Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

PipaPoppana, teillä on siis mahdollisuus myös kaksosiin? Ihanaa. Toivottavasti edes yksi tarraisi niin tiukasti että pysyisi mukana ensi kesään asti. :) Tsemppiä piinaviikkoihin ja odotteluun ja ennen kaikkea testailuun! 

Tintti83, tervetuloa ketjuun mukaan! Ihanaa kun täällä on keskustelu vilkastunut. 
Oon muuten huomannu että monella teillä kolmosta kuumeilevalla on samaa sukupuolta olevat lapset. Ja siksipä olen itse miettinyt että mihinkähän kastiin sitä itse kuuluu kun molempia jo on ja vielä haluaa sen yhden. :D 

PePa, esikoisvauvalle synttärionnittelut! :) 

Mariannu, tsemppiä piinaaviin viikkoihin/päiviin. Ja toivotaan että sairastelusta huolimatta pikkuinen on tarttunut mukaan! 

Elise, tsemppiä sinulle! Toivottavasti mies lämpenee ajatukselle ja haluaisi myös sen kolmannen. Kuumeeseen ei kyllä todellakaan auta muu kuin vauva. Mutta itsekin olin sitä mieltä että jos mies olisi ollut vastahakoinen, olisin tehnyt selväksi ettei me lasta tehdä jos hän ei ole täysillä tässä mukana ja että haluan hänenkin haluavan lapsen eikä sen takia suostu kun minä haluan! Olipa vaikeasti selitetty. 

Ukuli, tsemppiä sinullekin tilanteeseen jossa ei ole mukavaa! Toivotaan teille oikein mukavia hetkiä "suurperheenä" ja se saisi myös miehesi ajattelemaan asiaa uudestaan. Voithan vihjailla hänelle että "katsos miten ihana olisi jos olisi vielä yksi oma lapsi mukana, leikkisivät yhdessä jne.." 

ON; Minäkin olen sitä mieltä että kolmas kuuluu meidän perheeseen. Vaikka meillä molemmilla miehen kanssa on vain yhdet veljet niin ehkä siksi halutaan sen kolmas. Olisi uudenlainen kokemus itsellekin nähdä se kun kolme sisarusta leikkii keskenään. Ja kolmannelle olisi tilaa niin autossa, kodissa kuin meidän sydämissä! <3 
Alunperin aloin tätä ketjua kurkkia siksi että sain lukea muiden ajatuksia juuri kolmilapsisen perheen arkea miettien ja miten samanlaisia ajatuksia ja mietteitä muilla oli. On täältä saanut hyviä neuvojakin ja uusia miettimisen aiheita omaankin päähän! :) 
Jos nyt olisi normaali kierto, ovis pitäisi olla ohi. Mutta limaisuus vain jatkuu. Eikös oviksen jälkeen ole kuiva kausi? Voisi siis olettaa että ovis ei olisikaan vielä ollut. Jos nyt edes tulee. Tuntuu että kierto on aivan sekaisin vielä vaikka pillerit lopetin heinäkuun alussa. 

Tiistai iltaa!
tälleen pikaisesti piipahdin ennen nukkumaan menoa.

MARIANNU: esikoistahan me yritimme 8 vuotta ja siihen mahtui monen monta hoitoa ja siirtoa ilman yhtääkään plussaa. Sit ku olimme jo adoptio infot käyty ja siirtymässä sinne ni viho viimeisestä yrityksestä nappas meidän pakkastyttö kiinni<3 ette voi uskoa miten onnellinen olimme ja olemme edelleen<3<3<3 sitten päätimme yrittää josko tulis sisarus ja olin jostain syystä aina ollu sitä mieltä et jos toista yritetään ni se onnistuu heti ekasta yrittämästä ja niin muuten onnistui:D joten saapi nähdä kui käy. Nyt näitä meidän alkioita ei viljelty niin pitkään eli ns.huonompia alkioita voi olla vielä joukossa ja onnistumisprosentti ei välttämättä ole niin suuri mutta se nähdään 1,5 viikon kuluttua! Mut tsemppiä sinnekkin odotteluun et onko tärpänny:)

UKULI Onpas turhauttava tilanne sielläkin :( jaksuja

HEMPPA Kiitos tsempeistä,niitä tarvitaan<3 ja juu,kyllä kaksoset ovat hyvinkin mahdolliset mutta itse en jotenki osaa kuvitella että me kaksoset saataisiin...vaikka eihän tuo mikään uskon kysymys olekaan:D tosiaan kun yksikin tarraisi loppuun asti kiinni ni olis kyllä niiiiiiiiiin mahtavaa!!! plussatuulia sinnekin !

oma napa: pientä nippailua alavatsalla ollu pari päivää ja tänään on ollu jotenki niin surku päivä. Tuntuu että kaikkia asiat vaan itkettää...vähän kyllä stressi ollu raha-asioistakin mut en kyl yleensä oo niistä painetta ottanu,tai ainakaan niin että itkeä pitäis!?!?!!! Ja itku meinas tulla ku ei meinannu iltapalaa löytää lapsille ku kaikki kaapit tyhjänä ku unohtanu käydä kaupassa ja ku ku ku...joo ne on noi hormoonilääkkeet varmaan jotka saa nuo tunteet enemmän pintaan :/ ...

mutta öitä kaikille!!!

Lyhyesti töistä pelkkää omaa napaa: jännittää! Luulin, että sairastelun takia just missattiin ovis, mutta tänään oli kyllä ihan selvää etomista aamulla. Kp 24/28 menossa ja vatsassa outoja tuntemuksia. Voikun niiiiiin kovasti toivon, että plussa parin päivän päästä testiin tulisi!

Mariannu Jännää :) Peukkuja pidän että plussa tulisi!!

Täällä alko ne menkat viimeinkin, harvoin niistä iloiseksi tulee mutta ärsyttää niin kovasti kun temppuilevat :/
Nyt olis kp 3 / 30-32-??. 

Töihinkin pitäis lähteä viikon päästä. Tuntuu että olisin ollut poissa sieltä ainakin vuoden vaikka todellisuudessa vaan 4kk..

Sorry, taas täysin omaa napaa: PLUSSA. En malttanut olla testaamatta, vaikka menkkojen pitäisi alkaa vasta tiistaina (tai maanantaina, riippuen minkä mittainen kierto sattuisi olemaan). Outo palan tunne kurkussa,  närästää, mahassa nippailee ja on paineen tunnetta, rintoja aristaa. Pari tuntia muhineesta pissasta äsken ihan selvä plussa Clearbluella, ei mikään haamu, vaan kunnon plussa. Nyt kaikki peukut ja varpaat pystyssä, että menkat ei ensi viikolla ala ja että parin viikon päästä ultrassa näkyisi oikea vauvanalku, eikä tuulimuna. Mutta olen niiiiiiiiiiiiin onnellinen :).

Onnea, Onnea Mariannu! Tuollaisen uutisen kertomiseen tarvitaan just sitä oman navan tuijotusta. ;D 
Toivotaan että kaikki menee hyvin! 

Hurjan paljon onnea Mariannu!!!!! Ihanaa että saatiin vihdoin plussa tähän ketjuun!!!!! Ja eikun muut seuraamaan perästä!!!!

Hurjan paljon onnea Mariannu!!!!! Ihanaa että saatiin vihdoin plussa tähän ketjuun!!!!! Ja eikun muut seuraamaan perästä!!!!

MARIANNU Ihan mielettömän paljon onnea plussasta!!! Kyllä hyvältä vaikuttaa jos jo näin aikaisin tullut vahva plussa.Kyllä elämä on ihmeellistä,juuri kun ajattelit et ovis meni sivusuun ni sit tärppäs,aatteleppa :D

oma napa: piinailua...kolme tai neljä päivää oon ollu niin super viluinen ettei mitkään peitot riitä,lämpö onkin ollu 37,2-37,4. Flunssaa tai muuta ei oo ainakaan vielä.Toivottavasti tarkoittais hyvää? Tänään on iltapäivästä asti ollu hieman huono olo.Tuntuu et syönnin jälkeen olis syöny ihan överisti ja se olo jatkuu monta tuntia,sellanen ähky pahaolo :/ mutta eipä täällä muuta. Nyt yrittää mennä syömään iltapalaa...mies rakas teki munavoita ja mua ällöttää haju vaikka rakastan munavoita....

Kiitoksia onnitteluista :). Plussa on vahvistunut joka päivä, testasin (tietysti...) eilen ja tänään aamulla. Eli kai sitä raskaana ollaan, kunnes toisin todistetaan. Mä olin aivan varma, että tämä kierto meni pilalle sen sairastelun takia, mutta eipä sitten kuitenkaan. En ollut ajatellut ollenkaan edes testata, mutta pari päivää sitten alkanut närästys ja mahan vihlaisut saivat muuttamaan mielen. Mies yrittää pitää mua vähän maan pinnalla, että jos ulrassa parin viikon päästä näkyy että kaikki on hyvin, niin sitten voi jo varovaisesti iloita. Mullakun sekä tuulimunaraskaudessa että keskeytyneessä keskenmenossa testiin on tullut plussa ja raskausoireet olleet vahvat, ja sitten ultrassa selvinnyt, ettei kaikki olekaan hyvin. Testaan ensi viikolla vielä kerran ja jos menkat ei ala, niin yritän varata yksityiselle ultran noin 7+0. Mutta jännää tämä taas on... Jos kaikki menee hyvin, niin la on 10.7.

Ai joo, ja angiina kai uusi :(. Tänään heräsin taas siihen, että  nieluun sattuu ja näyttäisi peitteitäkin olevan. 10pvän antibioottikuuri loppui vasta torstaina. Tänään taas lääkäriin. Olen ihan varma, että johtuu siitä, että eivät pysty antamaan kunnon tehokkaita lääkkeitä, kun mulla on penissilliiniallergia ja lisäksi viimeksi jo sanoin, että on mahdollista, että olen raskaana.

PipaPoppana, joko olet testannut? Aika hyvältä kuulostaa oireet :).

PePa, tsemppiä töihinpaluuseen!

Pakko heti tulla tilittää...
En oo koskaan tehny raskaustestiä aikasemmin ku on saanu mut nyt mul oli joku pakottava tarve se tehdä (nyt pp9)eli siis 7 päivää ennen menkkoja ja 6 päivää ennen virallista testiä mut niin vaan testissä näkyi vahva +++,siis apuva!!! Mulla vaan kädet tärisee! Ja nyt pelottaa et on kohdun ulkopuolinen ku tänään on sellanen pieni jatkuva kipu tuolla vasemman munasarjan kohdalla.Ei mulla siis johtimessa se voi olla ku ne puuttuu mut on siinä sellanen tynkä jäljellä et mun tuurilla se on sit just siellä.Mut toivotaan et kipu menee ohi...että näin täällä:D

MAHTAVAA, PipaPoppana!!! Onnittelut! Musta noi sun oireet kuulostikin niin hyviltä, että kyllähän sieltä piti plussan tulla :). Hei ja onpa hauskaa että meidän lasketut ajat sattui samaan :). Nyt vaan toivotaan että molemmilla pikkuinen on tarrannut hyvin kiinni ja kaikki menee hienosti. Koska meinaat ultraan?

Onnea Pipapoppana ja Mariannu!!!

Mulla lähtee tää kolmannen haluuminen vissiin kans kyl omasta lapsuudesta. Meitä on kolme ja mun miehellä on kuusi sisarusta. Äitilläni ei ole sisruksia ja oon ehkä senkin takia aina halunnu sitte useamman kun yhen lapsen. Ja isälläni on viisi sisarusta...

Omaa napaa: Vois ehkä sanoo et nyt on yk 1! Kp 14/26-29
Täällä on virallisesti aloitettu ainakin harjoitukset mutta saa nähä joko tärppäs sitte heti eka kerralla. Ollaan nyt vaan pupuiltu niin ahkerasti (noin joka toinen päivä) menkkojen lopusta asti... Ovis ois kalenterin mukaan tänää tai huomenna ja viimeks puuhailtu vissiin pe...
Tiistaina pitäis lähtee reissuun ja takas tullaan vasta viikon päästä. Siitä ei oo enää ku noin viikko siihen et pitäs menkkojen alkaa, toiveet on suuret.
Mutta nyt keskityn vain matkaamme. Lähdemmehän sentään LONTOOSEEN!!!

hurjan paljon onnea PipaPoppana ja Mariannu!!!

ens viikon kun ite jaksaisin viel odotella et pääsis testiä tekemään, en vaan malttais odottaa... :/ dpo:sta olis ny 6 päivää, tänään ollu vähän vilun tunnetta. lämmöt on ollu siinä 36,9 vaik norm. 36,5 ja jos olisin kipeeksi tulossa niin 37 asteella olisin jo sängyn pohjalla.. alaselkä on ollu kipee ja noita ryntäitä on välillä kihelmöiny. voi kun tää olis nyt sen kolmannen alku <3 hei ja tietääkö joku et laskeeko lämmöt norm. ovuloinnin jälkeen? ku luin jostain että ne pysyy menkkojen alkuun asti norm. korkeemmalla.. oviksen aikaan en mittaillu lämpöjä.

Huomenta vaan kaikille...!!!
Ihanaa kun tänne on tullut vauva uutisia, oikein lämmittää mieltä! Todella paljon onnea Mariannu ja PipaPoppana emoticon

PipaPoppana: minäkin tein edellisestä raskaudesta testin jo viikkoa ennen kuukautisia..CB digitestillä tein, ne on kyllä tosi tarkkoja.

Minä nyt pysyttelen tässä taka allla ja käyn lueskelemassa kuulumisia..meillä kun ei vielä ole sitä yritystä aloitettu, mutta onneksi kolme kuukautta menee nopsaan ja missioni voipi alkaa =D Niin toivon sen kolmannen tulevan tähän perheeseen, sitten tuntuu kokonaiselta!

Paljon onnea PipaPoppana!! :) Ihanaa että alkaa plussia tulemaan tännekkin ketjuun, jospa sitä pääsis mukaan tähän aaltoon. Saahan sitä haaveilla :D

Annuli84 Onnea yrityksiin, toivotaan että tärppäis jo ekasta kierrosta :)

Hurjan paljon onnea Pipapoppana!!!

On se mahtaa kuullaa muiden onnistumisista!! Se tuo toivoa niin paljon meille muillekin!!!!

Itse tein testin lauantaina..nega...odotin käsketyt 48 tuntia ja tein testin tänä aamuna...ylläri ylläri nega..joten tässä nyt vaan odotellaan tätiä saapuvaksi!! Tulis jo tänään niin pääsis uusi yritys käyntiin!!! Tää odottelu on niin turhauttavaa!!!!

Mutta tulkaahan plussanneet vielä kertomaan kuulumisianne ja piristämään meidän odottavien päiviä!!!!

Takaisin