Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Ei ole ainakaan vielä soittoa tullut. Ei kyllä näy kannassakaan mitään o_O
On tää varsinaista piinaa odotella

Ei ole ainakaan vielä soittoa tullut. Ei kyllä näy kannassakaan mitään o_O
On tää varsinaista piinaa odotella
Luulen että tulos on aika matala, jos testikin oli jo nega. Silti haluais tietää tarkan luvun. Neuvolastako ne soittelee sit.

Luulen että tulos on aika matala, jos testikin oli jo nega. Silti haluais tietää tarkan luvun. Neuvolastako ne soittelee sit.

Ne soittaa, jos on tarvetta jatkotoimenpiteille. Jos tulos on riittävän matala, ei soittoa kuulu.
Ärsyttävää mielestäni

Ne soittaa, jos on tarvetta jatkotoimenpiteille. Jos tulos on riittävän matala, ei soittoa kuulu.
Ärsyttävää mielestäni
No on kyllä, vaikka kaikki on varmaan hyvin kun eivät oo soittaneet. Kun kyl se tulos on jo tullut.

Näin muuten sitä ystävää, joka on raskaana. Oli tosi hyvä nähdä heitä. Siinä samassa kun kaverin näki, hävisi kaikki katkeruus ja vihaisuus häntä (heitä, kyllähän mä kiukkunen olin hänen miehelleenkin. Molemmat ystäviä vuosien takaa) kohtaan.
Onneksi näin :Heartbigred

Ootteko muut miettineet, että kuinka pitkään aiotte yrittää mikäli plussaa ei kuulu.
Miehelle tänään sanoin et vaikka usko uuteen plussaan on kova, niin silti tulevaa ei tiedä. Ei tiedä saadaanko kolmatta koskaan.
Me alustavasti sovittiin niin, että yritetään siihen asti että vauvan la ois vielä ensi vuoden puolella. Mulla tulee ensi vuonna ikää 37v niin en halua enää sit yrittää.
Vaikea sanoa että muuttuuko mieli (taas) kun takaraja tulee täyteen. Aiemminhan mulla oli ajatuksena että lopetetaan yritys tähän kesään. Km kuitenkin sai jatkamaan vielä. Ja mies on ollut koko ajan positiivisella mielellä kolmannen suhteen.
Vaikeita juttuja.

On jääny vähän vähälle tää nyt. Elämä heittää kunnolla kapuloita rattaisiin.

Ei olla aateltu, että kauan yritetään. Toisaalta ei oo mikään kiirus kun ikää 25v. En kuitenkaan haluais isoa ikäeroa lapsille. Tytöt täytti just vuoden pari viikkoa takaperin. Saas nähdä kauanko miun pää kestää tätä yrittämistä ja epäonnistumisista toisensa perään:sad001

Sain kierron korjattua suht normaaliks! Maanantaina ekat limat bongasin:pompus: ja vieläpä kp14! Tänään eilen luultavimmin ollu ovis kun jomotellu ja tuntunu painetta. Kipuilu voi hyvinki johtuu runsaammasta verenvuodosta kun humpsahti inr liika korkeelle:facepalm:

En tiiä, jotenki nyt vaan turhauttaa tää koko homma. Voi toki olla tää kuormittava elämäntilanne taustalla joka jyrsii. Ja ku tuntuu, et kaikissa ohjelmissa ihmiset on raskaana, tutut on raskaana, kaikki vastaantulijat on jne. Tietty oon heidän puolesta onnelliin, mut vähän kuitenki kalvaa se olo, että on epäreilua:yuck:

Samoja fiiliksiä täällä. Tiä kuinka kauan tässä vielä menee.
Nyt on kp34 km vuodosta. Metformiinia syön jotta tasais kiertoa, mutta eipä oo viä alkanu keskenmenon jälkeen. Hcg kuitenkin laskenut.
Alkais ny vaan ne menkat ni piristäis sekin.:)

Ovulaatiotestikin näyttää aika vahvaa viivaa et oisko ovis vasta tulossa.o_O
Oon tehny ovis testejä tässä sillee satunnaisesti eikä oo noin vahvaa vielä tähän kiertoon näyttäny. Toisaalta eiks moni sano et saattaa loppukiertoa kohden tummuakin. Olispa menkat tulossa.:smiley-angelic001
20200802_091714.jpg

Täällä kans jotenkin turhauttaa tää yritys. No vasta muutama kierto takana ja joka kerta muka oon raskaana. Oon alkanut miettimään et miten ihmeessä saa lapsille pienen ikäeron kun tuntuu et just kun saa lapset unille niin molemmat on niin väsyneitä et ei kauheesti peitto heilu. Hyvä kun kerran pari tärppiviikolla jaksaa. Toisaalta eihän se tarvi kuin sen kerran :D

Emir, Mulla ainenkin tummui aina loppukiertoa kohden. Mutta voihan se hyvinkin olla vasta tuloillaankin? Mistäs näistä tietää :confused005 Ei varmaan ois pahitteeks ihan vaan vaikka varuiksi peittoa heilutella. :excited001

Freyja, Se ei tosiaan vaadi kuin sen kerran. ;) Siltä kannalta lohduttavaa. Uupumus iltaisin on kyllä sanoin kuvaamatonta toisinaan pienten lasten kanssa. Mutta me alettiin miehen kanssa aina nukkua päiväunia tai pieniä "bootteja" ennen yhteisiä iltoja. Niin sillä tavalla on saanut varastettua sitä yhteistä aikaa ja jopa jaksanutkin. :hug003

Emir, Mulla ainenkin tummui aina loppukiertoa kohden. Mutta voihan se hyvinkin olla vasta tuloillaankin? Mistäs näistä tietää :confused005 Ei varmaan ois pahitteeks ihan vaan vaikka varuiksi peittoa heilutella. :excited001

Freyja, Se ei tosiaan vaadi kuin sen kerran. :wink Siltä kannalta lohduttavaa. Uupumus iltaisin on kyllä sanoin kuvaamatonta toisinaan pienten lasten kanssa. Mutta me alettiin miehen kanssa aina nukkua päiväunia tai pieniä "bootteja" ennen yhteisiä iltoja. Niin sillä tavalla on saanut varastettua sitä yhteistä aikaa ja jopa jaksanutkin. :hug003
Mites sulla menee. Pian on jo rakenneultrakin. :)
Aika menny kyl tosi nopeeta.

Mites sulla menee. Pian on jo rakenneultrakin. :)
Aika menny kyl tosi nopeeta.

Me käytiin jo yksityisellä ultrassa ihastelemassa rv 18 ja saatiin kyllä niin varma poikalupaus (kuvineen kaikkineen) ettei oo tosikaan. Mutta tasan viikko ois viralliseen rakenneultraan.

Hassua kun mulla on nyt pienin masu kaikista raskauksista ja muutenkin ihan eri mallinen kuin aiemmista, oireista nyt puhumattakaan kun oli hirveät pahoinvoinnitkin alussa jne. :Heartblue:Heartblue:Heartblue

Takaisin