Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eikö näy kannassa. Sieltä mä katoin. Kävin n.11.00 verikokeessa ja iltapäivällä oli jo tulos kannassa.Emir jes! Hyviä uutisia :)
Minä vielä huomisen jännään tuleeko soittoa![]()
Ho höh.Kävin katsomassa, ei näy mitään
Luulen että tulos on aika matala, jos testikin oli jo nega. Silti haluais tietää tarkan luvun. Neuvolastako ne soittelee sit.Ei ole ainakaan vielä soittoa tullut. Ei kyllä näy kannassakaan mitään
On tää varsinaista piinaa odotella
Luulen että tulos on aika matala, jos testikin oli jo nega. Silti haluais tietää tarkan luvun. Neuvolastako ne soittelee sit.
No on kyllä, vaikka kaikki on varmaan hyvin kun eivät oo soittaneet. Kun kyl se tulos on jo tullut.Ne soittaa, jos on tarvetta jatkotoimenpiteille. Jos tulos on riittävän matala, ei soittoa kuulu.
Ärsyttävää mielestäni
Tänään hcg-kontrolli ja tulos 8.:)
Nyt vaan kohti uutta kiertoa.![]()

Ootteko muut miettineet, että kuinka pitkään aiotte yrittää mikäli plussaa ei kuulu.
Miehelle tänään sanoin et vaikka usko uuteen plussaan on kova, niin silti tulevaa ei tiedä. Ei tiedä saadaanko kolmatta koskaan.
Me alustavasti sovittiin niin, että yritetään siihen asti että vauvan la ois vielä ensi vuoden puolella. Mulla tulee ensi vuonna ikää 37v niin en halua enää sit yrittää.
Vaikea sanoa että muuttuuko mieli (taas) kun takaraja tulee täyteen. Aiemminhan mulla oli ajatuksena että lopetetaan yritys tähän kesään. Km kuitenkin sai jatkamaan vielä. Ja mies on ollut koko ajan positiivisella mielellä kolmannen suhteen.
Vaikeita juttuja.
ja vieläpä kp14! Tänään eilen luultavimmin ollu ovis kun jomotellu ja tuntunu painetta. Kipuilu voi hyvinki johtuu runsaammasta verenvuodosta kun humpsahti inr liika korkeelle

Ei varmaan ois pahitteeks ihan vaan vaikka varuiksi peittoa heilutella. 

Mites sulla menee. Pian on jo rakenneultrakin. :)Emir, Mulla ainenkin tummui aina loppukiertoa kohden. Mutta voihan se hyvinkin olla vasta tuloillaankin? Mistäs näistä tietääEi varmaan ois pahitteeks ihan vaan vaikka varuiksi peittoa heilutella.
Freyja, Se ei tosiaan vaadi kuin sen kerran.Siltä kannalta lohduttavaa. Uupumus iltaisin on kyllä sanoin kuvaamatonta toisinaan pienten lasten kanssa. Mutta me alettiin miehen kanssa aina nukkua päiväunia tai pieniä "bootteja" ennen yhteisiä iltoja. Niin sillä tavalla on saanut varastettua sitä yhteistä aikaa ja jopa jaksanutkin.
![]()
Mites sulla menee. Pian on jo rakenneultrakin. :)
Aika menny kyl tosi nopeeta.