä!!! Eikai siihen auta tosiaan mikään muu kuin raskautuminen!!

Sain aamulla ovistestiin vahvan plussan, eilen oli jo selkeä, tänään vahvempi kuin testiviiva, nyt siis jo kp 14, on siis kierto hyvin erilainen kuin ennen keskenmenoa...mietin vaan että tuleeko nyt pitkä kierto vai onko ovis liian myöhään..eikö oviksen jälkeen pitänyt olla vähintään kymmenen päivää, jotta pystyy raskautumaan...mulla siis kierto ollut 25 päivää joten tiukoille menee! Nyt pitää siis yrittää saada miestä heiluttamaan peittoja tänään

Iltaa kaikille tasapuolisesti! :)

Pakko se on näköjään tulla tänne nyt silleen ihan pienesti kuumeilemaan.. Jaiks.. ;) Vahvasti olin muka päättänyt että meidän lapsiluku olis tässä, mutta pöh, näin vaan kävi. Mulla on tällä hetkellä kaksi ihanaa tyttöstä jaloissa pyörimässä, joten ajatus pienestä pojasta houkuttaa :) Työelämään olis nyt tarkoitus palata vuodenvaihteessa ja haluankin mennä töihin ihan mielelläni tässä vaiheessa. Kesällä tulee muutto isompaan asuntoon ja toiselle paikkakunnalle niin sitten vois vaikka katsoakin uudella fiiliksellä pikku-kolmos-hommaa :) 

Huh, mistä tämmösiä kuumeita ja ajatuksia oikeen tulee??!! :D 
Toivottavasti täällä nyt monilla pian tärppäis, olis ihana lukee hyviä uutisia. :) <3
Mä jään taustaileen tänne... :)

Tervetuloa mukaan kuumeilemaan, ViuVau! Aika monelle tuntuu käyvän juuri noin, että ensin ollaan ihan varmoja että kaksi lasta riittää, mutta sitten se vain iskee... Vauvakuume.

PePa, ootko testannut uudestaan?

Flakes, onnittelut ovisplussasta! Toivottavasti tuli hyödynnettyä hyvin :).

Mullakin oli tuntemusten perusteella ovis eilen. Pari päivää puuhasteltiin tehokkaasti, joten toivotaan että se riitti, vaikka eilinen jäi kyllä ihan tyystin väliin. Mulla oli eilen aivan surkea olo, alkoi ihan yhtäkkiä edellisenä yönä, ja angiinahan se sitten työterveydessä löytyi. Eilen joka paikkaa särki niin paljon, että ei todellakaan tehnyt mieli ryhtyä vauvantekopuuhiin. Vähän nyt myös jännittää se, että syön särkylääkkeitä nyt sen suurimman sallitun määrän (Panadolia tietysti) ja myöskin antibioottia (pitäisi olla raskauden aikana sallittu, mutta kuka noitten vaikutuksista lopulta tietää), joten meneekö kaikki hyvin jos raskaus tästä kierrosta alkaa. Olisi nyt tämä tauti iskenyt pari päivää aikaisemmin, niin oltaisiin voitu skipata tämä kierto.

Mutta joo. Tämmöiset aatokset tänään.

Pepa, harmittelut negoista. Toivotaan että menkat edes akais jos kerta plussaa ei tuu!

Viuvau, tervetuloa joukkoon mukaan! Teillä on suunnilleen sama ikäero kun meidän muksuilla. :-) mitäs sun mies on ollut asiasta mieltä?

Mariannu, toivotaan että teidän ahkeruus palkitaan. Ja sinuna olisin ihan huoletta noiden lääkkeiden syömisestä, jotkut joutuu syömän koko raskauden läpi vähän tutkittuja lääkkeitä ja terveitä lapsia syntyy vaikka tottakai sitä on huolissaan kasvavasta elämästä. Ja sekin että eihän alkio ole sun verenkiertoon yhteydessä vielä moneen viikkoon jos olisikin tärpännyt. :-)

Joku kysyi että auttaako joku tähän vauvakuumeeseen tai voiko sen unohtaa niin itse olen kyllä sitä mieltä että siihen ei auta muu kuin vauva! Ja siks itsekin toivon tän mahdollisen kolmosen jälkeen että mulle ei sitä tuu. Oiskohan tuohon vauvakuumeeseen jotain ehkäsevää valmistetta? :-D

Teve,tänne on tullut taas paljon kirjoituksia, en eilen päässyt koko foorumille, kun sivu vaan ulvoi erroria =/ mut nyt taas toimii =)

PePa : Pahoittelut negasta, ei oo kivaa ollenkaan...
Flakes: Onnea oviksesta!

Mä oon varmaan niin "juntti" mut mä en oo koskaan tehny ovis testiä kun on näitä muksuja saatettu alulle, mä en varmaan sais edes pidettyä päätä kasassa, kun sitä ovista vielä seurailisin =) kun on jo niin kova hinku muutenkin raskautua =) Mä oon yrittäny sit aina kierron puolivälissä houkutella ukkoo enempi petipuuhiin =)

ViuVau tervetuloa joukkoon ja vauvakuumeesta ei kyllä taida päästä eroon..tai no mä pääsen aina 1-2 päiväksi eroon vauvakuumeesta jos tuppaa olemaan noiden muksujen kanssa pikkasen ylikuormittuneempi päivä..mutta se on vain tilapäistä, ei kokonaan pois menevää =)  Eikä auta kyllä yhtään asiaan kun meikäläisenkin tuttavapiirissä on tällä hetkellä 4 naista raskaana...=) JA sitten kattoo telkasta kaikenmaailman Erilaisetäidit ja Teiniäidit

Miehestä on hauskaa kun puhun vauvoista sen kuullen melkein joka toinenpäivä, kyllä siitääkin huomaa miehen halukkuuden kolmatta kohtaan kun olen niin innoissani niin senkin suupielet nousee vienoon hymyyn <3

Mutta minä pidän peukkuja Falkes että sutina sängyssä on tuottanut tulosta =) Kivaa kun jotkut yrittää jo nyt, minäkin jo haluisin yrittää mutta isäntä haluu oottaa sinne ensi vuoden puolelle....

marzi, mäkin olen juntti, en ole koskaan kokeillut niitä ovistikkuja :D Ja tulisin kyllä hulluksi kun arvuuttelisin viivojen paksuuksia yms.. Joten en aio niitä kokeilla nytkään. 
Tsemppiä odotteluun! 

Flakes, onnea oviksesta! En muistanut äsken kun puhelimella kirjoitin että kuka se oli myös bongannut sen. Toivottavasti sait miehes makkariin ;D 

ON: Mä vähän epäilen itellä kilppariongelmia. Mulla on sellanen jännä paineen tunne kurkussa aina välillä, ei siis jatkuvaa. JA sit kun pillerit lopetin sillon heinäkuussa, sen jälkeen olen vuotanut miten sattuu... On vaan niin iso kynnys soittaa omaan pikkukylän terveyskeskukseen lääkärinaikaa kun kesällä valittelin huimausta ja lääkäri jo suurinpiirtein ehdotteli mielenterveyslääkettä!!! Ja sanoi etä olen vain väsynyt kahden pienen lapsen kanssa! 
No, marssin sit yksityiselle ja alkoivat asian seljetä. Hitto että joskus saa kirota ton julkisen puolen kanssa. JA nyt kun ei oikein yksityiselle olis varaa kun hoitovapaalla olen. 

morjens! taidan liittyä tähän ketjuun :)) itsellä on pojat -08 ja -10 syntyneet ja nyt on kovasti kolmosta kuumeiltu kesäkuusta asti. ovis oli tossa viikonloppuna joten todellakin kuumeisesti kuunloppua odotellaan :) . kierrot on ollu pitkiä pillereitten jälkeen mutta tässä kuussa oviksen mukaan olis tulossa "normaali" 28-29 kierto. isäntä on kyllä ihan täysillä mukana tässä kolmosen teossa mutta ei ehkä jaksa jokaikinen ilta kuunnella mun vauva höpinöitä joten olis kiva teille vähän avautua :D

Pitkästä aikaa kirjoittelen tänne, no... meillä taitaa nyt käydä kuitenkin niin että kuumeilut saa mennä jäihin ikuisesti :(  Mies on nyt niin vahvasti sitä mieltä että ei enää kolmatta, et kahdessa on ihan riittävästi puuhaa meille. Sit menin ja varasin sille vasektomia ajan et ei tarvi mun elää turhissa toiveissa lopun ikää :( Hiukka masentaa, edelleenkin haluaisin kolmatta, mut kun siihen valitettavasti yhden ihmisen tahto pelkästään riitä...

Flakes Onnea ovisplussasta! :)

Mariannu Toivotaan että tärppäis eikä antibioottikuurista olis mitään häiriöö :)

Hemppa Olis kyllä hyvä kun joku kehittelis vauvakuumetta ehkäisevän pillerin, menis kyllä tilaukseen :D Olis niin paljon helpompaa elämä kun päähän mahtuisi muitakin ajatuksia kuin vauvat..

etk Tervetuloa mukaan! :)

supernova Harmi että mies ei ole halukas :/ Toivottavasti sullakin helpottaisi tuo vauvakuume..

Omaa Napaa: Menkoista ei tietookaan. Uutta testii en oo tehny vielä, ehkä ensiviikolla jos ei niitä menkkoja kuulu. En vaan jaksa enää uskoa että olisin raskaana, ei oo yhtään sellanen olo että olisin. On tainnu vaan menkat hypätä tämän kerran välistä, tai olihan mulla sitä ylimääräistä vuotoa kierron puolivälissä, josko se sitten olis ollut jotain joka sitten korvas ne oikeet menkat..?? Tiedä noista..
Vähän meinaa muutenkin masentaa, kahden viikon päästä olis ollut laskettuaika meidän vauvalle.. Välillä alkaa ahdistaa uuden vauvan yritys kun koko ajan vaan ajattelen että mähän olin jo raskaana, ja pitäisi olla vieläkin.. Epäreilua että pitää alottaa kaikki alusta.

etk tervetuloa joukkoon mukaan! :) 

supernova voi kurja sun ukkoas! Todella ikävä tilanne. Tosiaan, yhden kuume ei auta vaan siihen tarvitaan sen toisenkin kuume. Minäkin sanoin tuossa miehen lämmittelyvaiheessa ystävälle että miehen täytyy olla mukana ja teinkin sen selväksi. Että en halua että mies suostuu sen takia vielä yhteen muksuun kun minä haluan. 
Tsemppiä! 

Pepa, voi kun sun kierto palautuis ennalleen. Muistelin että sulla oli aikaisemminkin ollut samaa että kuukautiset jääneet vain pois? Toivottavasti ne alkais pian niin pääsisitte yrittämään ja sä olisit tietoinen kierrostasi! 
Voin kuvitella sun mietteet ja ajatukset pienokaisen lasketusta ajasta. Ja siitä että sun täytyis olla nyt viimesilläsi raskaana. Aina ei elämä vie niinkuin ajattelee ja toivoo. <3 Jaksamisia sulle lähiviikkoihin. Tai toivon ennemminkin pikaista plussaa niin saisi ajatukset uutta tuulta. 

ON: Pari viikkoo sitte vuosin viimeksi. Nyt siis olisi kaiketi ovis meneillään. Mutta mene ja tiedä kun olen vuotanut vähän väliä niin en usko että nytkään kierto olisi tasaisen pitkä. Täytyy varulta laittaa kaverukset matkaan jos sattuisi nyt olemaan ovis. :) Eilen pupuiltiin pikaisesti, pitäis tänään tai huomenna ottaa uusiksi. :) Miehelle en ole koko oviksesta maininnut, en halua mitään suoritusta tästä. Rennolla otteella! 

tänään ollu kyllä jänniä tuntemuksia alamahassa.. esim. kun menee istumaan niin vihlasee,toisinaan tuntuu niinku alamahaa vedettäis tai tökittäis neulalla :DD on tämä ihme paikka että vaikka on jo kahdesta raskaudesta kokemus niin ei sitä enää muista mimmosia tuntemuskia ne on herättäny :) alaselkää välillä juilii menkkamaisesti, että tässä nyt sitten mukamas pitäis ainakin ensviikko malttaa odottaa ennenku kokeilis ekaa testiä tehdä..

Hauskaa lauantai päivää arvon tyttöset!

Mitäs tänne kuuluu?
Supernova: Voi ei! Tuo onkin tosi kurja tilanne.Oletteko nyt varmasti lopullisesti ja kunnolla asiasta puhunut ja selvittänyt molempien kannat yms ku toi vasektomia on kuitenki niin lopullinen juttu,ettei sit myöhemmin tuu mitään katkeruus juttuja tai jotain?! Kannattaa kuitenkin TOSI TOSI tarkasti miettiä loppuun asti ennen kuin tekee mitään. Voimia sulle ihan hirmu paljon <3

PePa: No johan nyt on noitten sun menkkojes kanssa,tosi ärsyttävää ku ei ikinä tiedä milloin suvaitsevat tulla :/ Voimia sullekkin varsinkin tuleviin viikkoihin.On varmasti vaikeeta kun miettii tota laskettua aikaa ja on varmaan vaikea hyväksyä koko asiaa. Voimahaleja!

Hemppa: Toivottavasti nyt kaverukset uivat kovaa oikeeseen suuntaan ja löytävät palkinnon ;)

etk: jännää,mutta hyvältä kuulostaa :D

Oma napuli: on kyllä edelleen niin turvoksissa tosta punktiosta joka oli siis tiistaina.Näytän todellakin siltä ku olisin jo toooosi pitkällä raskaana...nestettä on varmaan vähän joka kohdassa ja noi imetyt rakkulat on täyttyny uudelleen nesteellä et vielä on vähän tukala olo mut kyl tää tästä! Eilen eli perjantaina sain kaksi pientä salamatkustajaa kyytiin :D olo on nyt kyllä tosi onnellinen.Piikitykset loppu,punktio takana ja pallerot kyydissä<3 Nyt alkaa sit tooooooooooooooooooooooooooooosi pitkä kaksviikkonen ku testin sais tehdä 2.11.On tää ihanaa ja jännää!!! Nyt sit pitäis ottaa rennosti ja unohtaa koko juttu mut sit sitä kuulostelee joka ikistä nipsausta ja jomotusta ja miettii et onks tää nyt kiinnittymistä vai jotain muuta :D
mut tämmöstä täällä.

Tsemppiä taas kaikille ja rentouttavaa viikonloppua!!!

Mun pieni esikoisvauvani tänään jo 5v <3
Vaikea uskoa että on jo niin iso poika, ja mun vauvakuume senkun kasvaa :D

Tintti83 Tervetuloa mukaan :)

Heippa taas! Sateinen sunnuntai-ilta...

PePa, onnittelut 5-vuotiaalle esikoiselle! Se on kiva ikä, ainakin musta meidän 5v on jotenkin tosi mukava nyt, kun osaa (ja viitsii) tehdä kaikenlaista itse. Ja toivotaan että luontoäiti on reilu ja teilläkin pian uusi vauva kasvaisi masussa. Varmasti tosi rankkaa miettiä, että kohta olisi jo vauvan pitänyt syntyä. Mulla kaksi keskenmenoa tapahtui onneksi niin aikaisessa vaiheessa, että tietoisesti unohdin lasketut ajat, enkä ajattele niitä kuin sillä tasolla, että vuonna 2008 sain kaksi keskenmenoa.

PipaPoppana, onko sulla aikaisemmista siirroista napannut heti? Mahtavan jännät paikat :)

Tintti83, tervetuloa mukaan! Meillä onkin jo varsin iso ja aktiivinen porukka.

Täällä angiina ehkä viimein selätetty, mutta sitkeässä oli. Nyt on viikko sairastettu ja tänään on oikeastaan eka päivä kun on ihan normaali olo. Torstain ja perjantain pojat oli päiväkodista syyslomalla, joten sekin ehkä vaikuttaa kun piti niitten kanssa jaksaa touhuta puolikuntoisena. Viime yön olivat mummolassa yökylässä ja me miehen kanssa nukuttiin :). Tsekkasin just että menossa on kp 19/28 ja minkäänlaisia oireita ei ole. Jotenkin on ihan sellainen olo ettei tästä kierrosta kyllä tärpännyt, kun ovis meni jo sairastaessa. Viikon päästä saa sitten ehkä ruveta jännäilemään.

etk, pitäiskö sun tehdä raskaustesti?

Mä sit taas olin jo poistanut linkin tänne selaimesta. Ajattelin että turhaan haaveilen, kun ei tule mitään tapahtumaan. Mieskin on ollut jotenkin niin kireä lastenkin kanssa viime aikoina. Tiedän, että olen joskus vähän lepsu, mutta itse asiassa meillä on viimeiset pari viikkoa sujunut tyttöjen kanssa tosi hyvin. Nuoremman alkava uhma laantui heti alkuunsa, kun olin aihetta taas vähän tutkinut, ja löysin hyvät "työkalut". Vanhempi taas on niin kiltti (vaikka hidas pukemaan ja toimimaan itse välillä niin että hermo menee). Ja tappelevathan ne jatkuvasti, mutta sellaista pientä kränää vaan.

Tuossa kun on nyt sitten parin viikon aikana tavannut kolmekin alle vuotiasta lasta, niin puski taas vauvakuume läpi. Asiaa en ole vieläkään tosissani uskaltanut ottaa esiin mieheni kanssa. Pelkään kuollakseni, että vastaus on "ei enää yhtäkään lisää". Taas se on myymässä jotain tarvikkeita, mikä on siis ihan järkevää, kun ei lapset enää niitä tarvitse, ja kivaa se on saada pientä taskurahaa niistä. Mutta, mutta, en vaan pysty päästämmään ajatusta vieläkään. Olenko nyt sitten edes tosissani yrittänyt.

Mulla on vaan sellainen tunne, että meidän perheeseen "kuuluisi" kolme lasta. Hassua vaan, kun miehellä on kaksi sisarusta, eikä halua kolmatta meille, ja minulla on vain yksi sisarus, ja haluaisin näille kahdelle lapselle vielä sisaruksen. Vaikuttaako teillä oman perheen lapsikuviot kuumeiluun??

Sori, tästä omanapaisesta tekstistä. Johonkin on taas pakko purkaa tuntemuksia. Ja luen kaikkien kommentteja nyt sitten edelleen. Ei se tauko mitään auttanut. :-/ Hitsi, kun pitäisi uskaltaa (parhaimpien perustelujen kanssa) ottaa se vakava keskustelu. Miehen asenne on vaan tällä hetkellä aika masentava. Taitavat työkuviotkin vaikuttaa, mutta en tosiaan tahdo lisää lapsia, jos asenne ja tunnelma on tuollainen. :(

Siitä tulikin mieleen, tsempit Supernovalle! Teet kuitenkin oikein. En minäkään hankkisi lisää lapsia ellei mies olisi täysin mukana. En usko että siitä seuraisi hyvää. Ja niinhän tässä varmaan meidänkin kohdalla käy... Entä Ukuli??? Mitä teille kuuluu?

Heippa kaikki, pitkästä aikaa.

Tervetuloa uusille mukaan :D Käyn täällä joka päivä lueskelemassa kaikkien kuulumisia, olen siis hengessä mukana.

Supernovalle sanoisin, että jaksuja tilanteeseen ja meillä painitaan nyt vähän samoissa ongelmissa. Mies on taas jarrutellut ja väitti jopa, ettei koskaan suoraan sanonut että haluaisi kolmatta lasta edes ikinä myöhemminkään.... vaikka kyllä hän sanoi ja oli jo suostuvainen hetikin yrittämään, en sitten tiedä mikä on muuttanut mielen. Mullahan tämä vauvakuume ei taida lähteä, siihen auttaisi vaan se raskautuminen ja VAUVA. Onneksi saadaan tänään hoitoon meidän tyttöjen serkut, joista toinen on vielä alle 1v. He tulevat ihan yökylään, joten pääsee ihan kunnolla verestämään vauvamuistoja :D ihanaa <3

nyt vähän omanapainen teksti, anteeksi siitä, mutta vaikka kuinka järkeilen ja vaikka miltä kantilta asiaa ajattelen, niin olen ihan varma että meidän perheeseen kuuluu vielä yksi lapsi ja itse olen nyt kuitenkin sitä mieltä että saisi tulla on piakkoin, ettei ikäero ole liian suuri... koska sitten kun lapset olisivat vähän isompia olisi helpompi matkustaa yms kun lapsilla olisi suunnilleen sama rytmi. Eli ei kai siinä muuta kun miestä lämmittelemään, toivon niin että hän innostuisi nyt tästä tyttöjen serkkujen kyläilystä ja vauvan hoidosta, eli tsempit meillä että kaikki menee tänään hyvin :D

Ja nyt, peukut pystyyn että mahd moni tästä ketjusta olisi raskaana jo pian :D

Takaisin